R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   10 yıl sonra neredesiniz? (https://www.r10.net/off-topic/720444-10-yil-sonra-neredesiniz.html)

hayaletimsi 27-08-2010 21:23:20

10 yıl sonra neredesiniz?
 
Merhaba;

hepimiz 10 yıl sonra ne yaptığımızı nerde olduğumuzu yazalım. 10 yıl sonra bu konuyu okuruz.

Batuhan1 27-08-2010 21:25:37

Allah kısmet ederse öğretmeniz :)

pixeel 27-08-2010 21:28:26

Reklam ajansımda, İzmirde, Evli, Cocuklu,

Ama şunu söyleye bilirim 10 yıl sonra denizi gören bir ofiste olacağım izmir de :D

onehost.net 27-08-2010 21:33:52

Allah kısmet ederse 10 yıl sonra Tamamiyle kendi imkanlarımla kuracağım Verimerkezini işletiyor olacağım. Bu arada konu çok hoşuma gitti. Herkes bir şeyler yazsın bakalım. 10 yıl sonra inşallah okuruz güzel bir anı olarak kalır

Batuhan1 27-08-2010 21:36:25

Alıntı:

hostingsiteniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061817713)
Allah kısmet ederse 10 yıl sonra Tamamiyle kendi imkanlarımla kuracağım Verimerkezini işletiyor olacağım. Bu arada konu çok hoşuma gitti. Herkes bir şeyler yazsın bakalım. 10 yıl sonra inşallah okuruz güzel bir anı olarak kalır

10 yıl sonra hala platin :p


berk sen nerede olacağını yazmamışsın :)

hayaletimsi 27-08-2010 21:40:52

Yazılım mühendisliği bitirmiş, master yapmşı, doktoramın 3. yılını okuyor bir yandanda özel bir şirkette dolgun maaşla çalışıyor olacağım.

EscapeLord 27-08-2010 21:45:53

İnşallah 10 yıla kadar düzenli manita bulurum. :eek:

Cinan 27-08-2010 21:47:50

Hayırlısı olsun diyelim, kimse ne olacağını bilemez...:)

Line 27-08-2010 21:48:44

http://img266.imageshack.us/img266/2850/ph18ec9.jpg

Bu adam gibi geziyor olurum inş :)

sinancug 27-08-2010 21:50:16

10 yıl sonra makine mühendisliğini bitirmiş iyi bir şirkette çalışıyor olacağım.

ve Evli, mutlu, çocuklu :D

Goztepe 28-08-2010 00:23:49

Milli eğitim Müdürlüğünde Şef Olmayı Düşünüyorum(Şuan Memurum) :)

Dt.Furkan 28-08-2010 00:29:19

Muayenehanemde bi yandan hastalarıma bakıp bi yandan DC kurmayı planlıyorum:D DC işin espriside bir yandan da internet işlerime devam etmek yeter bana hobi olarak :rolleyes:

//
istek üzerine editlendi :D

aLp3R3n 28-08-2010 00:39:09

IBM Google veya Microsoft üçlüsünden birinde yönetici kadrosuna ulaşmış olacağım 10 yıl sonra :)

sanalmevzi 28-08-2010 00:43:45

Alıntı:

Line Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061817834)
http://img266.imageshack.us/img266/2850/ph18ec9.jpg

Bu adam gibi geziyor olurum inş :)

Asker versiyonu olan "Özel Kuvvetler"'de olacağım.
Nasip olmazsa, aynı kaderi paylaşırız :)

webzegs 28-08-2010 00:46:41

Evimde göbek yapmış olurum

Deae 28-08-2010 00:48:32

Ölmez Sağ kalır isem, ya yeni emekli olmuş yada emekliliğe gün sayıyor olacağım.

Line 28-08-2010 01:07:33

Alıntı:

Xman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061819466)
Ölmez Sağ kalır isem, ya yeni emekli olmuş yada emekliliğe gün sayıyor olacağım.

Siz giderken ben geliyorum dermiş gibi oldu :)

DarksPrince 28-08-2010 01:07:59

Bilgisayar öğretmeni olarak geçmişimde yaşadığım acıları unutmuş kendini kaderin teslimiyetine bırakmış hanımefendi bir bayanla evli , 3 erkek çocuğa sahip Dante gibi ömrün ortasına gelmeye aday bi' orta şekerli delikanlı olarak kendime ait bir evdeyim inşAllah(:

Dua edin la :(

Hublot 28-08-2010 02:23:47

Kader..

HazarHizmet 28-08-2010 02:26:29

hayaletimsi

10 yıl sonra "üyeliği durduruldu"

:)

Ben
Yeni bir üniversitede master yapıyorum 1. ayım 31. gün rektörle çay içiyoruz ben ayrılmak istiyorum diyorum neden hafız ya diyor okuyoz ne güzel diyor sağol ya master terk daha şekil havası var kızlarda diyorum sen bilirsin hafız büyüksün diyor.

WebKlas 28-08-2010 02:31:17

Alıntı:

Hublot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061820406)
Kader..

Kısmet.. :rolleyes:

Uzun vaadeli düşünmeyi plan yapmayı hiç sevmiyorum. Nedense hiç gerçekleşmiyor :p Güzel bir iş, özellikle , :p vs.vs Allah büyük. Bu konuyu 10 yıl sonra internet'te nerede olmayı hayal ediyorsunuz diye değiştirsek diyorum?

demreli 28-08-2010 02:36:46

http://tasislemeleri.com/images/mezar/mezar8.jpg

RebeLMasteR 28-08-2010 03:14:46

yazılım uzmanı ve en önemlisi evli mutlu çocuklu :) bide bi subaru olursa iyi olur.ha villamda olsun.işimde yakın olsun hergün trafik çekmiyim.çocuğum erkek olsun futbola yazdırmış olıyım. kiralardan falan ek gelirim olsun.çokmu şey istedim?

Hublot 28-08-2010 03:21:55

Alıntı:

demreli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061820507)

Azrail..

kalmi 28-08-2010 03:25:38

Muhtemelen bu saatlerde evimde ve pc başında olurum =))

YMG 28-08-2010 03:39:47

Bilkent bilgisayarı bitirmiş apple ya da google da yönetim kadrosunda, aynı zamanda serbest webtasarımcı

demreli 28-08-2010 03:48:56

Alıntı:

WebFurkan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061819311)
Muayenehanemde bi yandan müşterilerime bakıp bi yandan DC kurmayı planlıyorum:D

hastalara müşteri gözüyle bakarsan kimse sana gelmez söyleyim:D

bozkurtreis 28-08-2010 04:03:23

Alıntı:

hayaletimsi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061817639)
Merhaba;

hepimiz 10 yıl sonra ne yaptığımızı nerde olduğumuzu yazalım. 10 yıl sonra bu konuyu okuruz.

10 Yıl Sonra R10'un Olacağıda Meçhul Hacı Yaa Şayet Kapanmadı Dur Birşeyler Yazim Bakalım

Normal Şartlarımda :

En Azından Bilgisayar Programcılığını Okumuş Tek Başıma Veya 2 Ortaklı İzmirde Bir Programlama Şirketi Açmış Daha Çok Web Programlama Üzerinde Hizmet Veriyor Olacağım Fakat Öğrenme İşine Ara Vermemeşimdir Büyük İhtimal Devamlı Kendini Geliştirmek Şart :D Ve Bir Kaç Tane Başarılı Tanınmış Websitelerimle Uğraşıyorum Ve 1 Veya 2 Senelik Yeni Evliyim :D

Yukardaki Hayalim İnşallah Olması Daha Yakın Bir Hayal Ama Daha İyiside Var İnşallah O Olur :D

Teknik Bir Üniversitede Bilgisayar Öğretmenliğini Bitirmişim Ve Meslek Lisesinde Öğretmenlik Yapıyorum Fakat O Maaş Yetmiyor :D :P Ayrıca Freelancer İş Yapıyorum :D


Hafız :D Süper Bir Konu Açtın Harbiden Yaa Hayal Kurmak Bile Çok Güzelmiş :)

Cioo 28-08-2010 05:54:27

1- Askerliğini bitirmiş, Evli ve çocuklu bir bilgisayar öğretmeni.
2- Sevdiğim bir dalda MVP ünvanı alıp kariyerime devam ediyor olabilirim belki 2si bir aradada olabilir :) Hayırlısı diyelim.

Suvari 28-08-2010 12:27:31

sistem programcısı olucağım ve google benim olacak :D

HazarHizmet 28-08-2010 12:53:10

Alıntı:

Suvari Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061822353)
sistem programcısı olucağım ve google benim olacak :D


":D" şu yeşil gülen çocuğu bana hediye edersin artık o zaman.

t0t0 28-08-2010 13:05:06

Herkez ne güzel düşünüyo sonunu peki düşündünüz mü 10 seneye kadar savaşmı çıkar yoksa işsizlik %60 lardayken % 80 leremi çıkar diye :) hayal kurmak güzeldir.

AllyCan 28-08-2010 13:09:33

Alıntı:

RebeLMasteR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061820791)
yazılım uzmanı ve en önemlisi evli mutlu çocuklu :) bide bi subaru olursa iyi olur.ha villamda olsun.işimde yakın olsun hergün trafik çekmiyim.çocuğum erkek olsun futbola yazdırmış olıyım. kiralardan falan ek gelirim olsun.çokmu şey istedim?

subaru ve villa dışında normal olabilecek şeyler zengin değilsen

-----------------------------------

bekar,bir şirkette çalışıyorum iyi bir maaşım takım elbisem ve arabam var :D

msezen 28-08-2010 13:11:34

10 Yıl sonra şuanki kız arkadaşımla evlenmiş ve 2 yaşında bir çocuğumuz olucak ve kendi işimi yapıyor olucam.Gelirim çok dolgun olucak.İnternetle hiç bir alakam olmayacak.İstanbulda yaşıyo olucam.Mütevazi bir araba sahibi olucam,şuanki Fiat Fiorino tarzı.Evimde normal bir ev olucak.Mustakil olucak.Vee çok mutlu olucaz :)

Not:Bu anlattıklarım hayallerim ve olabilecek şeylerdir.Yani bazıları gibi olağan üstü şeyler yazmadım

Allah nasip kısmet ederse ve şuanki gibi giderse böyle olucak

mustafafurkan 28-08-2010 13:28:55

yorumları okurken ben çok gerçekçi davrandığımdan kendime dedim ki " olm sen batmışsın millete bak" :D

şaka bi yana bugüne kadar gelecekle ilgili ne hayal kurduysam battı kime olacak birşeyi söylediysem olmadı.

Ama umarım iyi bir yerde evli mutlu çocuklu olurum.

DraqoN 28-08-2010 13:32:32

Alıntı:

Line Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061817834)
http://img266.imageshack.us/img266/2850/ph18ec9.jpg

Bu adam gibi geziyor olurum inş :)

inşallah bende istihbarat polis asker gibi ekşinli bir meslek sahibi olurum

PostratoR 28-08-2010 13:40:09

Şimdiki kız arkadaşımı arıyor olacağım belki evlenir :D

Exwore 28-08-2010 13:45:26

Alıntı:

pixeel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061817682)
Reklam ajansımda, İzmirde, Evli, Cocuklu,

Ama şunu söyleye bilirim 10 yıl sonra denizi gören bir ofiste olacağım izmir de :D

Ben çatıya çıktığımda görüyorum. :p:D

maytkambek 28-08-2010 13:50:01

10yıl sonra r10 ceo su olurum :D:D

delikanli53 28-08-2010 13:50:34

10 yıl sonra kendi dükkanım olur işletiyor olacağım nasipse. Ufaklık da ilk öğretimin sonuna yaklaşıyor olacak :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:27:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.