R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Ne Olcak Bu Halimiz ? (https://www.r10.net/sorum-var/3101801-ne-olcak-bu-halimiz.html)

McCall 08-02-2022 22:12:00

Alıntı:

tayfun03 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081925920)
Yaşım 18 1 aydır evden 1 kere çıkmadım hiç bir şeyi yapma isteğim kalmadı ne hayal kaldı ne bir şey araba alıcaktık artık oda imkansız hale geldi gençliğimiz bitti yaşamım boyunca hiç bir zaman ev veya araba alamıcam evlenme desen artık oda bitti şuanda neden yaşadığımızı sorgulayacak duruma düştüm

Tamamiyle bende bu kafadayım

arpej 08-02-2022 22:20:33

Artık öyle bir noktaya geldik ki ben sorgulamayı da bıraktım şaşırmıyorumda. Günü kurtarma peşindeyiz artık.

McCall 08-02-2022 22:28:11

Alıntı:

arpej Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081926030)
Artık öyle bir noktaya geldik ki ben sorgulamayı da bıraktım şaşırmıyorumda. Günü kurtarma peşindeyiz artık.

Hocam daha önümüzde 1 yıl var 1 yıl içerde kim bilir neler olur

TutkalApp 08-02-2022 23:12:16

Alıntı:

suitasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081925776)
Önceden marketler 10 - 25 krş üstünü sakız verme muhabbeti vardı yakında 5 - 10 TL üstü için şuradan bi sakız al derse şaşırmam artık :)

Hocam onara zam gelmiş haberin yok senin :) 6 tl ye bir sakız alırdım bu gün 24,5 dedi

A.AY 09-02-2022 01:50:29

Alıntı:

XcomX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081925772)
oy verdiler ve sonuçlarını hep beraber çekiyoruz.
SANDIĞI BEKLİYORUZ
başka türlü düzelmez.

Ya orta uzun vadede yine düzelmezse, iktidar değiştikten sonra.
(Orta vade = 5 yıl, Uzun vade = 10 15 yıl )
Kısa vadede belki etkisini gösterir ama bence bu ülke sağlam katme değerli ürün üretip yurtdışına ihraç etmediği müddetçe düzelmez

eyefive5 09-02-2022 04:10:13

ençokta bazı zenginlerin sesi çıkıyor sosyal medyada.tuzu kuru ya.duyar kasıyor ama gel görki bazılarının garajında 10 arabadan fazla koleksiyon var.buda benim zoruma gidiyor

chasm 09-02-2022 04:18:40

Alıntı:

eyefive5 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081928267)
ençokta bazı zenginlerin sesi çıkıyor sosyal medyada.tuzu kuru ya.duyar kasıyor ama gel görki bazılarının garajında 10 arabadan fazla koleksiyon var.buda benim zoruma gidiyor

zihniyete bakar mısın. Bunlar varken bu ülke aydınlığa çıkar mı :D gördükçe umudum daha da köreliyor.

OzeL 09-02-2022 04:23:04

Benim de her gün düşündüğüm bir durum bu, ne olacak bizim bu halimiz? Ne zaman rahata ereceğiz ve artık bu sıkıntılı süreçleri atlatıp hayırlısıyla işimize gücümüze bakacağız.

eyefive5 09-02-2022 04:23:22

Alıntı:

chasm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081928285)
zihniyete bakar mısın. Bunlar varken bu ülke aydınlığa çıkar mı :D gördükçe umudum daha da köreliyor.

ironiyi anlamadın heralde. sen çıkart ülkeyi aydınlığa.aydınlık reis :r1:zaten bir gözün kör avatarında ötekini koru :r1:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:01:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.