![]() |
Alıntı:
|
r10'u satın alacağım. Binecem üstüne, vuracam kırbacı, vuracam kırbacı. http://4.bp.blogspot.com/_39cWrUEcP4.../s320/nuri.jpg |
ben de üniversiteyi bitirmiş olurum heralde :p beşiktaşta falan bi reklam ajansında çalışıyorumdur heralde :D |
şuanki çalıştığım firmada müdürlüğe terfi etmiş olacağım tabi kovulmazsam... :D |
lamborghini murcielago 2010'um ile dışarı çıkmış olurum heralde |
Alıntı:
bana sorarsanız henüz karar veremedim... :confused: iki seçeneğim var ama .... |
10 yıl çok uzun bir süre.. kim öle kim kala.. |
9 yıl 11 ay 29 gün sonra tüm hayallerinizi baştan yaratmanıza sebep olabilirim :) |
|
İşlerim ters gitmezse 10 yıl sonra yurt dışında bir yerde ailesiyle yaşayan birisi olucam.. İlk istediğim yerde Bora Bora adaları :) |
Çizgi Elektronik'te olurum heralde:) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:20:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.