![]() |
sağolun arkadaşlar :) yorumsuz geçmediğiniz için teşekkürler. |
Wordpressden bir farkını göremedim. |
ilk demo bozuk 2. demo wordpress |
Alıntı:
|
teşekkürler |
Alıntı:
|
Çok teşekürler , alternetif demodaki tasarımı cok hoş. (artı)rep |
scripti yazan benim hani bana rep yahu :p |
Teşekkürler. Güzel blog olmuş en azından herkesten farklı olur. |
Alıntı:
|
Güzel betik ;) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:37:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.