![]() |
10 yıl sonra neredesiniz? Merhaba; hepimiz 10 yıl sonra ne yaptığımızı nerde olduğumuzu yazalım. 10 yıl sonra bu konuyu okuruz. |
Allah kısmet ederse öğretmeniz :) |
Reklam ajansımda, İzmirde, Evli, Cocuklu, Ama şunu söyleye bilirim 10 yıl sonra denizi gören bir ofiste olacağım izmir de :D |
Allah kısmet ederse 10 yıl sonra Tamamiyle kendi imkanlarımla kuracağım Verimerkezini işletiyor olacağım. Bu arada konu çok hoşuma gitti. Herkes bir şeyler yazsın bakalım. 10 yıl sonra inşallah okuruz güzel bir anı olarak kalır |
Alıntı:
berk sen nerede olacağını yazmamışsın :) |
Yazılım mühendisliği bitirmiş, master yapmşı, doktoramın 3. yılını okuyor bir yandanda özel bir şirkette dolgun maaşla çalışıyor olacağım. |
İnşallah 10 yıla kadar düzenli manita bulurum. :eek: |
Hayırlısı olsun diyelim, kimse ne olacağını bilemez...:) |
|
10 yıl sonra makine mühendisliğini bitirmiş iyi bir şirkette çalışıyor olacağım. ve Evli, mutlu, çocuklu :D |
Milli eğitim Müdürlüğünde Şef Olmayı Düşünüyorum(Şuan Memurum) :) |
Muayenehanemde bi yandan hastalarıma bakıp bi yandan DC kurmayı planlıyorum:D DC işin espriside bir yandan da internet işlerime devam etmek yeter bana hobi olarak :rolleyes: // istek üzerine editlendi :D |
IBM Google veya Microsoft üçlüsünden birinde yönetici kadrosuna ulaşmış olacağım 10 yıl sonra :) |
Alıntı:
Nasip olmazsa, aynı kaderi paylaşırız :) |
Evimde göbek yapmış olurum |
Ölmez Sağ kalır isem, ya yeni emekli olmuş yada emekliliğe gün sayıyor olacağım. |
Alıntı:
|
Bilgisayar öğretmeni olarak geçmişimde yaşadığım acıları unutmuş kendini kaderin teslimiyetine bırakmış hanımefendi bir bayanla evli , 3 erkek çocuğa sahip Dante gibi ömrün ortasına gelmeye aday bi' orta şekerli delikanlı olarak kendime ait bir evdeyim inşAllah(: Dua edin la :( |
Kader.. |
hayaletimsi 10 yıl sonra "üyeliği durduruldu" :) Ben Yeni bir üniversitede master yapıyorum 1. ayım 31. gün rektörle çay içiyoruz ben ayrılmak istiyorum diyorum neden hafız ya diyor okuyoz ne güzel diyor sağol ya master terk daha şekil havası var kızlarda diyorum sen bilirsin hafız büyüksün diyor. |
Alıntı:
Uzun vaadeli düşünmeyi plan yapmayı hiç sevmiyorum. Nedense hiç gerçekleşmiyor :p Güzel bir iş, özellikle eş, :p vs.vs Allah büyük. Bu konuyu 10 yıl sonra internet'te nerede olmayı hayal ediyorsunuz diye değiştirsek diyorum? |
|
yazılım uzmanı ve en önemlisi evli mutlu çocuklu :) bide bi subaru olursa iyi olur.ha villamda olsun.işimde yakın olsun hergün trafik çekmiyim.çocuğum erkek olsun futbola yazdırmış olıyım. kiralardan falan ek gelirim olsun.çokmu şey istedim? |
Alıntı:
|
Muhtemelen bu saatlerde evimde ve pc başında olurum =)) |
Bilkent bilgisayarı bitirmiş apple ya da google da yönetim kadrosunda, aynı zamanda serbest webtasarımcı |
Alıntı:
|
Alıntı:
Normal Şartlarımda : En Azından Bilgisayar Programcılığını Okumuş Tek Başıma Veya 2 Ortaklı İzmirde Bir Programlama Şirketi Açmış Daha Çok Web Programlama Üzerinde Hizmet Veriyor Olacağım Fakat Öğrenme İşine Ara Vermemeşimdir Büyük İhtimal Devamlı Kendini Geliştirmek Şart :D Ve Bir Kaç Tane Başarılı Tanınmış Websitelerimle Uğraşıyorum Ve 1 Veya 2 Senelik Yeni Evliyim :D Yukardaki Hayalim İnşallah Olması Daha Yakın Bir Hayal Ama Daha İyiside Var İnşallah O Olur :D Teknik Bir Üniversitede Bilgisayar Öğretmenliğini Bitirmişim Ve Meslek Lisesinde Öğretmenlik Yapıyorum Fakat O Maaş Yetmiyor :D :P Ayrıca Freelancer İş Yapıyorum :D Hafız :D Süper Bir Konu Açtın Harbiden Yaa Hayal Kurmak Bile Çok Güzelmiş :) |
1- Askerliğini bitirmiş, Evli ve çocuklu bir bilgisayar öğretmeni. 2- Sevdiğim bir dalda MVP ünvanı alıp kariyerime devam ediyor olabilirim belki 2si bir aradada olabilir :) Hayırlısı diyelim. |
sistem programcısı olucağım ve google benim olacak :D |
Alıntı:
":D" şu yeşil gülen çocuğu bana hediye edersin artık o zaman. |
Herkez ne güzel düşünüyo sonunu peki düşündünüz mü 10 seneye kadar savaşmı çıkar yoksa işsizlik %60 lardayken % 80 leremi çıkar diye :) hayal kurmak güzeldir. |
Alıntı:
----------------------------------- bekar,bir şirkette çalışıyorum iyi bir maaşım takım elbisem ve arabam var :D |
10 Yıl sonra şuanki kız arkadaşımla evlenmiş ve 2 yaşında bir çocuğumuz olucak ve kendi işimi yapıyor olucam.Gelirim çok dolgun olucak.İnternetle hiç bir alakam olmayacak.İstanbulda yaşıyo olucam.Mütevazi bir araba sahibi olucam,şuanki Fiat Fiorino tarzı.Evimde normal bir ev olucak.Mustakil olucak.Vee çok mutlu olucaz :) Not:Bu anlattıklarım hayallerim ve olabilecek şeylerdir.Yani bazıları gibi olağan üstü şeyler yazmadım Allah nasip kısmet ederse ve şuanki gibi giderse böyle olucak |
yorumları okurken ben çok gerçekçi davrandığımdan kendime dedim ki " olm sen batmışsın millete bak" :D şaka bi yana bugüne kadar gelecekle ilgili ne hayal kurduysam battı kime olacak birşeyi söylediysem olmadı. Ama umarım iyi bir yerde evli mutlu çocuklu olurum. |
Alıntı:
|
Şimdiki kız arkadaşımı arıyor olacağım belki evlenir :D |
Alıntı:
|
10yıl sonra r10 ceo su olurum :D:D |
10 yıl sonra kendi dükkanım olur işletiyor olacağım nasipse. Ufaklık da ilk öğretimin sonuna yaklaşıyor olacak :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:27:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.