R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   R10 Bilgisayarını Nerden Aldı? (https://www.r10.net/sorum-var/3966414-r10-bilgisayarini-nerden-aldi.html)

lorxy 24-01-2024 22:36:37

parça parça alıp kendiniz toplamanız en mantıklısı

Leshia 24-01-2024 22:37:32

Alıntı:

lorxy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086742203)
parça parça alıp kendiniz toplamanız en mantıklısı

Bilgisayarı dizince mouse pad siparişim sizden hocam .

lorxy 24-01-2024 22:38:34

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086742210)
Bilgisayarı dizince mouse pad siparişim sizden hocam .

Bu haber sevindirdi :) birde küçük boy pad yanında hediyem olur o zaman :)

Raiden 24-01-2024 23:31:18

@burakgungor8; hocama toplatmıştım zamanında masaüstü sistemimi
şuanda dizüstü kullanıyorum onuda Teknorya üzerinden almıştım.

hicyilmaz 24-01-2024 23:48:02

Pozitif Teknoloji (Mac)

mrkakaro 24-01-2024 23:54:37

İstediğiniz özellikleri yazarsanız yardımcı olmak isterim.

Rodvay 25-01-2024 00:08:55

teknobiyotik itopya sinerji

Buralar sağlam firma ve ben beğeniyorum şahsen.

A.AY 25-01-2024 00:42:07

2015 yılında 4000 TL vermiştim
Dolar ozamanlar 2,6 TL idi.

PATRON54 25-01-2024 00:48:51

Amazon, sinerji ve itopya ağırlıklı olarak aldım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:20:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.