R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   PHP Private Shopping V3 - 100 TL (https://www.r10.net/script-satisi/1255956-private-shopping-v3-100-tl.html)

Mekruh 05-11-2014 12:22:33

Konu günceldir.

Mekruh 10-11-2014 20:29:33

@Lucida nickli arkadaşa bir adet satılmıştır, konu günceldir.

Parke50 13-11-2014 16:54:00

facebook kısmında hata veriyor sanırım. Bu arada ben önceki versiyonundan satın almıştım ama kaybettim ben o yazılımı.


Uygulama Ayarlanmadı: Bu uygulamanın geliştiricileri, uygulamayı Facebook Girişine uygun bir şekilde ayarlamamışlar.

Mekruh 13-11-2014 18:02:16

Alıntı:

Parke50 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069825670)
facebook kısmında hata veriyor sanırım. Bu arada ben önceki versiyonundan satın almıştım ama kaybettim ben o yazılımı.


Uygulama Ayarlanmadı: Bu uygulamanın geliştiricileri, uygulamayı Facebook Girişine uygun bir şekilde ayarlamamışlar.

Oğuzhan'dan almış olabilirsiniz doğrudur ama onun satışları ile ben ilgilenmiyorum. Ayrıca facebook uygulaması oluşturmadık çıkan uyarının sebebi budur.

trapend 21-11-2014 22:14:19

Kurulumu ve ayarları siz yapıyorsanız 1 adet almak istiyorum.

cngyazilim 21-11-2014 23:02:59

Alıntı:

Mekruh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069014094)
Sistem Hakkında;

Alt Yapı : OpenCart
Versiyon : 1.5.5.1

Sisteme tarafımdan eklenen özellikler ve geliştirmeler şunlardır;

- Yeni Üyelik form alanları kısaltılmıştır ve varolan hatalar giderilmiştir.
- Facebook ile Bağlan eklentisi güncellenmiştir.
- Kategori sayfasında listelenen ürün resimlerinin üzerine gelince 2. ürün resmine geçiş yapılmıştır. (rollOver)
- Ürün alanlarına %50 İNDİRİM - Ürün TÜKENDİ gibi ibareler eklenmiştir.
- Ürün sayfası tamamen güncellenmiştir.
- Üye Girişi - Yeni Üyelik - Şifremi Unuttum sayfalarına özel Tam Ekran Slideshow modülü eklenmiştir.
- Ödeme Sayfası tamamen değiştirildi.

http://oi58.tinypic.com/egy1ba.jpg

Demo - Anasayfa
Demo - Admin Paneli

Kullanıcı adı : demo
Şifre: demo


Fiyat : 100 TL dir.

PM alabilir miyim üstad.

Mekruh 22-11-2014 17:00:17

Alıntı:

trapend Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069853642)
Kurulumu ve ayarları siz yapıyorsanız 1 adet almak istiyorum.

Merhaba,

Kurulum benim tarafımdan ücretsiz yapılmaktadır.

Alıntı:

cngyazilim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069853854)
PM alabilir miyim üstad.

Bilgilendirme yaptım

Mekruh 02-12-2014 14:42:59

Konu günceldir.

aslantr 02-12-2014 15:28:25

kurulum sizemi ait , birde bazı yerleri istesek değiştirebiliyormusunuz?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:22:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.