![]() |
Alıntı:
|
beni dün aradılar 400 bin lik araç için 200 bin + komisyonu peşin verdiğimde kurasız 3 ay sonra 400bin vereceklerini söylediler |
Alıntı:
Doğrudur %50 peşin verdiğiniz için 3-4 aylık teslimatları oluyor. 2.aracımı bende öyle almıştım. |
Türkiye için kesinlikle işe yaramaz bu sistemler. 2019 da girdim, almak istediğim araba 60-80 bin cavarı idi. İlk iki çekilişte çıkmadı bana. Bu arada araba fiyatı 3-4 e katladı sonra paramı alıp çıktım. Şimdi arabanın fiyatı 500-600 bin oldu. Bu sistemler stabil ekonomilerde işe yarar. Gidin bankadan alın araçtaki fiyat artışı faizden daha yüksek olur. Sıkışırsanız satarsınız. |
bende 2015 de araba almıştım sistem gayet güzel ne kadar alıyorsanız o kadar ödüyorsunuz işin içine bddk girince ödeme şekli ve bazı değişiklikler oldu arkadaşlar zaten gerekli açıklamaları yapmışlar sadece bizim memlekette mantıklı değil 150 b alacağınız araba 1 ay sonra 250 300 olabilir o yüzden iyi karar vermek lazım |
Alıntı:
|
Bir arkadaşım çalışıyordu Aylık maaş+ prim. İlk başta 5 kişiye ev için anlaşma yapılmış prim almış ve 3 ay sonra birinde çıkmış ev ama firmada para olmadığı için özellikle zamanın da girip 400 500bin ev almak isteyenler şuan o evler 2 3m olduğu için geri çıkıyor çıkmasa dahi firma karşı tarafa o parayı iade edemiyor. Arkadaşım işi bıraktı her gün aranmaktan tartışmaktan. Yıllar evvel güzeldi ama şuan tamamen boş hayal ürünü. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:03:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.