R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   PHP Private Shopping V3 - 100 TL (https://www.r10.net/script-satisi/1255956-private-shopping-v3-100-tl.html)

Mekruh 02-12-2014 15:35:47

Alıntı:

aslantr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069890701)
kurulum sizemi ait , birde bazı yerleri istesek değiştirebiliyormusunuz?

Kurulum bana ait, ufak tefek değişiklikler de ücret talep etmiyorum. Büyük değişiklikleri ekstra ücret ile yapabilirim.

Mekruh 12-12-2014 13:46:21

forum dışı bir adet satılmıştır, konu günceldir.

beytepeli 17-12-2014 00:07:27

Alıntı:

Mekruh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069014094)
Sistem Hakkında;

Alt Yapı : OpenCart
Versiyon : 1.5.5.1

Sisteme tarafımdan eklenen özellikler ve geliştirmeler şunlardır;

- Yeni Üyelik form alanları kısaltılmıştır ve varolan hatalar giderilmiştir.
- Facebook ile Bağlan eklentisi güncellenmiştir.
- Kategori sayfasında listelenen ürün resimlerinin üzerine gelince 2. ürün resmine geçiş yapılmıştır. (rollOver)
- Ürün alanlarına %50 İNDİRİM - Ürün TÜKENDİ gibi ibareler eklenmiştir.
- Ürün sayfası tamamen güncellenmiştir.
- Üye Girişi - Yeni Üyelik - Şifremi Unuttum sayfalarına özel Tam Ekran Slideshow modülü eklenmiştir.
- Ödeme Sayfası tamamen değiştirildi.

http://oi58.tinypic.com/egy1ba.jpg

Demo - Anasayfa
Demo - Admin Paneli

Kullanıcı adı : demo
Şifre: demo


Fiyat : 100 TL dir.

xml import export eklenebiliyor mu ?

Mekruh 17-12-2014 00:30:19

Alıntı:

beytepeli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069941477)
xml import export eklenebiliyor mu ?


Merhaba,

Evet eklenebiliyor 1.5.X sürümüne uygun tüm modülleri kullanabilirsiniz


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Parke50 01-01-2015 00:52:41

Selamlar arkadaşlar amacım konuyu baltalamak değil fakat bir sorunum var. Bu sistemi alıp kullanan kişiler acaba admin panelinde bir sorun yaşadımı.

Mesela ben bir sorun yaşıyorum sorun şöyle ki,

siteye dosyaları attık kurulumu yaptık fakat,

Admin > Sistem > Mağaza > Düzenle (Kaydet) diyorum "Bağlantı sıfırlandı" hata veriyor sunucuyu aldığım firmaya bugün yazdım fakat sunucu ile alakalı olmadığı, sistemle yani yazılımla alakalı olduğunu belirttiler,

Saolsun halit @mekruh yardımcı olmaya çalıştı ama oda sorunu bulamadı ne olduğunu gerçekten çok üzgünüm bu durumda sitenin ne başlığını değiştirebiliyorum nede iletişim bilgileri vs. bilen birileri yardımcı olursa sevinirim teşekkür ederim şimdiden.

Mekruh 06-01-2015 14:13:16

Konu günceldir.

HÜSEYİN BAŞOĞLAN 06-01-2015 17:09:19

Mevcut temayı telefon satış-petshop-elektronik malzeme satış siteleri için (üç site için) düzenleyebilirmisiniz.

Mekruh 06-01-2015 17:10:47

Alıntı:

basoglanh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070012012)
Mevcut temayı telefon satış-petshop-elektronik malzeme satış siteleri için (üç site için) düzenleyebilirmisiniz.

Merhaba,

Düzenleyebilirsiniz açık kaynak kodludur hiç bir şekilde şifrelenmiş dosya yoktur.

ultrasalgeria 06-01-2015 17:42:41

skype ekledim hocam hala kabul etmediniz


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:41:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.