R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Egzama için şampuan (https://www.r10.net/sorum-var/3759741-egzama-icin-sampuan.html)

Winman 30-07-2023 21:26:05

Egzama için şampuan
 
Hayırlı akşamlar, 2017 senesinden beri şu egzamayla uğraşıyorum. Başlarda basit ketoral gibi basit şampuan geçiriyordu. Sonra etki yapmamaya başladı. Cilt doktoruna gittim luprox şampuan ve ekzemant kremi verdi. Başlarda şaçıma çok iyi geliyordu ne kepek ne egzama kalmıştı ama son dönemde o da işe yaramamaya başladı. Birde prezema isminde multivitamin kullanıyordum birlikte çok iyiydi. Nette baktm birçok şampuan var, geçen gün son olarak izderma marka aldım fakat 3.kez kullanımda çok etkisini göremedim. Yorumlarda çoğu kişi egzamama iyi geldi demiş ama herkesin ki farklı sanırım. Benimki bir süre sonra kabuklanmaya başlıyor. Sadece saçta da değil sakal bıyık kaşlarda da oluyor. Bıttım sabunu çok gördüm kullandım ama işe yaramıyor. Belki de orjinal değildir bilmiyorum. Gerçekten etkisini gördüğünüz şampuan ilaç krem vs var mı? Çok sinir bozucu bir rahatsızlık nerden başıma geldiyse

pharmacist35 30-07-2023 21:27:29

dercos kullanın hocam
bioderma ds krem

Winman 30-07-2023 21:29:13

Alıntı:

pharmacist35 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085628043)
dercos kullanın hocam

Onu da gördüm favorilerim arasında duruma göre alabilirim

dantexev 30-07-2023 21:32:25

head and shoulder clinical strength öneririm benim egzamam seberoik ve atopik dermatit olarak geçiyor 1 seneyi geçkin süredir kullanıyorum kepeklenme çok az derecede olduğu oluyor pullanma falan yok.

pharmacist35 30-07-2023 21:35:05

Alıntı:

Winman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085628057)
Onu da gördüm favorilerim arasında duruma göre alabilirim

Beslenmenizde önemli. Baharat acı kahve stress arttırır.
Ayrıca çörekotu kapsül kullanırsanız içten yardımcı olur.

SDR1035 30-07-2023 21:35:08

Alıntı:

dantexev Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085628076)
head and shoulder clinical strength öneririm benim egzamam seberoik ve atopik dermatit olarak geçiyor 1 seneyi geçkin süredir kullanıyorum kepeklenme çok az derecede olduğu oluyor pullanma falan yok.

Bu bende maalesef işe yaramadı

Ratvex 30-07-2023 21:35:51

Prozinc plus kahverengi olanı, sorunun çözülcek.

Furkanycom 30-07-2023 21:37:10

Hocam bendede saç ve sakalda egzeman var saç için vichy dercos benim derdime derman oldu. Ama dediğin gibi herkesinki farklı oluyo geçirmeyebiliyor. Çok Geçmiş olsun.

Mun 30-07-2023 21:42:35

Takip ++


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:07:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.