R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Araba tavsiyesi (https://www.r10.net/sorum-var/2794750-araba-tavsiyesi.html)

Kaya 27-04-2021 20:58:20

Scirocco yada leon fr öneririm, rcz pek iyi değil hepsini kullanma fırsatım oldu.

FSK 27-04-2021 21:07:08

Hocam o paralara Audi veya Mercedes harici düşünmezdim. 3-4 model düşürür kaliteye binerdim şahsen. Yeni Civic'lerin boşu 300 bin lira, Toyota 200 bin lirayı geçmiş. O paraların arabası değil hiç biri. O fiyatlara 2014 - 2015 Audi - Mercedes bulunur şahsen üst segment ve dolu bir araç tercih ederdim. Benim için konfor ve donanım önemli sizin için de model önemli olabilir ama nacizane fikrimi belirtmek istedim.

Hatta komik gelecek ama Mercedes hastası olarak tek tercihim bu olurdu :D En dolusunu pazara gönderir boş getirir.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...22398115/detay

Edit: Skoda Super B, VW CC de bakabilirsiniz hocam. Sanırım o fiyatlara B8 Passat da bulunabilir. Çok alternatifiniz var iyi araştırın derim.

VW CC: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11290135/detay

Superb: https://www.sahibinden.com/skoda-superb

Deepspace 27-04-2021 21:12:40

Bitirdin beni hastayım bunlara

upinarbasi 27-04-2021 21:44:08

Alıntı:

korkufan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993370)
bir hafta önce cla 180 d amg aldım kırmızı modelini bakan dönüp bir daha bakıyor öneririnm

mercedes değil hocam o araba reno :)

korkufan 27-04-2021 21:45:28

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993927)
mercedes değil hocam o araba reno :)

önünde ve arkasında yıldız var ama bilemedim

tamerakin 27-04-2021 21:50:49

vw t-roc

fikirdanis 27-04-2021 21:55:55

Dönüp bakma işi kişiden kişiye değişir :)
30 yaşındaki temiz bir hot hach otomobil yüksek fiyatlı pahalı sıfır veya sıfıra yakın otomobillerden daha fazla ilgi çekebilir.
Veya yüksek hacimli pahalı bir otomobil ile 220 250 kmh ile otobanda giderken seni normal bir araç geçer sen ona baka kalırsın gözün üzerinde olur.

200 300 k bandında donanım olarak kuvvetli güç olarak iyi marka model olarak öncelik olarak insignia bakabilirsin
2.8 opc
2.0 t
2.0 d
Özellikle flexride şase olan bir insignia alırsan belini kıramazsın.

Kullanırken mutlu olursun.

B segment ds3 yine farklı bir araçtır fiyatı uygundur jant yay amortisör ile araç daha güzel oluyor motoru gayet sağlamdır

demircanuzer 27-04-2021 22:42:01

Ben sadece Volvo xc90'a dönüp bakıyorum o başka bir aşk :D İşin şakası bu fiyatlara pek dönüp bakılacak bir araba alamayabilirsiniz. Eski model araçlara yönelin bu kesin bir kriterse.

MSK 27-04-2021 22:57:30

scirocco'ya vay be denilmiyor hocam apaçi arabası oldu şahsen. Alacaksan temiz yeni kasa sıfır leon al derim 300'e. ona daha çok bakarlar arka farı çok iyi

Penguenx 27-04-2021 23:12:50

Mercedes a amg paket iyi olur

VipLayer7 27-04-2021 23:45:56

beyaz. dışı m bir f10 :)

upinarbasi 27-04-2021 23:55:15

Alıntı:

MSK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079994635)
scirocco'ya vay be denilmiyor hocam apaçi arabası oldu şahsen. Alacaksan temiz yeni kasa sıfır leon al derim 300'e. ona daha çok bakarlar arka farı çok iyi

1.5 motor olan manuel, otomatik vites olanı 1.0 motor hocam. maalesef manuel istemiyorum ve otomatiğin motoru 1.0 alınmaz. leon devri bitti diyebiliriz (türkiye için)

upinarbasi 27-04-2021 23:56:16

Alıntı:

korkufan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993944)
önünde ve arkasında yıldız var ama bilemedim

motoru renault motoru ve şasesi dandik. mercedes sayılmaz

hiLmiBey 28-04-2021 00:08:09

sarı site ilan no: 922360828, 921962390, 917178760,

gakaguka 28-04-2021 00:41:23

Mercedes CLA

Yavuz 28-04-2021 00:41:43

Mercedes Cla 180 d AMG

Crescent 28-04-2021 00:54:55

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993041)
Merhaba arkadaşlar. 200-300 bin TL arası araba tavsiye edebilir misiniz acaba? scirocco düşünüyorum arabayı tek ben kullanıyorum tek kapı olabilir, coupe olabilir. insanların dönüp bakacağı bir araba arıyorum, sıradan golf-civic vs olmasın istiyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum.

Üstüne kredi çıkabilirsen biraz kuga yakışır güzeldir popüler baya. (diğer seçenekler ise puma ve ecosport)

mkaaNN 28-04-2021 01:01:38

f30 , cc , mercedes cla

Myk61 28-04-2021 01:26:07

Scirocco kullanıcısınım aradığın özellikler kesinlikle bu arabada mevcut.

metehandemir 28-04-2021 01:40:53

Z4 düşünebilirsiniz eski kasa. Kalitesi nedir ne değildir bilmiyorum ama kesinlikle dönüp bir daha bakacağım bir araçtır. Örneğin;
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...10639626/detay

TitaMest 28-04-2021 02:00:36

Alıntı:

korkufan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993944)
önünde ve arkasında yıldız var ama bilemedim

Onu bende anlamıyorum. Mercedes çıkarıyorsa belli kalitenin altında değildir diye düşünüyorum.

korkufan 28-04-2021 04:19:21

Alıntı:

TitaMest Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079996053)
Onu bende anlamıyorum. Mercedes çıkarıyorsa belli kalitenin altında değildir diye düşünüyorum.

vallahi anlamadım bende arkadaş scirocco yu mercedesten önde görüyor diyince boş yere önerdiğimi anladım :D:D ne olursa olsun yıldız yani :cool:

GoMaster 28-04-2021 07:55:25

Bütçeyi 350-400 arası yükseltebilirseniz Rang Rover Evoque tavsiye ederim. Veya belirttiğiniz rakam arasında en iyi Audi A5 Sportback işinizi görür.

qweuto 28-04-2021 09:06:25

300'e güzel audi tt alırsın

SAYSOCIAL 28-04-2021 09:31:00

İmkanınız varsa BRZ-GT86 tarzı bişey düşünebilirsiniz.

izmitoloji 28-04-2021 09:42:47

Ben insanların dönüp RCZ'ye bakacağınıı sanmıyorum. İnsanlar baksın diye araba mı alınır yahu? Ama ille de bu niyetle alacağım diyorsanız RCZ'den uzak durun. Scirocco daha güzeldir. Mercedes CLA alabilirsin.

Lyra 28-04-2021 15:31:29

Bütçeyi az daha artırıp a3 bakabilirsiniz veya 240 civarına i20'nin ful sıfır paketleri var. 200 civarına da orta paketleri satılıyor. Ya da t-roc alabilirsiniz, biz bu bütçede tercihimizi t-roc'dan yana kullandık, iki hafta oldu alalı.
Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993064)
Hangisi mesela? çok pahalı hocam audiler


FoRgEd 28-04-2021 15:58:12

audi s3 310k civarıydı zamlar patlamadan önce şuanda ne durumda bilmiyorum

Valx 28-04-2021 16:02:29

Dönüp bakılsın istiyorsan 2 milyonu gözden çıkarman lazım diğerlerine yol bile vermiyorlar trafikte :)

Murataraz 28-04-2021 17:09:29

Fiat Egea cross fiyatı uygun ve güzel arabalardan :) Hayalim bunu almak

neet 28-04-2021 18:27:53

hem farklı olsun hem 200 bandında olsun 2015 honda civic hatchback

bilgicinitr 28-04-2021 18:30:17

Bmw modelleri tam senin aradağın tarz hocam

BozR 28-04-2021 18:32:13

Suzuki jimny g63 dönüştür devam.

Kaygusuz 28-04-2021 19:44:29

Mercedes-Benz A180 AMG Sport paket 2015+ üstü makyajlı kasa tavsiye ederim.

onruzl 29-04-2021 23:50:31

Alıntı:

upinarbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079993041)
Merhaba arkadaşlar. 200-300 bin TL arası araba tavsiye edebilir misiniz acaba? scirocco düşünüyorum arabayı tek ben kullanıyorum tek kapı olabilir, coupe olabilir. insanların dönüp bakacağı bir araba arıyorum, sıradan golf-civic vs olmasın istiyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum.

Tükettiği yakıttan sonra başlarım senin havana dediğim araba :D ne kadar durumun iyi olursa olsun bu kadarı da pes artık dedirtiyor. İyi düşün derim.

oguzhanyalcin11 30-04-2021 08:17:25

Audi tt 2.0 quattro düşünebilirdim temizleri piyasada mevcut hala 2008 model düşük kilometreli araçlar var piyasada üstüne biraz para harcayıp yeni model gibi yapabilirsiniz.
Golf 2.0 tsı r4 motion bulabilirseniz temiz o fiyatlara kaçırmayın derim stabil bmw mercedes audi gibi 170 - 180 beygir bir araç değil gayet kuvvetli ve 4 çeker bir araç

Ous 30-04-2021 08:25:22

aşiret paket vw alırsın herkes dönüp bakar

kalitelihostorg 30-04-2021 12:36:41

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...82040956/detay

Kendi aracım olan Opel insigniayı önereyim. İlanla alakam yok örnek olarak verdim. Opc line , spor jant , 2017 model opel insignia benim hoşuma gidiyor.Sevdiğim araca sahibim. Daha üstünde vay be diyecek bir araca binmem için en az 500 bin bandını aşmam lazım. Açıkcası 250-300 bin bandına alınabilecek gösterişli bir kaç araç'dan birisi.

Km yükseltip , yaş büyüterek audi tt gibi daha spor araçlar alınabilir ama en az 10 yaşında araç olur.

+ Bu araca 1500 TL'ye imrcher egsoz yaptır. Bak keyfine
http://i.epvpimg.com/lJTucab.jpg

CemaLi 30-04-2021 12:40:38

https://www.youtube.com/watch?v=z3xk1Ng4RPA
Ne araba be.

brotesss 03-05-2021 21:17:16

kral volvo xc90 efsanedir


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:27:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.