R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   R10 Bilgisayarını Nerden Aldı? (https://www.r10.net/sorum-var/3966414-r10-bilgisayarini-nerden-aldi.html)

eyefive5 25-01-2024 01:13:59

mediamark ve teknosadan yada vatan dan mağazadan al.apple harici bir ürünü internettan almamak lazım oda apple mağazasından

Onur_Ozturk 25-01-2024 04:35:38

Ben 2.el aldım facebook marketplaceden buldum. :D

rtx2060 6gb
amd r5 5500
16gb 3600mhz ram
600+80 bronze psu
500gb m2 ssd

13.500 verdim. 2 Hafta oldu alalı mükemmel sistem performans sorunuda yok. :)

kSalih 25-01-2024 09:27:29

incehesap tan başkasına aldırttım

Gucluyazar 25-01-2024 09:38:40

Teknosadan almıştım. 19.000₺ almıştım şuna 27.000 olmuş

ardabasar 25-01-2024 11:04:22

Okul Vermişti

mesut_doku 25-01-2024 12:26:29

Alıntı:

hicyilmaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086742774)
Pozitif Teknoloji (Mac)

Hocam depodan mı aldınız kargo ile mi geldi. Şikayet varda gönderim ile ilgili bir sürü şikayet var alıp almama konusunda emin değilim

Zan6 25-01-2024 14:26:53

Sağdan soldan en uygun fiyatlarla parçalarını topladım. bi güzel birleştirdim.

ademakcan 25-01-2024 16:19:07

Hepsi burada :)

DenizVARLI 25-01-2024 17:55:49

https://gaming.gen.tr


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:23:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.