R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Kur korumalı - Zarar (https://www.r10.net/sorum-var/3338677-kur-korumali-zarar.html)

silver29 24-08-2022 17:22:27

Alıntı:

A.AY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083332374)
Umarım bu sistem en kısa zamanda biter. Benim sizin vergilerimizle zenginleri dahada zengin yapıyorlar.

hocam ilk bende böyle bakıyordum olaya ama sonra bazı düşünceler değiştirdi fikrimi şöyleki varsayalım millet bu şekilde para yatırmıyor parasını dolara yatırıyor bekletiyor bu malüm ülke ekonomisene zarar o zaman dolar belki 25-30 tl olacaktı bu tabanı iyicene etkileyecek ben böyle düşünüyorum her türlü zarar var ama %10 da olabilir %90 da örnek veriyorum.
benim görüşüm de dolar alımı yasaklanmalı bankalar şahıslara dolar satmasın mesela kimse almazsa dolar düşer bunu niye yapmıyorlar bunu anlamıyorum.

videovevideo 24-08-2022 17:28:17

Alıntı:

saqi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083330311)
Şöyle söyliyeyim, vadesiz TL hesabımdaki 17k'yı düştüğümde geri kalan para 97k ve bunla 5.300 dolar alabiliyorum şu anda.



3 ay paramı kitleyip üzerine 55 dolar zarar etmiş oldum şu anda.

* Yine kur korumalı yapsam zarar olmaz bu arada 55 dolarlık fark makas farkı sadece. Bide döviz bozupta geçtim kur korumalıya, bankalar arası döviz aktarımı zor olduğu için... 2.000 lira zarar bildiğin.


Peki 3 ay vade yaptın sanırım baştan. Bunu istersen şimdi uzatamaz mısın?
Aynı dolar şeklinde yoksa 3 ay olduğu için direkt kendi sonlandırıyor mu?

saqi 24-08-2022 17:32:43

Alıntı:

videovevideo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083332508)
Peki 3 ay vade yaptın sanırım baştan. Bunu istersen şimdi uzatamaz mısın?
Aynı dolar şeklinde yoksa 3 ay olduğu için direkt kendi sonlandırıyor mu?

Hesap açarken 3 ayın sonunda hesap kapatılsın ya da yeni vade oluşturulsun diye seçenek çıkıyor. Hesap kapatılsını seçersen 3.ayın sonunda hesap kapatılıp para vadesiz TL'ye aktarılıyor ancak aynı gün içerisinde TCMB kuru değişmediği için kendiniz saat 16:00'a kadar yeni hesap açıp aynı kurdan alabiliyosunuz.

ogrgn 24-08-2022 19:05:13

Parayı dolara koysaydın yine faiz alamayacaktın çok düşük faiz veriyor çünkü . Ben bir kayıp göremedim

webtasarimda 24-08-2022 19:13:08

beni bankadann aradılar doları dolar olarak geri alabiliyorsun ama bu mobil üzerinden nasıl oluyor bilmiyorum. beni son gün aradılar bu konuyu bilmiyordum tl'ye döndü param ben de gittim araba aldım. bu sefer araba arttı. para tl olarak kalsaydı batıyorduk


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:52:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.