![]() |
Ben sebamed günlük kullanım şampuanı kullanıyorum. Geçirdi ama sonra vücut alışınca yine yapmaya başladı. Şimdi 1 aydır kolojen takviyesi alıyorum. Geçti bakalım kalıcı olacak mı? |
Sizin ilacınız head and shoulders clinical strength şampuandır. 2-3 kez kullanın egzamayı kabuklanmayı kepeği nasıl kestiğine inanamayacaksınız. Seboreik dermatit olarak geçer bu rahatsızlık saçlı deride egzama kabuklanma yapar. 2'si profesör toplam 4 doktora görünmüş size verilen ve bu başlık altında yazılmış tüm şampuanları kullanıp hiçbir şekilde çözülmeyen bu rahatsızlığı bu şampuan ile gidermiştim 5 yıldır da aynı şampuanı kullanıyorum hiçbir sıkıntım yok, bir ara fiyatı çok uçtuğu için kullanmayı bıraktım ve maalesef 10 gün sonra tekrar egzama kabuklanma başlamıştı. Bu şampuanı sürekli kullanmak gerekiyor maalesef. |
Şampuan olarak değil ama sabun olarak tavsiyem, belki de işinizi görebilir. Yaklaşık 9 yıldır Amway'ın beyaz kalıp sabununu kullanıyorum. Parmaklarım yarılıyor ve kemikler ortaya çıkıyordu. Ulaşabildiğim uzmanların hepsine göründüm. Bu sabun benim için artık vazgeçilmez durumda. Bırakınca tekrar başlıyor yarılmaya. Eller de kabuklanma oluyor. Sürekli bunu kullanıyorum. Belki size de şifa olur. |
Alıntı:
Alıntı:
Sefaleksin 1000 mg actolind sprey aldım. Spreyin içine 2 tane hap erittim. Saçlı deride kabuklanma olan yere sıkıp ovaladım. Uyumadan önce bu işlemi yapıyordum. Sabah duş alıp güne başlıyordum. Şampuan olarakta kadolin ve vichy oil control kullandım. Bir gün kadolin bir gün Vichy oil kullandım. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Dercos sampuan aliryorsunuz saciniza yuzunuze komple surun sakallari kesin sinek kaydi traş olun sacinizda kisa olsun daha sonra aseptine vazelin alin egzemanin oldugu yere sürün bana dua edersiniz. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:31:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.