![]() |
dönem ödevimdi...İlk asp scriptim... reklam amaçlı bir konu değil...Arkadaşlar bu benim dönem ödevimdi...İlk asp scriptim... sadece sizden düşüncelerinizi almak istiyorum... site dağınık ve karakter hatası var bunun sebebi hoca 100 verdim diyince bir daha bakmadım:D sözlük türkçe ingilizce ve almanca ... burada diğerlerinden farkı ararken ingilizce türkçe (g) olanmı seçin ve turn kelimesini çevirin kelimenin anlamı verbleri...resim bazen var... örnek cümle ve kelimenin her anlamı için ayrı ayrı örnekler falanda filanda.... script kötü olabilir ama kendim yaptığım için ben öve öve bitiremem :D :D menuyu tam hazırlamadım... http://abc.somee.com/default.asp http://abc.somee.com/yazilar.asp http://abc.somee.com/videolar.asp http://abc.somee.com/resimkari.asp düşüncelerinizi bekler ve sizce eksikler neler ah bir zaman bulayım...nasıl coşucak bu site... |
keşke açsada yorum yapsak.. |
çalışmıyor şu anda boş sayfa çıkıyor |
Açılmıyor dostum. |
Arkadaşlar ben açılıyor... |
ben açılmıYOR.., |
ben şifremi değiştiriyorum kıllandım bu işe.. |
nasıl yani yok abi o kadarda değil lamer mi demek istiyorsun... lütfen arkdaşım... hatta bende 4 sn de açılıyor |
Bende açılıyor.. |
oh çok saol kardeş... azkala lamer olucaktık....karşı taraf haklıda tabi ama neyse... yorumlarınız beklerim |
yok kardeşim lamer demek istemedim bizimkisi bir onlem.. Resmin içine kod koyup yollayan var.. Neler gördük (: |
edit.. |
Açılma aşamasını geçtikmi? :D yorum yokmu... ama lütfen aspyi internetten yarım yamalak öğrenen bir kişinin ilk scripti olarak bakıp yazın en azından ...profesyonel biri değilim... |
Blujay 100% Free Online Marketplace bu mu senin siten? cidden bi numara var bu işte.. |
Bence de bi' dümen dönüyor bu işte. Elbet çıkar kokusu... |
la hakketen bişi mi var ? :S |
yaw nası olur... www.somee.com ücretsiz host veriyor ve ben oraya dosyalarımı gönderdim... abc.somee.com adresine girince benim sözlük sitesi açılıyor hagiwhat ve endlessdark arkadaşım birşey seziyorsanız lütfen belirtin nerden çıktı... 16 mesajda 0 yorum :D hagiwhaT NİYE benim stemin linkini Blujay 100% Free Online Marketplace bu yazıya verdin |
Alıntı:
Sizinle alakası yokmuş. Kusura bakmayın. |
Alıntı:
|
abc.somee.com/default.asp sitem diyorsun... bu konuda hemfikiriz.. abc.somee.com/default.asp bu senin olabilmesi için abc.somee.com bununda senin olması lazım değilmi? linki ana domainden alıyor.. |
Edit. Bu konuya yazmam artık. İzliyorum... |
Alıntı:
|
Yok arkadaşı karalamadık.. Fakat herşey aleyhine işliyor arkadaşın.. Bence farklı bir hosttan dene kardeşim.. Siteni gorup yorum yapmak isteriz cidden.. |
benim benim... endless kusura bakmıyorumda bir yorumunu artık bekliyorum o kadar suç attınız... kawi bende de nod var ...virus çıkmadı :D yaw bi kawi bi sen benim taraftaydın sen bile şüphelenmeye başladın :D Yoruuuuuuuuuuuuum Lütfen... ama site hakkında sitede virüs felan yoktu, yok , olmıyacak.... ----------------------- herkes niye sırt pırt mesajlarını değiştiriyor ... herşey değişiyor kafam karışıyor :D:D |
Web sayfası bulunamıyor |
en baştan tekrar :D site hala bende açılıyor arkadaşlar siteyi açınca bir f5 e felan basın...alla alla niye acaba... doğru yazdığına eminmisin... somee de e 2 tane some değil |
Bu işte bi iş mi var bana mı öyle geliyor. Adam yorumlarımıza karşı gülerek tepki veriyor :) Hadi hayırlısı.. |
Alıntı:
|
": ) "yapmaya alıştım o resimdeki mâsum gülmemesi sitedeki ikon yüzünden ..lütfen burdan da bana suç atmayın ve lütfen artık lütfen demiyeceğim bir yorum yazın .. site açılıyor diye mesaj atmayın çünkü açıldığını biliyorum -------------------------- @hagiwhat bu benim bilgisayar değil ve yeni hosta atamam ama eski websambaya yüklediğim var ama somee dekini görmenizi isterdim... www32.websamba.com/abcsozluk bunun biraz daha gelişmişi somee'de @kawi: virus felan yok... nod32 virus programlarının en iysi alla alla |
ÇOOOOOOOK SAOLUN ARKADAŞLAR SAYENİZDE HERKES KORKTU VE KİMSE BİR YORUM BİLE YAZMIYOR... İLKDEFA BİR SCRİPT YAZDIM ONDADA HEVESİM KURSAĞIMDA KALDI AH KEŞKE WİNDOWS reselleri uzatsaydım adam akıllı gösterirdim uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ufffffffffffffffffffffffffffffffffffff ufffffffffffffffffffffffffffffff uffffffffffffffffffffffffff uufffffffffffffffffffff uffffffffffffff uffffffffff uffffff ufff uff uf u |
Quattro somee.com gibi sitede abc. subdomaini çok zor alırsın..Çok eskiden mutlaka biri almıştır.. Bu işte bişe var. |
Alıntı:
|
Alıntı:
tatmin oldunmu... resimler geliyo ...ama sadece 3 tane bir çok özelliği var ve 10 15 resim ekleyemem malesef koyacak olmamın tek sebebi iftiralar yüzünden :cry:) |
ben format atıcam |
Alıntı:
bu kadarda olmaz kendimi oyun parkında hissettim |
varmı bi bit yenigi inş iyiolur sonu :D |
|
Alıntı:
|
bende işkillendim haa |
ben arkadaşa inandım yemin etti (her yemin eden doğru söylüyor anlamına gelmez tabii ama inandım işte :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:47:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.