R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Aracımla kaza yaptım. (https://www.r10.net/sorum-var/4055461-aracimla-kaza-yaptim.html)

onurnet 14-04-2024 13:01:16

Mini onarıma sok. Farkı cebinden öde. Kasko bozulmamış olur hasar kaydı da düşük çıkar

seosel 14-04-2024 13:01:33

Uzaktan çekip paylaşırsan daha net bir şey söyleyebiliriz.

Yigittncel 14-04-2024 13:02:34

Mini onarıma sokup farkı cebimizden ödeyebiliyor muyuz öyle bir şey var mı yani

Yigittncel 14-04-2024 13:02:49


Palria 14-04-2024 13:07:18

tamponda bir şey yok gibi zaten plastik'de çamurluk için komple boyayabilirler.
benzer küçük hasarlı bir kaza geçirmiştim rengi falan tutmuyor diyorlar komple boyuyorlar ama tabi ustadan ustaya da değişebilir bu tercih.
bizim gri sizin beyaz belki beyazda renk sorun olmaz bilemedim. geçmiş olsun.

Yigittncel 14-04-2024 13:12:34

Kasko buna mini onarım yapar mı arkadaşlar sizce

onurnet 14-04-2024 13:12:53

Alıntı:

Yigittncel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087220126)
Mini onarıma sokup farkı cebimizden ödeyebiliyor muyuz öyle bir şey var mı yani

Var tabi hocam ayarlıyorlar onu ben 2 ay önce yaptırdım. Kaskonun anlaşmalı olduğu mini onarım firmalarına fiyat al

Bruskfatih 14-04-2024 13:21:11

Geçmiş olsun resimdeki tek ise 5 bin ₺ civarı bir miktara hallederler kendiniz yaptırın derim.

fikirdanis 14-04-2024 13:21:16

Mini onarım karşılamaz senin hasarını çünkü daha lokal ufak ezikler için geçerli 10 cm ye kadar daire gibi düşün.
7 10 bin arası tutar dışarıda yaparsan kasko ile yaparsan yine en uygun yer neresiyse kaskonda geçerli bir işletmeyse yaptır en azından az hasar kaydı işler aracına.

Servise verirsen servis değişim yapar o nedenle dışarıda yaptır.

Çok geçmiş olsun


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:43:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.