![]() |
Alıntı:
benim görüşüm de dolar alımı yasaklanmalı bankalar şahıslara dolar satmasın mesela kimse almazsa dolar düşer bunu niye yapmıyorlar bunu anlamıyorum. |
Alıntı:
Peki 3 ay vade yaptın sanırım baştan. Bunu istersen şimdi uzatamaz mısın? Aynı dolar şeklinde yoksa 3 ay olduğu için direkt kendi sonlandırıyor mu? |
Alıntı:
|
Parayı dolara koysaydın yine faiz alamayacaktın çok düşük faiz veriyor çünkü . Ben bir kayıp göremedim |
beni bankadann aradılar doları dolar olarak geri alabiliyorsun ama bu mobil üzerinden nasıl oluyor bilmiyorum. beni son gün aradılar bu konuyu bilmiyordum tl'ye döndü param ben de gittim araba aldım. bu sefer araba arttı. para tl olarak kalsaydı batıyorduk |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:52:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.