![]() |
90 milyon dolarlık final – LOST Dünyada fenomen haline gelen “Lost” dizisi, 6 yıl sonra 23 Mayıs’ta büyük finalle sona eriyor http://www.objektifhaber.com/images_up/lost332.jpg Finalde 50 dakika reklam verilecek. 30 saniyelik reklamın bedeli ise 900 bin $. Adası turizm cenneti oldu - Hawaii’de Lost’un çekildiği Oahu adası şimdi turizm merkezi oldu. Adaya yapılan turların fiyatları 150 dolardan binlerce dolara kadar çıkıyor - 6 sezonda Lost’un Hawaii ekonomisine katkısı 400 milyon $’ı aştı. - 5’inci sezonun tamamı ve 6’ncı bölümün bir kısmında 2 bin 25 Hawaiili çalıştı. - 5-6 bin kişi çekimler boyunca otellerde milyonlarca dolar bıraktı. - John Locke karakterine can veren Terry O’Quinn dahil olmak üzere birçok Lost yıldızı Hawaii’de ev satın aldı. Her bölümü 15 milyon izliyor - 2.5 saat sürecek final bölümü için reklam vermek isteyen şirketler 30 saniyelik bir ara için yaklaşık 900 bin $ ödeyecek. - Sadece ABD gösteriminde 50 dakika reklamdan 90 milyon dolar gelir elde edilecek. - Dizinin birinci sezon DVD’si ilk gün sadece ABD’de 500 bin sattı. 4’üncü sezonunkisi ise ilk 5 haftada 36 milyon $ kazandı. - Lost’un ilk bölümü 14 milyon $’a mal oldu. Bu rakam ABC tarihinde bir rekor. - Dizinin her bölümünü sadece Amerika’da 15 milyon kişi izledi. Final 4.5 saat sürecek - ABC, bölüm başına ortalama 2.6 milyon $ harcadığı Lost’un finali için bir şenlik planlıyor. Önce 2 saatlik Lost gösterisi yapılacak, sonra 2.5 saatlik final bölümü yayınlanacak. Final TSİ sabaha karşı 23’ü 24’e bağlayan gece 05:00 ile 09:00 arası yayınlanacak. - Tüm dünyada kalem, bebek anahtarlık ve kupa gibi orijinal Lost ürünleri yok satıyor. - Dizide kullanılan Hurley’nin piyango bileti ve Sun Kwon’un yüzüğügibi eşyalar açık artırmada satılacak - Tişört, şapka ve Dharma tulumları internetten 6 ile 90 $’a satılıyor.. ALINTIDIR. |
Parasını felan bilmem ben son bölüm bizi heyecanlandırabilecekmi çok merak ediyorum son bölüme kadar bir dünya cevapsız soru bıraktılar eminim bir kısmını önemsiz olarak gösterip cevaplayamayacakları bir bölüm bizi bekliyor :) |
Alıntı:
sorular yığıldı. 2 saatte nasıl cevaplayacaklar merak ediyorum. bs ateşin etrafında olan biteni anlatacak mı acaba masal gibi :D |
:) Yapımcıları açıklama yapmıştı, "Son bölümde bütün sorulara cevap bulamayabilirsiniz" diye. bs ateşin etrafında olan biteni anlatacak mı acaba masal gibi (güzel espriydi) :D Bizim Ülkede o kadar dizi çekilde kimse gelmedi :D :D valla sabırsızlıkla bekliyoruz :) |
vallahi ülkede bu kadar izleyenin olması beni şaşırttı açıkcası. bende bütün bölümleri çekip izlemek istiyorum en kısa sürede , kaliteli olmasa bu kadar tutulmazdı herhalde. herkes bu finali konuşuyor. bu gece sanırım final ? |
90 milyon dolara türkiyede 90000 film 90000 de 1 sezon dizi çekilir :D |
Alıntı:
Evet bu gece Pazartesiye bağlayan gece yarsı ile 9 arasında yayınlanacak diye bekliyoruz. |
"Dünyanın en iyi dizisi" demekten kendimi alikoyamiyorum.. insanin hayata bakış açısı değişiyor. akildaki sorulari nasil cevaplayacaklar cok merak ediyorum.. 1 Sezondan kalma sorular var.. |
Lostum benim be. Lost ile yaşlandım desem yeridir :D 26 yaşındayım 6 yılı lostla geçti işte 20 den sonrası :D Finalin uzun olması hoşuma gitti. 10 saat bile olsa bayıla bayıla izlerdim hiç sorun değil :D Sorular cevap bulsun yeter. Herkese şimdiden iyi seyirler dilerim... 5-6 saat felan kaldı finale :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
her bölümün yedegini aldim cocuklarima izleticem :D |
dizi deyip de geçmemek lazım. ıssız bir adayı bile müthiş bir turizm cenneti yapabiliyor:D |
Yüzüklerin Efendisi serisi ve Yeni Zellanda örneği de var :) adamların işi gücü artık oraya turist taşımak :D |
ee izleyen var mı? hepsinin bir rüya olacağı söyleniyordu öyle mi oldu? |
Alıntı:
|
çok kötü yorumlar duydum ama henüz izlemedim herkes küfür ediyor resmen :S merak ettim nasıl saçmasapan bitirdiler :s |
Beklentileri karşılamayacak gibi |
Bu nasıl bir sondur yahu ? herşey hayal miydi ? birşey demediler ki 7. sezon şarttır |
vay be demekki işler iyicene karışıyo . . . |
Alıntı:
|
vay be hep merak etmişimdir bu diziyi ama sırf benim izledigim dizi lost dur diyenlerden olmamak için izlemedim çok yapmacık ve özentilik geliyor çogu insanın böyle demesi neyse :D kurtlar vadisi diye bir olay var lost most hikaye ama 6 sezonunda türkçe dublaj dvd sini bulursam izlerim :D |
Alıntı:
lanet ettim böyle sona. ya 7. sezon gelsin yada yiyecekleri küfüre hazırlıklı olsunlar dile kolay sadece amerikada 15milyon izleyen var. |
Çok lanet bir lost sonu izledik...! |
tamamen bitti mi ? yani the end mi ? diziyi hiç izlemedim ama sonunu izlerim tamamen bittiyse. |
Alıntı:
Diğer topiğe yazdığım mesajı burayada yazıyorum: Alıntı:
|
Vay be, bizde adsensedeki günlük 0.20 $ kazanca seviniyoruz |
izle izle sonunu izle zaten 6 sezonda birşey yoktu :D biz salak gibi izledik ona yanıyorum ya. böyle son mu olur |
dizinin oyuncularının aldığı nefes para resmen:D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
ada gerçekti. adada ölenler diğer evrene geçiyor. burası bir nevi toplanma yeri gibi biryer. dizinin adı lost. buradan geliyor. kaybettikleri yaşamlarını diğer evrende hayallerle elde etmeye çalışıyorlar |
Alıntı:
|
rezillik... |
Ya fikrim şu: Lost yapımcıları baktılar her şey mükemmel gidiyor, bitirmek olmaz dimi biraz daha kazanalım. Orjinal final senaryosunun yerine fan'ların isyan edeceği bir final hazırlayalım, birkaç sezon daha gider yada bir alternatif final sunarız sinema filmi olarak gişe rekoru kırarız gibisinden. Bari son vurgunu yapalım misali. Bu inançtayım, inşallah haksız çıkarım.. |
Alıntı:
|
Lost izlediğimiz çok belli varya hala teoriler üretiyoruz kafamızda.. |
Yaw lost'u hiç izlemeyen insanlar. Dizi sitelerinde bile rüya demişler. Nasıl izliyorlar nasıl yorumluyorlar anlamıyorum. :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:41:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.