Bende bu cuma kanal tedavisi yaptıracağım.Daha önce işin ehli bir doktora azı dişlerimi yaptırmıştım.Çok az ağrı yapmıştı çok iyi geçmişti tedavi.Ama şimdi devlet hastansinde yaptıracağım bakalım sonucu göreceğiz.
Bu arada elma sirkesi+tuz karıştırıp ağızda gargara yapın.
Yok Abi devlet hastahanesinde hiç yapma buluşma