![]() |
Mini onarıma sok. Farkı cebinden öde. Kasko bozulmamış olur hasar kaydı da düşük çıkar |
Uzaktan çekip paylaşırsan daha net bir şey söyleyebiliriz. |
Mini onarıma sokup farkı cebimizden ödeyebiliyor muyuz öyle bir şey var mı yani |
|
tamponda bir şey yok gibi zaten plastik'de çamurluk için komple boyayabilirler. benzer küçük hasarlı bir kaza geçirmiştim rengi falan tutmuyor diyorlar komple boyuyorlar ama tabi ustadan ustaya da değişebilir bu tercih. bizim gri sizin beyaz belki beyazda renk sorun olmaz bilemedim. geçmiş olsun. |
Kasko buna mini onarım yapar mı arkadaşlar sizce |
Alıntı:
|
Geçmiş olsun resimdeki tek ise 5 bin ₺ civarı bir miktara hallederler kendiniz yaptırın derim. |
Mini onarım karşılamaz senin hasarını çünkü daha lokal ufak ezikler için geçerli 10 cm ye kadar daire gibi düşün. 7 10 bin arası tutar dışarıda yaparsan kasko ile yaparsan yine en uygun yer neresiyse kaskonda geçerli bir işletmeyse yaptır en azından az hasar kaydı işler aracına. Servise verirsen servis değişim yapar o nedenle dışarıda yaptır. Çok geçmiş olsun |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:43:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.