R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Ne Olcak Bu Halimiz ? (https://www.r10.net/sorum-var/3101801-ne-olcak-bu-halimiz.html)

chasm 09-02-2022 04:24:35

Alıntı:

eyefive5 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081928299)
ironiyi anlamadın heralde. sen çıkart ülkeyi aydınlığa.aydınlık reis :r1:zaten bir gözün kör avatarında ötekini koru :r1:

artık durum o kadar vahim ki ironi mi değil mi diye düşünmeye vakit kalmıyor.

Eagless 09-02-2022 04:37:05

22 yaşındayım gerçekten psikolojimi alt üst oldu, şu ekonomi yüzünden. Allah kerimdir, çalışıyoruz bakalım. Ama seçimi heyecanla bekliyorum....

AtomAnt 09-02-2022 05:47:23

Hocam haklısınız bu günlerde bu gibi çok söz var hepsi haklı ama 5 sene boyunca benzini hep 7 TL den aldık kimse şu ana kadar bu ülkede benzin fiyatı bu kadar uzun süre aynı çizgide seyretmemisti ne güzel bir ekonomik gidis demedi ben ona şaşırıyorum

Dusuncelerinize karşı değilim haklısınız
Özel plakalı Kawasaki ninja motorumu satmak zorunda kaldım 1 ay önce, 110 liraya dolan depo 180 liraya dolmaz oldu, döviz artışı öncesinde günde 800 lira kazandığım işten şimdi 200 lira kazanıyorum, bazı ürünler elimde kaldı, birçok sipariş iptal oldu,

Size katılıyorum, sadece ikinci paragrafta belirtmek istediğim şey, bir yanlış butun doğruları götürüyor

Tabut 09-02-2022 14:35:15

25 yaşındayım yaşıtlarımın cogu zamanında evlendi ben evlenemem bu gidişat ile nerden baksan 200k para lazım suan.
Ev alamam o kadar parayı bir arada görme imkanım yok.
25 yıl içinde kendime ufak bir araba aldım okadar. Yazık gerçekten çok yazık çürüdük bittik.

McCall 09-02-2022 16:16:18

Alıntı:

Tabut Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081930145)
25 yaşındayım yaşıtlarımın cogu zamanında evlendi ben evlenemem bu gidişat ile nerden baksan 200k para lazım suan.
Ev alamam o kadar parayı bir arada görme imkanım yok.
25 yıl içinde kendime ufak bir araba aldım okadar. Yazık gerçekten çok yazık çürüdük bittik.

Hocam en azından aklınızı kullanıyorsunuz ev kirası faturalar çoçuk çoçuğun masrafları var bunları düşünüp evlenmiyorsunuz sizi tebrik ederim bazı aveller evlenip 3-5 çoçuk yapıyor kuru ekmekle besliyor hem kendine hem çoçuklarına yazık ediyor

tia 09-02-2022 17:07:21

900 tl okula harç ödedim niye 2 öğretim diye , öğrenci niye 2 öğretim seçiyor diye sormuyorlar çalışıssın ailesine ihtiyacı olmasın çünkü diye ama bizimkiler gene para alıyor .

white35 09-02-2022 18:50:37

Hayret imamoğlu balık yedi yazan çıkmamış.

Allah hepimizin yardımcısı olsun. Kimsenin ağzının tadı kalmadı artık. Ay geçirmek için yaşar olduk. Gerçekten üniversite mezunu olmayanın oy kullanması gerekiyor. Düşünürseniz mantıklı olduğunu anlayacaksınız.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:52:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.