![]() |
yaw işkilleniyorsanız bir şey belirtin alla alla suçsuz yere herkes suçlu muamelesi yapıyor ve elinizde hiç bir şey yok biri gelmiş niye gülüyo diyo böyle şey mi olur ikon kullanıyoruz sitede virus var oluyo... peki kimde çıktı kimsede!!! |
açılsa yorum yapsak açılmıyor öle boş sayfa insan trojan mı diye şüpheleniyor tabi yok ben bir daha girmem :p |
pes edyiroum ve yatıcam yarın erken kalkmam lazım artık saçma sapan mesajları da kesin... sitede virus felanda yok arkadaşların sıkması 1 yıl boyunca olmıyacağım (sanki 4 gözle bekliyorsunuz :) ) o zaman adam akıllı domain ve host ile ve geliştirilmiş hali ile size tekrar sunarım değerli ve çıldırtan(bazı) jüriler :) resimleri ekledim ..inanmayanlar için...aslında kanıt felan olmaz ama neyse ben kaçar |
sitede bişey yok amma abartmışınız mevzuyu yaw ayrıca açılıyo sözlük sitesi :) çocuk bütün sevinç ve heyecanıyla iyi bişeyler duyarım diye konu açmış zıçmış zıvamışınız :D |
ben ortada korkulacak bir durum görmedim, sitede sorunsuz açılıyor. |
Ahaha.. :D Sitede bi'şey yok. Üzmeyin çocuğu.. :o |
Açılsa bizde görsek |
Çok güzel heves kırıyorsunuz. Tebrik ederim Aynısı size yapılsa nekadar hoşunuza giderdi. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:15:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.