![]() |
Scirocco yada leon fr öneririm, rcz pek iyi değil hepsini kullanma fırsatım oldu. |
Hocam o paralara Audi veya Mercedes harici düşünmezdim. 3-4 model düşürür kaliteye binerdim şahsen. Yeni Civic'lerin boşu 300 bin lira, Toyota 200 bin lirayı geçmiş. O paraların arabası değil hiç biri. O fiyatlara 2014 - 2015 Audi - Mercedes bulunur şahsen üst segment ve dolu bir araç tercih ederdim. Benim için konfor ve donanım önemli sizin için de model önemli olabilir ama nacizane fikrimi belirtmek istedim. Hatta komik gelecek ama Mercedes hastası olarak tek tercihim bu olurdu :D En dolusunu pazara gönderir boş getirir. https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...22398115/detay Edit: Skoda Super B, VW CC de bakabilirsiniz hocam. Sanırım o fiyatlara B8 Passat da bulunabilir. Çok alternatifiniz var iyi araştırın derim. VW CC: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11290135/detay Superb: https://www.sahibinden.com/skoda-superb |
Bitirdin beni hastayım bunlara |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
vw t-roc |
Dönüp bakma işi kişiden kişiye değişir :) 30 yaşındaki temiz bir hot hach otomobil yüksek fiyatlı pahalı sıfır veya sıfıra yakın otomobillerden daha fazla ilgi çekebilir. Veya yüksek hacimli pahalı bir otomobil ile 220 250 kmh ile otobanda giderken seni normal bir araç geçer sen ona baka kalırsın gözün üzerinde olur. 200 300 k bandında donanım olarak kuvvetli güç olarak iyi marka model olarak öncelik olarak insignia bakabilirsin 2.8 opc 2.0 t 2.0 d Özellikle flexride şase olan bir insignia alırsan belini kıramazsın. Kullanırken mutlu olursun. B segment ds3 yine farklı bir araçtır fiyatı uygundur jant yay amortisör ile araç daha güzel oluyor motoru gayet sağlamdır |
Ben sadece Volvo xc90'a dönüp bakıyorum o başka bir aşk :D İşin şakası bu fiyatlara pek dönüp bakılacak bir araba alamayabilirsiniz. Eski model araçlara yönelin bu kesin bir kriterse. |
scirocco'ya vay be denilmiyor hocam apaçi arabası oldu şahsen. Alacaksan temiz yeni kasa sıfır leon al derim 300'e. ona daha çok bakarlar arka farı çok iyi |
Mercedes a amg paket iyi olur |
beyaz. dışı m bir f10 :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
sarı site ilan no: 922360828, 921962390, 917178760, |
Mercedes CLA |
Mercedes Cla 180 d AMG |
Alıntı:
|
f30 , cc , mercedes cla |
Scirocco kullanıcısınım aradığın özellikler kesinlikle bu arabada mevcut. |
Z4 düşünebilirsiniz eski kasa. Kalitesi nedir ne değildir bilmiyorum ama kesinlikle dönüp bir daha bakacağım bir araçtır. Örneğin; https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...10639626/detay |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bütçeyi 350-400 arası yükseltebilirseniz Rang Rover Evoque tavsiye ederim. Veya belirttiğiniz rakam arasında en iyi Audi A5 Sportback işinizi görür. |
300'e güzel audi tt alırsın |
İmkanınız varsa BRZ-GT86 tarzı bişey düşünebilirsiniz. |
Ben insanların dönüp RCZ'ye bakacağınıı sanmıyorum. İnsanlar baksın diye araba mı alınır yahu? Ama ille de bu niyetle alacağım diyorsanız RCZ'den uzak durun. Scirocco daha güzeldir. Mercedes CLA alabilirsin. |
Bütçeyi az daha artırıp a3 bakabilirsiniz veya 240 civarına i20'nin ful sıfır paketleri var. 200 civarına da orta paketleri satılıyor. Ya da t-roc alabilirsiniz, biz bu bütçede tercihimizi t-roc'dan yana kullandık, iki hafta oldu alalı. Alıntı:
|
audi s3 310k civarıydı zamlar patlamadan önce şuanda ne durumda bilmiyorum |
Dönüp bakılsın istiyorsan 2 milyonu gözden çıkarman lazım diğerlerine yol bile vermiyorlar trafikte :) |
Fiat Egea cross fiyatı uygun ve güzel arabalardan :) Hayalim bunu almak |
hem farklı olsun hem 200 bandında olsun 2015 honda civic hatchback |
Bmw modelleri tam senin aradağın tarz hocam |
Suzuki jimny g63 dönüştür devam. |
Mercedes-Benz A180 AMG Sport paket 2015+ üstü makyajlı kasa tavsiye ederim. |
Alıntı:
|
Audi tt 2.0 quattro düşünebilirdim temizleri piyasada mevcut hala 2008 model düşük kilometreli araçlar var piyasada üstüne biraz para harcayıp yeni model gibi yapabilirsiniz. Golf 2.0 tsı r4 motion bulabilirseniz temiz o fiyatlara kaçırmayın derim stabil bmw mercedes audi gibi 170 - 180 beygir bir araç değil gayet kuvvetli ve 4 çeker bir araç |
aşiret paket vw alırsın herkes dönüp bakar |
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...82040956/detay Kendi aracım olan Opel insigniayı önereyim. İlanla alakam yok örnek olarak verdim. Opc line , spor jant , 2017 model opel insignia benim hoşuma gidiyor.Sevdiğim araca sahibim. Daha üstünde vay be diyecek bir araca binmem için en az 500 bin bandını aşmam lazım. Açıkcası 250-300 bin bandına alınabilecek gösterişli bir kaç araç'dan birisi. Km yükseltip , yaş büyüterek audi tt gibi daha spor araçlar alınabilir ama en az 10 yaşında araç olur. + Bu araca 1500 TL'ye imrcher egsoz yaptır. Bak keyfine http://i.epvpimg.com/lJTucab.jpg |
https://www.youtube.com/watch?v=z3xk1Ng4RPA Ne araba be. |
kral volvo xc90 efsanedir |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:27:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.