R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Web Tabanlı Uygulamalar (https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/)
-   -   dönem ödevimdi...İlk asp scriptim... (https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/205126-donem-odevimdi-ilk-asp-scriptim.html)

Quattro 27-07-2008 22:09:44

dönem ödevimdi...İlk asp scriptim...
 
reklam amaçlı bir konu değil...Arkadaşlar bu benim dönem ödevimdi...İlk asp scriptim...
sadece sizden düşüncelerinizi almak istiyorum...
site dağınık ve karakter hatası var bunun sebebi hoca 100 verdim diyince bir daha bakmadım:D

sözlük türkçe ingilizce ve almanca ...
burada diğerlerinden farkı ararken ingilizce türkçe (g) olanmı seçin ve turn kelimesini çevirin
kelimenin anlamı verbleri...resim bazen var... örnek cümle ve kelimenin her anlamı için ayrı ayrı örnekler
falanda filanda....

script kötü olabilir ama kendim yaptığım için ben öve öve bitiremem :D :D
menuyu tam hazırlamadım...
http://abc.somee.com/default.asp
http://abc.somee.com/yazilar.asp
http://abc.somee.com/videolar.asp
http://abc.somee.com/resimkari.asp


düşüncelerinizi bekler ve sizce eksikler neler
ah bir zaman bulayım...nasıl coşucak bu site...

Hagiwhat 27-07-2008 22:13:24

keşke açsada yorum yapsak..

LineBilisim 27-07-2008 22:14:18

çalışmıyor şu anda boş sayfa çıkıyor

SS9 27-07-2008 22:19:51

Açılmıyor dostum.

Quattro 27-07-2008 22:23:07

Arkadaşlar ben açılıyor...

webkit 27-07-2008 22:24:42

ben açılmıYOR..,

Hagiwhat 27-07-2008 22:26:26

ben şifremi değiştiriyorum kıllandım bu işe..

Quattro 27-07-2008 22:27:42

nasıl yani
yok abi o kadarda değil
lamer mi demek istiyorsun...
lütfen arkdaşım...
hatta bende 4 sn de açılıyor

RiG 27-07-2008 22:31:13

Bende açılıyor..

Quattro 27-07-2008 22:32:04

oh çok saol kardeş...
azkala lamer olucaktık....karşı taraf haklıda tabi ama neyse...
yorumlarınız beklerim

Hagiwhat 27-07-2008 22:34:27

yok kardeşim lamer demek istemedim bizimkisi bir onlem..

Resmin içine kod koyup yollayan var.. Neler gördük (:

Kavi 27-07-2008 22:34:40

edit..

Quattro 27-07-2008 22:36:43

Açılma aşamasını geçtikmi? :D
yorum yokmu...
ama lütfen aspyi internetten yarım yamalak öğrenen bir kişinin ilk scripti olarak bakıp yazın en azından ...profesyonel biri değilim...

Hagiwhat 27-07-2008 22:41:05

Blujay 100% Free Online Marketplace bu mu senin siten? cidden bi numara var bu işte..

endlessdark 27-07-2008 22:45:43

Bence de bi' dümen dönüyor bu işte. Elbet çıkar kokusu...

Kavi 27-07-2008 22:52:34

la hakketen bişi mi var ? :S

Quattro 27-07-2008 23:03:49

yaw nası olur...
www.somee.com ücretsiz host veriyor ve ben oraya dosyalarımı gönderdim...
abc.somee.com adresine girince benim sözlük sitesi açılıyor
hagiwhat ve endlessdark arkadaşım birşey seziyorsanız lütfen belirtin nerden çıktı...

16 mesajda 0 yorum :D
hagiwhaT NİYE benim stemin linkini Blujay 100% Free Online Marketplace bu yazıya verdin

endlessdark 27-07-2008 23:09:01

Alıntı:

Quattro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2215253)
yaw nası olur...
www.somee.com ücretsiz host veriyor ve ben oraya dosyalarımı gönderdim...
abc.somee.com adresine girince benim sözlük sitesi açılıyor
hagiwhat ve endlessdark arkadaşım birşey seziyorsanız lütfen belirtin nerden çıktı...
16 mesajda 0 yorum :D
hagiwhaT NİYE benim stemin linkini Blujay 100% Free Online Marketplace bu yazıya verdin

Edit.

Sizinle alakası yokmuş. Kusura bakmayın.

Kavi 27-07-2008 23:10:23

Alıntı:

endlessdark Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2215310)
15 dakika önce içerik bu değildi ki. Nod32 TIF'de virüs tespit etti. Umarım sitenizle alakalı değildir.

bende de nod var bende tespit etmedi :confused: edit: kıllandım kompüter sıkan yapıcam :) edit üstüne edit : karar kıldım site temiz bence :)

Hagiwhat 27-07-2008 23:13:11

abc.somee.com/default.asp sitem diyorsun... bu konuda hemfikiriz..


abc.somee.com/default.asp bu senin olabilmesi için
abc.somee.com bununda senin olması lazım değilmi? linki ana domainden alıyor..

endlessdark 27-07-2008 23:13:55

Edit.

Bu konuya yazmam artık. İzliyorum...

Kavi 27-07-2008 23:13:59

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2215349)
abc.somee.com/default.asp sitem diyorsun... bu konuda hemfikiriz..


abc.somee.com/default.asp bu senin olabilmesi için
abc.somee.com bununda senin olması lazım değilmi? linki ana domainden alıyor..

free host old. için olmayabilir

Hagiwhat 27-07-2008 23:15:26

Yok arkadaşı karalamadık.. Fakat herşey aleyhine işliyor arkadaşın.. Bence farklı bir hosttan dene kardeşim.. Siteni gorup yorum yapmak isteriz cidden..

Quattro 27-07-2008 23:20:01

benim benim...
endless kusura bakmıyorumda bir yorumunu artık bekliyorum o kadar suç attınız...

kawi bende de nod var ...virus çıkmadı :D
yaw bi kawi bi sen benim taraftaydın sen bile şüphelenmeye başladın :D


Yoruuuuuuuuuuuuum Lütfen... ama site hakkında
sitede virüs felan yoktu, yok , olmıyacak....

-----------------------
herkes niye sırt pırt mesajlarını değiştiriyor ...
herşey değişiyor kafam karışıyor :D:D

gckhvs 27-07-2008 23:23:22

Web sayfası bulunamıyor

Quattro 27-07-2008 23:25:55

en baştan tekrar :D
site hala bende açılıyor
arkadaşlar siteyi açınca bir f5 e felan basın...alla alla niye acaba...
doğru yazdığına eminmisin...
somee de e 2 tane some değil

MeyT 27-07-2008 23:36:47

Bu işte bi iş mi var bana mı öyle geliyor. Adam yorumlarımıza karşı gülerek tepki veriyor :) Hadi hayırlısı..

Kavi 27-07-2008 23:40:32

Alıntı:

MeyT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2215598)
Bu işte bi iş mi var bana mı öyle geliyor. Adam yorumlarımıza karşı gülerek tepki veriyor :) Hadi hayırlısı..

korkutmayın leyn beni

Quattro 27-07-2008 23:40:46

": ) "yapmaya alıştım o resimdeki mâsum gülmemesi sitedeki ikon yüzünden ..lütfen burdan da bana suç atmayın ve lütfen artık lütfen demiyeceğim
bir yorum yazın .. site açılıyor diye mesaj atmayın çünkü açıldığını biliyorum


--------------------------
@hagiwhat
bu benim bilgisayar değil ve yeni hosta atamam ama eski websambaya yüklediğim var ama somee dekini görmenizi isterdim...

www32.websamba.com/abcsozluk bunun biraz daha gelişmişi somee'de

@kawi: virus felan yok... nod32 virus programlarının en iysi alla alla

Quattro 28-07-2008 00:39:51

ÇOOOOOOOK SAOLUN ARKADAŞLAR SAYENİZDE HERKES KORKTU VE KİMSE BİR YORUM BİLE YAZMIYOR...
İLKDEFA BİR SCRİPT YAZDIM ONDADA HEVESİM KURSAĞIMDA KALDI

AH KEŞKE WİNDOWS reselleri uzatsaydım adam akıllı gösterirdim
uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffff
uffffffffffffffffffffffffff
uufffffffffffffffffffff
uffffffffffffff
uffffffffff
uffffff
ufff
uff
uf
u

LineDizayn 28-07-2008 00:43:32

Quattro somee.com gibi sitede abc. subdomaini çok zor alırsın..Çok eskiden mutlaka biri almıştır..
Bu işte bişe var.

MeyT 28-07-2008 00:46:10

Alıntı:

Quattro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2216144)
ÇOOOOOOOK SAOLUN ARKADAŞLAR SAYENİZDE HERKES KORKTU VE KİMSE BİR YORUM BİLE YAZMIYOR...
İLKDEFA BİR SCRİPT YAZDIM ONDADA HEVESİM KURSAĞIMDA KALDI

AH KEŞKE WİNDOWS reselleri uzatsaydım adam akıllı gösterirdim
uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffff
uffffffffffffffffffffffffff
uufffffffffffffffffffff
uffffffffffffff
uffffffffff
uffffff
ufff
uff
uf
u

Böyle gereksiz mesajlar kasacagına yazdığın asp'den birkaç screen ekle de görelim :rolleyes: ;)

Quattro 28-07-2008 01:00:10

Alıntı:

LineDizayn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2216168)
Quattro somee.com gibi sitede abc. subdomaini çok zor alırsın..Çok eskiden mutlaka biri almıştır..
Bu işte bişe var.

bende beklemezdim böyle birşey almak ama somee belli süre sonra hesabını siliyor...
tatmin oldunmu...


resimler geliyo ...ama sadece 3 tane
bir çok özelliği var ve 10 15 resim ekleyemem malesef



koyacak olmamın tek sebebi iftiralar yüzünden :cry:)

Kavi 28-07-2008 01:00:56

ben format atıcam

Coojo 28-07-2008 01:03:20

Alıntı:

Quattro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2216144)
ÇOOOOOOOK SAOLUN ARKADAŞLAR SAYENİZDE HERKES KORKTU VE KİMSE BİR YORUM BİLE YAZMIYOR...
İLKDEFA BİR SCRİPT YAZDIM ONDADA HEVESİM KURSAĞIMDA KALDI
AH KEŞKE WİNDOWS reselleri uzatsaydım adam akıllı gösterirdim
uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ufffffffffffffffffffffffffffffff
uffffffffffffffffffffffffff
uufffffffffffffffffffff
uffffffffffffff
uffffffffff
uffffff
ufff
uff
uf
u

çocukmusun ya
bu kadarda olmaz kendimi oyun parkında hissettim

freemitnick 28-07-2008 01:07:24

varmı bi bit yenigi inş iyiolur sonu :D

Quattro 28-07-2008 01:10:18

http://img370.imageshack.us/img370/3...csomee1jb7.jpg
http://img370.imageshack.us/img370/8...csomee2ps9.jpg
http://img370.imageshack.us/img370/952/abcsomee3fx4.jpg
http://img370.imageshack.us/img370/3...csomee4tt1.jpg
son resim resim bölümü sayfası

Quattro 28-07-2008 01:12:40

Alıntı:

kawi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2216278)
ben format atıcam

kawi abartmadınmı

wm_xfreex 28-07-2008 01:15:38

bende işkillendim haa

Kavi 28-07-2008 01:18:11

ben arkadaşa inandım yemin etti (her yemin eden doğru söylüyor anlamına gelmez tabii ama inandım işte :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:47:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.