R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Eminevim'den araba alanlar destek | R10+ (https://www.r10.net/sorum-var/3568333-eminevimden-araba-alanlar-destek-r10.html)

xantia 27-02-2023 18:59:34

Alıntı:

Scorpion07 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598608)
Hocam ben seni anlıyorum demek istediğini de anlıyorum. Kendi evinde o parayı ayırabılırsın banka faizinde bekletebılırsın sonuca ulaşırsın.
ama dinimize göre nasıl kredi faiz çekmememiz bizden istenmiyorsa tabııkı sartlar buna el vermıyor ınsanlar mecbur kalıyor. Bu sistemden de o dusunce de olan insanlar çok yararlanıyor.
Ben çalıştığım sure boıyunca hiç bankada hesabı olmayan bankaya taksıt yatırmaya gıtmeyıp bızı gonderen ınsanlar tanıdım.

2 Tarafı var işte hocam artık bu işe girmek istene kalmış bir durum. Ya hızlıca çözüceksin yada bekliceksin ben hep hızlı çözümden yana oldum en minimal alışverişten gidelim poğaçanın tanesi 1 TL - 1.5 TL'idi dışardan yemiyorum geçen aldım 6 TL olmuş parliament 37 TL olmuş tavuk - köfte falan uçuyor zaten artık herkes gözünü açtı fiyatlar durmaz ne yapacaksan hemen yapmalısın arkadaşım arabasını 95.000'e sattı değeri 1 senede 400.000 civarına çıktı yani ne yaşadığımızı anlamıyoruz artık beklemek tamamen risk ne yaparsak yapalım.

ByBeRKeM.CoM 28-02-2023 01:17:55

beni dün aradılar
400 bin lik araç için
200 bin + komisyonu peşin verdiğimde
kurasız 3 ay sonra 400bin vereceklerini söylediler

Scorpion07 28-02-2023 01:43:37

Alıntı:

ByBeRKeM.CoM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084601441)
beni dün aradılar
400 bin lik araç için
200 bin + komisyonu peşin verdiğimde
kurasız 3 ay sonra 400bin vereceklerini söylediler


Doğrudur %50 peşin verdiğiniz için 3-4 aylık teslimatları oluyor.
2.aracımı bende öyle almıştım.

falone 28-02-2023 01:45:56

Türkiye için kesinlikle işe yaramaz bu sistemler. 2019 da girdim, almak istediğim araba 60-80 bin cavarı idi. İlk iki çekilişte çıkmadı bana. Bu arada araba fiyatı 3-4 e katladı sonra paramı alıp çıktım. Şimdi arabanın fiyatı 500-600 bin oldu. Bu sistemler stabil ekonomilerde işe yarar. Gidin bankadan alın araçtaki fiyat artışı faizden daha yüksek olur. Sıkışırsanız satarsınız.

Graphics 28-02-2023 09:02:29

bende 2015 de araba almıştım sistem gayet güzel ne kadar alıyorsanız o kadar ödüyorsunuz işin içine bddk girince ödeme şekli ve bazı değişiklikler oldu arkadaşlar zaten gerekli açıklamaları yapmışlar sadece bizim memlekette mantıklı değil 150 b alacağınız araba 1 ay sonra 250 300 olabilir o yüzden iyi karar vermek lazım

onurxx 28-02-2023 09:37:28

Alıntı:

ByBeRKeM.CoM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084601441)
beni dün aradılar
400 bin lik araç için
200 bin + komisyonu peşin verdiğimde
kurasız 3 ay sonra 400bin vereceklerini söylediler

şu anki durumda 400 binlik aracın 3 ay sonraki fiyatı 500 bine yaklaşması muhtemel hocam

REOREO 28-02-2023 16:40:42

Bir arkadaşım çalışıyordu Aylık maaş+ prim. İlk başta 5 kişiye ev için anlaşma yapılmış prim almış ve 3 ay sonra birinde çıkmış ev ama firmada para olmadığı için özellikle zamanın da girip 400 500bin ev almak isteyenler şuan o evler 2 3m olduğu için geri çıkıyor çıkmasa dahi firma karşı tarafa o parayı iade edemiyor. Arkadaşım işi bıraktı her gün aranmaktan tartışmaktan. Yıllar evvel güzeldi ama şuan tamamen boş hayal ürünü.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:03:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.