![]() |
Araba tavsiyesi Merhaba arkadaşlar. 200-300 bin TL arası araba tavsiye edebilir misiniz acaba? scirocco düşünüyorum arabayı tek ben kullanıyorum tek kapı olabilir, coupe olabilir. insanların dönüp bakacağı bir araba arıyorum, sıradan golf-civic vs olmasın istiyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum. |
Corolla Hybrid |
2016 model üzeri Leon FR :r3: |
Alıntı:
|
audi ? |
Ben vw polo aldım rahatladım vw düşün hocam. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
a4 2.0 quattro larda güzel araba bakabilirsiniz. |
200-300 bin ₺lik arabalar vay be dedirtmez. Şimdi baktım size vay be diyeceğim arabalar 500 binden başlıyor maalesef |
Alıntı:
|
Kazasız Scirocco bulmak çok zor gibi. Hatta ağır hasarsız demek daha doğru olur. Kasa çok eskidi ve eskisi gibi görüntüsü yok. 2020 Astra hb tavsiye ederim. Fiyat, performans ve duruş olarak güzel. Sedan düşünürsen de VW CC tavsiye ederim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
ayrıca wv sciroccolarda 280 bine boyasız tertemiz yeni kasalar var. eski kasaların hepsi kazalı.. yeni kasalarda temiz çok var. |
Alıntı:
|
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14153260/detay Bu tarz bir şey bakabilirsiniz. Bu 300 bin ₺ fakat ağır hasarlı ve 180.000 km |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hocam civic'e donupte bakmayacak yok bence biraz masraf edilip modifiye edilirse |
Alıntı:
|
Alıntı:
0-100 7 saniye olayı nedir polo gti ne zamandır memlekete gelmiyor |
Honda cıvıc çok iyi modifiye edilmiş olanları var. Normal düz olarak kimse bakmaz ama modifiye edilmiş haline herkes bakıyor. Özellikle beyaz olupta modifiyeli olanlar çok iyi diyebilirim. |
Alıntı:
|
Audi TT, Mini Cooper gibi araçlar bak bence :) |
Güzel fiyat çekebilirim aciliyeti var denebilir :) lüks olarak konfor olarak gerçekten güzel https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4812484/detay/ |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
seat ibiza cupra 180hp tadından yenmez :) ya da 182 hp 1.5 benzin turbo honda civic bütçem olsa iki araçtan birini alırdım :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bir hafta önce cla 180 d amg aldım kırmızı modelini bakan dönüp bir daha bakıyor öneririnm |
Volvo favori aracımdır. |
Audi A5 |
3.16 m plus al. Daha da başka biseye elleşme gençsin güzelsin Scirocco ile kendini bariyerlerde bulursun |
Mini cooper S ler çok güzel duruyor da neden kimse sevmiyor anlamadım :) |
peugeot rcz |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:19:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.