R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Eminevim'den araba alanlar destek | R10+ (https://www.r10.net/sorum-var/3568333-eminevimden-araba-alanlar-destek-r10.html)

Cooper34 27-02-2023 18:33:21

Bu tarz sistemler şans işi. Çekiliş sana erken çıkarsa araban altındayken taksit ödemeye devam edersin lakin çekiliş çıkmadığı sürece ödeme biriktiriyorsun. Seçtiğin tutar ve vadeye göre fiyatlar değişiyor.

Alıntı:

xantia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598329)
https://www.sikayetvar.com/eminevim/araba

Hocam bence hiç bulaşma bunlara bildiğim kadarıyla bunlarada komisyon ödüyorsun

Komisyon ödemeyip nasıl para kazanmalarını bekliyorsun ki? Hayrına mı iş yapsınlar? Bakkaldan aldığın ekmekte bile bakkala para veriyorsun. :)

Scorpion07 27-02-2023 18:35:47

Alıntı:

Hypuin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598423)
Peki hocam diyelim atıyorum 400 binlik araba istiyorum 40bin peşinat verdim tahmini ne kadar beklerim

aylık ödeyeceğin tutar da önemli burada sistem üçe ayrılır kuralı, peşinatlı ve peşinatsız ödemelerinin %40 %45 lik oranı tamamlandığında teslimatının çıkar bu kurasız için geçerli olandır.
Kuralı sistemde örnek veriyorum 60 aylık bir gruba gırdım %10 peşinat verdin geri kalan 360 binide 6000 60 ay yaptın sana derki1 ile 20 ay arası teslimat yapıcam 1. ayda alabılırsın 20. ay da...

xantia 27-02-2023 18:36:48

Alıntı:

Cooper34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598446)
Bu tarz sistemler şans işi. Çekiliş sana erken çıkarsa araban altındayken taksit ödemeye devam edersin lakin çekiliş çıkmadığı sürece ödeme biriktiriyorsun. Seçtiğin tutar ve vadeye göre fiyatlar değişiyor.


Komisyon ödemeyip nasıl para kazanmalarını bekliyorsun ki? Hayrına mı iş yapsınlar? Bakkaldan aldığın ekmekte bile bakkala para veriyorsun. :)

Hem süreç uzayabiliyor hemde komisyon bana mantıklı gelmedi şahsen haklarındada hiç iç açıcı şeyler görmedim bi ara bende ev için başvuracaktım komisyonları ve süreci görünce vazgeçtim.

Scorpion07 27-02-2023 18:40:53

Alıntı:

xantia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598474)
Hem süreç uzayabiliyor hemde komisyon bana mantıklı gelmedi şahsen haklarındada hiç iç açıcı şeyler görmedim bi ara bende ev için başvuracaktım komisyonları ve süreci görünce vazgeçtim.

Hocam siz şirketi hayrına bu işi yapıyor sandınız galiba. :)
Bankadan kredi çektimi 500 bine örnek veriyorum 36 ay da 800 bın öduyorsunuz. Bu gibi şirketlerden 500 bıne sisteme gırdımı 50 bın tl komisyon çıkıyor o da şirket kazancı neden alıyor dıyorsunuz.
Sizce almadan bu çark personel maaşları şube kiraları faturalar organizasyonlar nasıl döner ?

xantia 27-02-2023 18:44:24

Alıntı:

Scorpion07 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598499)
Hocam siz şirketi hayrına bu işi yapıyor sandınız galiba. :)
Bankadan kredi çektimi 500 bine örnek veriyorum 36 ay da 800 bın öduyorsunuz. Bu gibi şirketlerden 500 bıne sisteme gırdımı 50 bın tl komisyon çıkıyor o da şirket kazancı neden alıyor dıyorsunuz.
Sizce almadan bu çark personel maaşları şube kiraları faturalar organizasyonlar nasıl döner ?

Yazdığım metinden niye sadece komisyonu alıyorsun hocam banka sana paranı tiko veriyor 500.000 çekersen 700 alıyor banka adamlara üye olup senelerce bekleyenler var ne anladık bu ticaretten

Cooper34 27-02-2023 18:47:49

Alıntı:

xantia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598474)
Hem süreç uzayabiliyor hemde komisyon bana mantıklı gelmedi şahsen haklarındada hiç iç açıcı şeyler görmedim bi ara bende ev için başvuracaktım komisyonları ve süreci görünce vazgeçtim.

Hocam dediğim gibi şans işi, altın günü gibi düşünebilirsiniz. Kura erken çıkarsa erken alırsınız istediğiniz şeyi, lakin çıkmazsa tabiki beklersiniz. Komisyon ücreti her yerde olduğu gibi burada da var. Zaten girerken komisyon ücreti açıkça belirtiliyor girdiğiniz tutara göre. Şikayetlerin çoğu okumadan etmeden sisteme girip hayrına iş yapılacağını sananlarla dolu.

Sistem güzel mi?
Evet güzel.

Peki Türkiye gibi enflasyonun uçtuğu ülkelerde bu sistem mantıklı mı?
Mantıklı değil. 300 bin lira diye girdiğin araba atıyorum 1 yıl sonra kura çıkarsa çoktan 400-500 bin tl olmuş oluyor.

Kısaca özet.

Scorpion07 27-02-2023 18:47:56

Alıntı:

xantia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598474)
Hem süreç uzayabiliyor hemde komisyon bana mantıklı gelmedi şahsen haklarındada hiç iç açıcı şeyler görmedim bi ara bende ev için başvuracaktım komisyonları ve süreci görünce vazgeçtim.

Alıntı:

xantia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598524)
Yazdığım metinden niye sadece komisyonu alıyorsun hocam banka sana paranı tiko veriyor 500.000 çekersen 700 alıyor banka adamlara üye olup senelerce bekleyenler var ne anladık bu ticaretten


Hocam zaten sistemin mantığı bu ama İMECE usulü. Bunu bilmeden kimseyi zorla yazmıyorlar ki sonuçta.
Bekleme süresi olan kişi için gayet mantıklı. Ama benim acelem var iş kurucam iş yapıcam hemen almam lazım dıyorsan da sana uymaz zaten bu da sana söylenir.
Ayrıca alacağın süreyi bılıyorsun hocam senı kafalarını göre fazla bekletme yapamaz kimse elinde yasal sözleşme var çünkü..

xantia 27-02-2023 18:51:43

Alıntı:

Scorpion07 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598551)
Hocam zaten sistemin mantığı bu ama İMECE usulü. Bunu bilmeden kimseyi zorla yazmıyorlar ki sonuçta.
Bekleme süresi olan kişi için gayet mantıklı. Ama benim acelem var iş kurucam iş yapıcam hemen almam lazım dıyorsan da sana uymaz zaten bu da sana söylenir.
Ayrıca alacağın süreyi bılıyorsun hocam senı kafalarını göre fazla bekletme yapamaz kimse elinde yasal sözleşme var çünkü..

500.000 TL paradan örnek verelim hocam 1 sene bankada faize atsan 100.000 - 120.000 TL arası para alıyorsun sisteme gir bekle paranı işleyip zaten istediğin şeyleri alabilirsin şahsen bana bu daha mantıklı geldi tabiki beklerim benim için sonu sorun değil diyen varsa girebilir ben tutmadım sistemi mantıklı bir tarafını göremedim

Scorpion07 27-02-2023 18:55:59

Alıntı:

xantia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084598574)
500.000 TL paradan örnek verelim hocam 1 sene bankada faize atsan 100.000 - 120.000 TL arası para alıyorsun sisteme gir bekle paranı işleyip zaten istediğin şeyleri alabilirsin şahsen bana bu daha mantıklı geldi tabiki beklerim benim için sonu sorun değil diyen varsa girebilir ben tutmadım sistemi mantıklı bir tarafını göremedim


Hocam ben seni anlıyorum demek istediğini de anlıyorum. Kendi evinde o parayı ayırabılırsın banka faizinde bekletebılırsın sonuca ulaşırsın.
ama dinimize göre nasıl kredi faiz çekmememiz bizden istenmiyorsa tabııkı sartlar buna el vermıyor ınsanlar mecbur kalıyor. Bu sistemden de o dusunce de olan insanlar çok yararlanıyor.
Ben çalıştığım sure boıyunca hiç bankada hesabı olmayan bankaya taksıt yatırmaya gıtmeyıp bızı gonderen ınsanlar tanıdım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:00:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.