![]() |
Alıntı:
|
22 yaşındayım gerçekten psikolojimi alt üst oldu, şu ekonomi yüzünden. Allah kerimdir, çalışıyoruz bakalım. Ama seçimi heyecanla bekliyorum.... |
Hocam haklısınız bu günlerde bu gibi çok söz var hepsi haklı ama 5 sene boyunca benzini hep 7 TL den aldık kimse şu ana kadar bu ülkede benzin fiyatı bu kadar uzun süre aynı çizgide seyretmemisti ne güzel bir ekonomik gidis demedi ben ona şaşırıyorum Dusuncelerinize karşı değilim haklısınız Özel plakalı Kawasaki ninja motorumu satmak zorunda kaldım 1 ay önce, 110 liraya dolan depo 180 liraya dolmaz oldu, döviz artışı öncesinde günde 800 lira kazandığım işten şimdi 200 lira kazanıyorum, bazı ürünler elimde kaldı, birçok sipariş iptal oldu, Size katılıyorum, sadece ikinci paragrafta belirtmek istediğim şey, bir yanlış butun doğruları götürüyor |
25 yaşındayım yaşıtlarımın cogu zamanında evlendi ben evlenemem bu gidişat ile nerden baksan 200k para lazım suan. Ev alamam o kadar parayı bir arada görme imkanım yok. 25 yıl içinde kendime ufak bir araba aldım okadar. Yazık gerçekten çok yazık çürüdük bittik. |
Alıntı:
|
900 tl okula harç ödedim niye 2 öğretim diye , öğrenci niye 2 öğretim seçiyor diye sormuyorlar çalışıssın ailesine ihtiyacı olmasın çünkü diye ama bizimkiler gene para alıyor . |
Hayret imamoğlu balık yedi yazan çıkmamış. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Kimsenin ağzının tadı kalmadı artık. Ay geçirmek için yaşar olduk. Gerçekten üniversite mezunu olmayanın oy kullanması gerekiyor. Düşünürseniz mantıklı olduğunu anlayacaksınız. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:52:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.