R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Web Tabanlı Uygulamalar (https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/)
-   -   dönem ödevimdi...İlk asp scriptim... (https://www.r10.net/web-tabanli-uygulamalar/205126-donem-odevimdi-ilk-asp-scriptim.html)

Quattro 28-07-2008 01:18:26

yaw işkilleniyorsanız bir şey belirtin alla alla
suçsuz yere herkes suçlu muamelesi yapıyor
ve elinizde hiç bir şey yok
biri gelmiş niye gülüyo diyo

böyle şey mi olur ikon kullanıyoruz sitede virus var oluyo...
peki kimde çıktı kimsede!!!

wm_xfreex 28-07-2008 01:19:32

açılsa yorum yapsak
açılmıyor öle boş sayfa insan trojan mı diye şüpheleniyor tabi
yok ben bir daha girmem :p

Quattro 28-07-2008 01:26:14

pes edyiroum ve yatıcam yarın erken kalkmam lazım
artık saçma sapan mesajları da kesin...
sitede virus felanda yok arkadaşların sıkması
1 yıl boyunca olmıyacağım (sanki 4 gözle bekliyorsunuz :) )
o zaman adam akıllı domain ve host ile ve geliştirilmiş hali ile size tekrar sunarım

değerli ve çıldırtan(bazı) jüriler :)

resimleri ekledim ..inanmayanlar için...aslında kanıt felan olmaz ama neyse ben kaçar

ReFLeX 28-07-2008 06:28:32

sitede bişey yok amma abartmışınız mevzuyu yaw ayrıca açılıyo sözlük sitesi :) çocuk bütün sevinç ve heyecanıyla iyi bişeyler duyarım diye konu açmış zıçmış zıvamışınız :D

RocK 28-07-2008 06:38:31

ben ortada korkulacak bir durum görmedim, sitede sorunsuz açılıyor.

Outface 28-07-2008 09:45:27

Ahaha.. :D

Sitede bi'şey yok. Üzmeyin çocuğu.. :o

marquis07 28-07-2008 09:53:00

Açılsa bizde görsek

TrueLove 28-07-2008 09:57:06

Çok güzel heves kırıyorsunuz. Tebrik ederim

Aynısı size yapılsa nekadar hoşunuza giderdi.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:15:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.