R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Araba tavsiyesi (https://www.r10.net/sorum-var/2794750-araba-tavsiyesi.html)

upinarbasi 27-04-2021 19:34:13

Araba tavsiyesi
 
Merhaba arkadaşlar. 200-300 bin TL arası araba tavsiye edebilir misiniz acaba? scirocco düşünüyorum arabayı tek ben kullanıyorum tek kapı olabilir, coupe olabilir. insanların dönüp bakacağı bir araba arıyorum, sıradan golf-civic vs olmasın istiyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum.

Siteperformans 27-04-2021 19:34:59

Corolla Hybrid

donanimci 27-04-2021 19:35:25

2016 model üzeri Leon FR :r3:

upinarbasi 27-04-2021 19:35:43

Alıntı:

Site Performans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993045)
Corolla Hybrid

Hocam herkesin bindiği, sıradan bir araç olsun istemiyorum. scirocco,rcz gibi güzel görünen araçlar istiyorum.

cuvelious 27-04-2021 19:36:08

audi ?

TCU 27-04-2021 19:36:25

Ben vw polo aldım rahatladım vw düşün hocam.

upinarbasi 27-04-2021 19:36:35

Alıntı:

cuvelious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993060)
audi ?

Hangisi mesela? çok pahalı hocam audiler

upinarbasi 27-04-2021 19:36:57

Alıntı:

TCU Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993062)
Ben vw polo aldım rahatladım vw düşün hocam.

O paraya B segment araç almam hocam. polo kötü bir araba.

KulGazi 27-04-2021 19:37:39

a4 2.0 quattro larda güzel araba bakabilirsiniz.

mersan 27-04-2021 19:37:53

200-300 bin ₺’lik arabalar vay be dedirtmez. Şimdi baktım size vay be diyeceğim arabalar 500 binden başlıyor maalesef

upinarbasi 27-04-2021 19:38:32

Alıntı:

mersan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993078)
200-300 bin ₺’lik arabalar vay be dedirtmez. Şimdi baktım size vay be diyeceğim arabalar 500 binden başlıyor maalesef

300 bine çok güzel vay be arabaları var hocam

agumba 27-04-2021 19:39:04

Kazasız Scirocco bulmak çok zor gibi. Hatta ağır hasarsız demek daha doğru olur. Kasa çok eskidi ve eskisi gibi görüntüsü yok.
2020 Astra hb tavsiye ederim. Fiyat, performans ve duruş olarak güzel. Sedan düşünürsen de VW CC tavsiye ederim.

upinarbasi 27-04-2021 19:39:26

Alıntı:

KulGazi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993074)
a4 2.0 quattro larda güzel araba bakabilirsiniz.

çok pahalı hocam bunlar 500-600 bin

cuvelious 27-04-2021 19:39:36

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993064)
Hangisi mesela? çok pahalı hocam audiler

yani verdiğiniz fiyata göre 200.000 tlye kadar 2.el bir audi alınabilir 0 almak yerine. çok kaliteli audiler var ikinci el düşünürseniz ben bi göz atayım. Hangi ildesiniz ?

TCU 27-04-2021 19:40:26

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993069)
O paraya B segment araç almam hocam. polo kötü bir araba.

Hocam kötü dediğiniz araba 0-100 üz ortalam 7 saniye yol tutuşu konfor çok daha kaliteli ben 2019 var çok memnunum satıncada gene vw den başka almam hocam.

upinarbasi 27-04-2021 19:41:29

Alıntı:

agumba Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993083)
Kazasız Scirocco bulmak çok zor gibi. Hatta ağır hasarsız demek daha doğru olur. Kasa çok eskidi ve eskisi gibi görüntüsü yok.
2020 Astra hb tavsiye ederim. Fiyat, performans ve duruş olarak güzel. Sedan düşünürsen de VW CC tavsiye ederim.

WV CC nedense sevemedim hocam. ama astra hb çok mantıklı gibi geldi, ucuz ve güzel. peki bunun hangi motorunu almam daha iyi olur, 1.2 istemiyorum. 1.5D var nasıldır acaba?
ayrıca wv sciroccolarda 280 bine boyasız tertemiz yeni kasalar var. eski kasaların hepsi kazalı.. yeni kasalarda temiz çok var.

upinarbasi 27-04-2021 19:41:50

Alıntı:

TCU Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993090)
Hocam kötü dediğiniz araba 0-100 üz ortalam 7 saniye yol tutuşu konfor çok daha kaliteli ben 2019 var çok memnunum satıncada gene vw den başka almam hocam.

wv çok güzel hocam ama o kadar paraya B segment almak mantıksız olur, golf daha mantıklı..

mersan 27-04-2021 19:41:58

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...14153260/detay

Bu tarz bir şey bakabilirsiniz. Bu 300 bin ₺ fakat ağır hasarlı ve 180.000 km

upinarbasi 27-04-2021 19:42:18

Alıntı:

cuvelious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993088)
yani verdiğiniz fiyata göre 200.000 tlye kadar 2.el bir audi alınabilir 0 almak yerine. çok kaliteli audiler var ikinci el düşünürseniz ben bi göz atayım. Hangi ildesiniz ?

Denizli ve çevresi olabilir hocam. ege bölgesi istanbul vs her yere gidebilirim almak için.

TCU 27-04-2021 19:43:35

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993097)
wv çok güzel hocam ama o kadar paraya B segment almak mantıksız olur, golf daha mantıklı..

Vallaha golf 8 alcaksan mantıklı 2019 serisi golf kasasıyla anlı motoru vs bence mğkememel sizin tercihiniz 😂

cagdasronay 27-04-2021 19:43:39

Hocam civic'e donupte bakmayacak yok bence biraz masraf edilip modifiye edilirse

agumba 27-04-2021 19:43:56

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993095)
WV CC nedense sevemedim hocam. ama astra hb çok mantıklı gibi geldi, ucuz ve güzel. peki bunun hangi motorunu almam daha iyi olur, 1.2 istemiyorum. 1.5D var nasıldır acaba?
ayrıca wv sciroccolarda 280 bine boyasız tertemiz yeni kasalar var. eski kasaların hepsi kazalı.. yeni kasalarda temiz çok var.

Opel Astra 1.5 D GS Line buna bakabilirsin hocam. Temiz araç bulursun 2020 model. Hatta sıfır fiyatı 333.000 TL'den başlıyor. Eğer mantıklı gelirse 0 olarak da düşünebilirsin.

fikirdanis 27-04-2021 19:46:40

Alıntı:

TCU Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993090)
Hocam kötü dediğiniz araba 0-100 üz ortalam 7 saniye yol tutuşu konfor çok daha kaliteli ben 2019 var çok memnunum satıncada gene vw den başka almam hocam.

2019 hangi polo bu hocam?
0-100 7 saniye olayı nedir polo gti ne zamandır memlekete gelmiyor

FurkanAkman 27-04-2021 19:46:56

Honda cıvıc çok iyi modifiye edilmiş olanları var. Normal düz olarak kimse bakmaz ama modifiye edilmiş haline herkes bakıyor. Özellikle beyaz olupta modifiyeli olanlar çok iyi diyebilirim.

upinarbasi 27-04-2021 19:47:59

Alıntı:

cagdasronay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993112)
Hocam civic'e donupte bakmayacak yok bence biraz masraf edilip modifiye edilirse

Dostum 10 arabadan 8'i civic memlekette :) kimse bakmıyor artık zaten agresif bir görüntüsü var sevmeyen bile çok. istediğin kadar modifiye et zaten modifiyeliler genelde belirli tipler olduğu için insanlar farklı yaklaşıyor

Semihs 27-04-2021 19:48:13

Audi TT, Mini Cooper gibi araçlar bak bence :)

rizazeybek 27-04-2021 19:48:14

Güzel fiyat çekebilirim aciliyeti var denebilir :) lüks olarak konfor olarak gerçekten güzel
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4812484/detay/

LETTERS 27-04-2021 19:49:38

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993041)
Merhaba arkadaşlar. 200-300 bin TL arası araba tavsiye edebilir misiniz acaba? scirocco düşünüyorum arabayı tek ben kullanıyorum tek kapı olabilir, coupe olabilir. insanların dönüp bakacağı bir araba arıyorum, sıradan golf-civic vs olmasın istiyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum.

Insanların dönüp size bakacağı bir araç arıyorsaniz Mercedes, Audi veya Volvo almalısınız. Diğer araç modelleri ile kaza yaparsanız sağ çıkamazsınız. Bu durumda ise insanlar size hayatta kısa süre bakacaktır. Uzun süreli bakıp görmeleri için bu hayatta olmalısınız ki ölmemek için sağlam araca binmelisiniz.

upinarbasi 27-04-2021 19:49:51

Alıntı:

Semihs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993147)
Audi TT, Mini Cooper gibi araçlar bak bence :)

çok eski model alınıyor bu paraya :(

miracuzunlar 27-04-2021 19:50:41

seat ibiza cupra 180hp tadından yenmez :)

ya da 182 hp 1.5 benzin turbo honda civic

bütçem olsa iki araçtan birini alırdım :)

upinarbasi 27-04-2021 19:51:00

Alıntı:

LETTERS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993160)
Insanların dönüp size bakacağı bir araç arıyorsaniz Mercedes, Audi veya Volvo almalısınız. Diğer araç modelleri ile kaza yaparsanız sağ çıkamazsınız. Bu durumda ise insanlar size hayatta kısa süre bakacaktır. Uzun süreli bakıp görmeleri için bu hayatta olmalısınız ki ölmemek için sağlam araca binmelisiniz.

Hocam hızlı araç kullanmıyorum zaten şu ana kadar 6 yıldır arabamı sürtmedim bile, tabii bu kadar işi mercedes var diye hız yaparız gene sağ çıkmayabiliriz :) alacağım araba şu anki kullandığım hyundai'den kat kat kaliteli ve iyi olacak zaten

LETTERS 27-04-2021 19:52:20

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993172)
Hocam hızlı araç kullanmıyorum zaten şu ana kadar 6 yıldır arabamı sürtmedim bile, tabii bu kadar işi mercedes var diye hız yaparız gene sağ çıkmayabiliriz :) alacağım araba şu anki kullandığım hyundai'den kat kat kaliteli ve iyi olacak zaten

Ambulans şoförümüsúnúz?

upinarbasi 27-04-2021 19:52:47

Alıntı:

LETTERS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993183)
Ambulans şoförümüsúnúz?

Hayır değilim

tolgaydar 27-04-2021 20:17:40

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993041)
Merhaba arkadaşlar. 200-300 bin TL arası araba tavsiye edebilir misiniz acaba? scirocco düşünüyorum arabayı tek ben kullanıyorum tek kapı olabilir, coupe olabilir. insanların dönüp bakacağı bir araba arıyorum, sıradan golf-civic vs olmasın istiyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum.

2011 ile 2013 arası BMW 320i coupe öneririm özellikle kırmızı ile bordo renkleri, ama özellikle BMW den çok iyi anlayan birisi ile Alman gerekli piyasada temizini bulmak aşırı zor bulursanda gayet rahat derecede binebilirsin. Tüpsüz olarak alırsan daha iyi olur motor ömrü ve performansı daha rahat ve işlevsel olur.

korkufan 27-04-2021 20:23:12

bir hafta önce cla 180 d amg aldım kırmızı modelini bakan dönüp bir daha bakıyor öneririnm

Broon 27-04-2021 20:35:56

Volvo favori aracımdır.

PATRON54 27-04-2021 20:37:19

Audi A5

Candede 27-04-2021 20:47:29

3.16 m plus al. Daha da başka biseye elleşme gençsin güzelsin Scirocco ile kendini bariyerlerde bulursun

nsjedi 27-04-2021 20:53:01

Mini cooper S ler çok güzel duruyor da neden kimse sevmiyor anlamadım :)

Lelathion 27-04-2021 20:57:30

peugeot rcz


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:19:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.