Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"İnkar edenler bilmezler mi ki göklerle yer bitişik idi. Biz onları ayırdık" (Enbiya, 30).

Al sana ateistlerin bahsettiği Bing-Bang yani büyük patlama olayı

Yıl olmuş 2015 hala Darwin diyenler var yaw
MusteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle deme yahu bazıları cidden maymundan gelme
Hocam bilgilendirmek adına yazıyorum. İnsanın maymundan geldiği görüşünü ortaya atan eleman lamarcktır.
Zaten bu kuram yıkılmıştır. Bu görüş darwin tarafından ortaya atılmamıştır. Darwin insan ile ona genetik olarak en yakın olarak
yaşayan tür şempazenin aynı ortak ataya sahip olduğu görüşünü kendi teorisinde ortaya koymuştur.

2014 yılındayız darwin teorisinde ortaya atılan görüşlerden bir kısmı yanlış olduğu ortaya koyulmuştur.
Örnek vermek gerekirse darwinin genetik üzerine görüşleri günümüzdeki epigenetik çalışmalarıyla yanlış olduğu ortaya çıkmıştır.
Demek istediğim şu belki bir 50 yıl sonra darwin teoriside neredeyse komple lamarck gibi tarihe karışacaktır.
Biz HZ. Ademe inananlardanız ama bilgi olsun diye muhabbetini yapıyoruz üniversitede hocalarla.