Benim bir abim vardı, arabaları aşırı fazla ilgili duyardı. Sanayide çalışırdı araba tamir etmek için. Yeri gelir para almazdı. Kendi arabaları vardı reno marka onu parçalar toplardı. Gitti otomotiv ile ilgili ktü de bölüm okudu daha sonra staj yapmak için almanya volkavagene gitti ardından buraya geri döndü sınavlara girdi devlet demir yollarında tren motorlarının olduğu tamir bakım onarım bölümünde şef oldu işini severek yapıyor çokta güzel yapıyor oldukça liyakatli ve kalifiyeli. Maaşı da dolgun..