R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Aracımla kaza yaptım. (https://www.r10.net/sorum-var/4055461-aracimla-kaza-yaptim.html)

fikirdanis 14-04-2024 13:24:30

Bir ilave stop lambanda kırılmış onun tamiri sök taķ 1000 tl alırlar kendin silikonla doldurabilirsin bir müddet idare eder ama illa su alacaktır

Yigittncel 14-04-2024 13:27:31

Geçmiş olsun dilekleriniz icin teşekkür ederim allah razı olsun köpek sürüsü yüzünden kaza yapan tek benim sanırım:)

orhansengun 15-04-2024 02:23:10

Geçmiş olsun. Göçük düzeltmeyle hallolur diye düşünüyorum.

cleiner 15-04-2024 04:35:37

ver kaskoya yaptırsın çünkü stop lambanda kırılmış. Çamurluk tahminen 5-7 arası yaptırılır. Stop lambasının tamiri oluyor ama kaça yapıyorlar o konuda bilgim yok.

Red 16-04-2024 11:26:31

Sigortacına bi çay içmeye git. Fotoğrafları da çek. De ki bunu ucuz yollu nasıl yaparız? Fikir verir sana.
Sanayide üşenme. 4-5 yerden fiyat al.

Geçen gün başıma gelen bir olay. Aracım stop ediyordu. Her gösterdiğim enjektör dedi. 30k dan başlar 150k ile motor rektefeye kadar yolu var dediler.
100 tl vere vere sanayideki tüm beyincileri , tüm bilgisayar bağlayanları dolaştım.
Dayının biri çıktı dedi ki basınç müşürü arızalı bunun, baksana dalgalanıyor. Bağlamaya bile gerek yok, stop mu ediyor dedi. Evet dedim. 3500 TL. Değiştireyim mi dedi. Değiştir dedim düzeldi.
15 tane yere 100 tl verdim ustayı bulana kadar. Ustasını bul.
Başka bir konu. Koltukta kesik vardı. Bir döşemeciye sordum bırakırsan 1 günde 3 koltuğuda kaplarım görüntüsü sırıtmaz elimde o kumaş yok 1000 tl dedi. Diğerine gittim tek koltuğu kaplarım 2500 tl dedi.
Fiyat al. Sanayide tanıdık usta varsa ona git o yönlendirsin.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:38:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.