![]() |
parça parça alıp kendiniz toplamanız en mantıklısı |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
@burakgungor8; hocama toplatmıştım zamanında masaüstü sistemimi şuanda dizüstü kullanıyorum onuda Teknorya üzerinden almıştım. |
Pozitif Teknoloji (Mac) |
İstediğiniz özellikleri yazarsanız yardımcı olmak isterim. |
teknobiyotik itopya sinerji Buralar sağlam firma ve ben beğeniyorum şahsen. |
2015 yılında 4000 TL vermiştim Dolar ozamanlar 2,6 TL idi. |
Amazon, sinerji ve itopya ağırlıklı olarak aldım. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:20:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.