![]() |
Bu tarz sistemler şans işi. Çekiliş sana erken çıkarsa araban altındayken taksit ödemeye devam edersin lakin çekiliş çıkmadığı sürece ödeme biriktiriyorsun. Seçtiğin tutar ve vadeye göre fiyatlar değişiyor. Alıntı:
|
Alıntı:
Kuralı sistemde örnek veriyorum 60 aylık bir gruba gırdım %10 peşinat verdin geri kalan 360 binide 6000 60 ay yaptın sana derki1 ile 20 ay arası teslimat yapıcam 1. ayda alabılırsın 20. ay da... |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bankadan kredi çektimi 500 bine örnek veriyorum 36 ay da 800 bın öduyorsunuz. Bu gibi şirketlerden 500 bıne sisteme gırdımı 50 bın tl komisyon çıkıyor o da şirket kazancı neden alıyor dıyorsunuz. Sizce almadan bu çark personel maaşları şube kiraları faturalar organizasyonlar nasıl döner ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Sistem güzel mi? Evet güzel. Peki Türkiye gibi enflasyonun uçtuğu ülkelerde bu sistem mantıklı mı? Mantıklı değil. 300 bin lira diye girdiğin araba atıyorum 1 yıl sonra kura çıkarsa çoktan 400-500 bin tl olmuş oluyor. Kısaca özet. |
Alıntı:
Alıntı:
Hocam zaten sistemin mantığı bu ama İMECE usulü. Bunu bilmeden kimseyi zorla yazmıyorlar ki sonuçta. Bekleme süresi olan kişi için gayet mantıklı. Ama benim acelem var iş kurucam iş yapıcam hemen almam lazım dıyorsan da sana uymaz zaten bu da sana söylenir. Ayrıca alacağın süreyi bılıyorsun hocam senı kafalarını göre fazla bekletme yapamaz kimse elinde yasal sözleşme var çünkü.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Hocam ben seni anlıyorum demek istediğini de anlıyorum. Kendi evinde o parayı ayırabılırsın banka faizinde bekletebılırsın sonuca ulaşırsın. ama dinimize göre nasıl kredi faiz çekmememiz bizden istenmiyorsa tabııkı sartlar buna el vermıyor ınsanlar mecbur kalıyor. Bu sistemden de o dusunce de olan insanlar çok yararlanıyor. Ben çalıştığım sure boıyunca hiç bankada hesabı olmayan bankaya taksıt yatırmaya gıtmeyıp bızı gonderen ınsanlar tanıdım. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:00:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.