R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   90 milyon dolarlık final – LOST (https://www.r10.net/off-topic/640202-90-milyon-dolarlik-final-8211-lost.html)

delikanli53 23-05-2010 22:11:15

90 milyon dolarlık final – LOST
 
Dünyada fenomen haline gelen “Lost” dizisi, 6 yıl sonra 23 Mayıs’ta büyük finalle sona eriyor

http://www.objektifhaber.com/images_up/lost332.jpg

Finalde 50 dakika reklam verilecek. 30 saniyelik reklamın bedeli ise 900 bin $.

Adası turizm cenneti oldu

- Hawaii’de Lost’un çekildiği Oahu adası şimdi turizm merkezi oldu. Adaya yapılan turların fiyatları 150 dolardan binlerce dolara kadar çıkıyor

- 6 sezonda Lost’un Hawaii ekonomisine katkısı 400 milyon $’ı aştı.

- 5’inci sezonun tamamı ve 6’ncı bölümün bir kısmında 2 bin 25 Hawaiili çalıştı.

- 5-6 bin kişi çekimler boyunca otellerde milyonlarca dolar bıraktı.

- John Locke karakterine can veren Terry O’Quinn dahil olmak üzere birçok Lost yıldızı Hawaii’de ev satın aldı.

Her bölümü 15 milyon izliyor

- 2.5 saat sürecek final bölümü için reklam vermek isteyen şirketler 30 saniyelik bir ara için yaklaşık 900 bin $ ödeyecek.

- Sadece ABD gösteriminde 50 dakika reklamdan 90 milyon dolar gelir elde edilecek.

- Dizinin birinci sezon DVD’si ilk gün sadece ABD’de 500 bin sattı. 4’üncü sezonunkisi ise ilk 5 haftada 36 milyon $ kazandı.

- Lost’un ilk bölümü 14 milyon $’a mal oldu. Bu rakam ABC tarihinde bir rekor.

- Dizinin her bölümünü sadece Amerika’da 15 milyon kişi izledi.

Final 4.5 saat sürecek

- ABC, bölüm başına ortalama 2.6 milyon $ harcadığı Lost’un finali için bir şenlik planlıyor. Önce 2 saatlik Lost gösterisi yapılacak, sonra 2.5 saatlik final bölümü yayınlanacak. Final TSİ sabaha karşı 23’ü 24’e bağlayan gece 05:00 ile 09:00 arası yayınlanacak.

- Tüm dünyada kalem, bebek anahtarlık ve kupa gibi orijinal Lost ürünleri yok satıyor.

- Dizide kullanılan Hurley’nin piyango bileti ve Sun Kwon’un yüzüğügibi eşyalar açık artırmada satılacak

- Tişört, şapka ve Dharma tulumları internetten 6 ile 90 $’a satılıyor..


ALINTIDIR.

Cem1 23-05-2010 22:32:03

Parasını felan bilmem ben son bölüm bizi heyecanlandırabilecekmi çok merak ediyorum son bölüme kadar bir dünya cevapsız soru bıraktılar eminim bir kısmını önemsiz olarak gösterip cevaplayamayacakları bir bölüm bizi bekliyor :)

LeFleur 23-05-2010 23:13:14

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061078095)
Parasını felan bilmem ben son bölüm bizi heyecanlandırabilecekmi çok merak ediyorum son bölüme kadar bir dünya cevapsız soru bıraktılar eminim bir kısmını önemsiz olarak gösterip cevaplayamayacakları bir bölüm bizi bekliyor :)

130 bölüm filan oldu.
sorular yığıldı.
2 saatte nasıl cevaplayacaklar merak ediyorum.
bs ateşin etrafında olan biteni anlatacak mı acaba masal gibi :D

delikanli53 23-05-2010 23:23:58

:) Yapımcıları açıklama yapmıştı, "Son bölümde bütün sorulara cevap bulamayabilirsiniz" diye.
bs ateşin etrafında olan biteni anlatacak mı acaba masal gibi (güzel espriydi) :D

Bizim Ülkede o kadar dizi çekilde kimse gelmedi :D :D

valla sabırsızlıkla bekliyoruz :)

SanTieG0 23-05-2010 23:37:16

vallahi ülkede bu kadar izleyenin olması beni şaşırttı açıkcası. bende bütün bölümleri çekip izlemek istiyorum en kısa sürede , kaliteli olmasa bu kadar tutulmazdı herhalde. herkes bu finali konuşuyor. bu gece sanırım final ?

bilgicinitr 23-05-2010 23:37:27

90 milyon dolara türkiyede 90000 film 90000 de 1 sezon dizi çekilir :D

delikanli53 23-05-2010 23:39:59

Alıntı:

SanTieG0 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061078742)
vallahi ülkede bu kadar izleyenin olması beni şaşırttı açıkcası. bende bütün bölümleri çekip izlemek istiyorum en kısa sürede , kaliteli olmasa bu kadar tutulmazdı herhalde. herkes bu finali konuşuyor. bu gece sanırım final ?

Valla tek şey söyleyeyim 1. sezon ilk 5 bölümü izle sonra 1 sezonu 2 günde izlemezsen benim diyecek birşeyim yok :D:D Bana da böyle demişlerde :) ama ben 2. bölümden sonra kaptırmışım sonrasını hatırlamıyorum :D

Evet bu gece Pazartesiye bağlayan gece yarsı ile 9 arasında yayınlanacak diye bekliyoruz.

aGeneL 23-05-2010 23:41:03

"Dünyanın en iyi dizisi" demekten kendimi alikoyamiyorum..
insanin hayata bakış açısı değişiyor.

akildaki sorulari nasil cevaplayacaklar cok merak ediyorum.. 1 Sezondan kalma sorular var..

BatuhanK 23-05-2010 23:42:51

Lostum benim be. Lost ile yaşlandım desem yeridir :D 26 yaşındayım 6 yılı lostla geçti işte 20 den sonrası :D Finalin uzun olması hoşuma gitti. 10 saat bile olsa bayıla bayıla izlerdim hiç sorun değil :D Sorular cevap bulsun yeter. Herkese şimdiden iyi seyirler dilerim... 5-6 saat felan kaldı finale :D

Line 23-05-2010 23:43:40

Alıntı:

delikanli53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061078768)
Valla tek şey söyleyeyim 1. sezon ilk 5 bölümü izle sonra 1 sezonu 2 günde izlemezsen benim diyecek birşeyim yok :D:D Bana da böyle demişlerde :) ama ben 2. bölümden sonra kaptırmışım sonrasını hatırlamıyorum :D

Evet bu gece Pazartesiye bağlayan gece yarsı ile 9 arasında yayınlanacak diye bekliyoruz.

Banada dediler bende tezat örneğim sanırım.Çok saçma geldi bana 2 .bölüm izledim 3.bölümde bıraktım :)

delikanli53 23-05-2010 23:53:10

Alıntı:

BatuhanK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061078790)
Lostum benim be. Lost ile yaşlandım desem yeridir :D 26 yaşındayım 6 yılı lostla geçti işte 20 den sonrası :D Finalin uzun olması hoşuma gitti. 10 saat bile olsa bayıla bayıla izlerdim hiç sorun değil :D Sorular cevap bulsun yeter. Herkese şimdiden iyi seyirler dilerim... 5-6 saat felan kaldı finale :D

Her soru cevap bulmayacan ne yazıkki. Aynen katılıyorum 10 saat olsa işe bile gitmezdim :D

Alıntı:

Line Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061078798)
Banada dediler bende tezat örneğim sanırım.Çok saçma geldi bana 2 .bölüm izledim 3.bölümde bıraktım :)

Evet o yüzden 5 bölüm öneriyoruz :):D

aGeneL 24-05-2010 00:54:07

her bölümün yedegini aldim cocuklarima izleticem :D

Juglans 24-05-2010 00:58:31

dizi deyip de geçmemek lazım. ıssız bir adayı bile müthiş bir turizm cenneti yapabiliyor:D

delikanli53 24-05-2010 01:07:15

Yüzüklerin Efendisi serisi ve Yeni Zellanda örneği de var :) adamların işi gücü artık oraya turist taşımak :D

Exwore 24-05-2010 09:50:53

ee izleyen var mı? hepsinin bir rüya olacağı söyleniyordu öyle mi oldu?

Asi_Prens 24-05-2010 10:15:52

Alıntı:

delikanli53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061078768)
Valla tek şey söyleyeyim 1. sezon ilk 5 bölümü izle sonra 1 sezonu 2 günde izlemezsen benim diyecek birşeyim yok :D:D Bana da böyle demişlerde :) ama ben 2. bölümden sonra kaptırmışım sonrasını hatırlamıyorum :D

Evet bu gece Pazartesiye bağlayan gece yarsı ile 9 arasında yayınlanacak diye bekliyoruz.

Aynen bende tnt deki Türkce bölümlerle başladım izlemeye sonra internetten bütün sezonları izledim bekleyemedim Türkcesini. :D

cellman 24-05-2010 12:58:12

çok kötü yorumlar duydum ama henüz izlemedim herkes küfür ediyor resmen :S merak ettim nasıl saçmasapan bitirdiler :s

CeRaT 24-05-2010 13:02:51

Beklentileri karşılamayacak gibi

LeFleur 24-05-2010 13:17:16

Bu nasıl bir sondur yahu ? herşey hayal miydi ? birşey demediler ki

7. sezon şarttır

Yeehee 24-05-2010 13:20:13

vay be demekki işler iyicene karışıyo . . .

fast 24-05-2010 13:33:12

Alıntı:

LeFleur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061078514)
130 bölüm filan oldu.
sorular yığıldı.
2 saatte nasıl cevaplayacaklar merak ediyorum.
bs ateşin etrafında olan biteni anlatacak mı acaba masal gibi :D

Soruların çoğu cevapsız kalacak ;)

Rockco 24-05-2010 13:48:48

vay be hep merak etmişimdir bu diziyi ama sırf benim izledigim dizi lost dur diyenlerden olmamak için izlemedim çok yapmacık ve özentilik geliyor çogu insanın böyle demesi neyse :D kurtlar vadisi diye bir olay var lost most hikaye ama 6 sezonunda türkçe dublaj dvd sini bulursam izlerim :D

LeFleur 24-05-2010 13:52:04

Alıntı:

fast Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061081379)
Soruların çoğu cevapsız kalacak ;)

kaldı bile :)
lanet ettim böyle sona.
ya 7. sezon gelsin yada yiyecekleri küfüre hazırlıklı olsunlar
dile kolay sadece amerikada 15milyon izleyen var.

Cem1 24-05-2010 14:03:04

Çok lanet bir lost sonu izledik...!

teknohaberci 24-05-2010 17:33:18

tamamen bitti mi ? yani the end mi ? diziyi hiç izlemedim ama sonunu izlerim tamamen bittiyse.

Faggo 24-05-2010 17:35:42

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061083037)
tamamen bitti mi ? yani the end mi ? diziyi hiç izlemedim ama sonunu izlerim tamamen bittiyse.

Evet tamamen bitti, yani efsane Lost the end.

Diğer topiğe yazdığım mesajı burayada yazıyorum:

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061082999)
Çok ciddi diyorum eminim Aşk-ı Memnu'nun finali bile daha "final" havasında olur.

Bölüme diyecek lafım yok, ama şöyle bir şey var ki o kadar teori, o kadar abartılan final böyle olmamalıydı. Efsane'ye yakışan bir final kesinlikle değildi..

  • Tepkiler yüzünden alternatif final gelecek söylentileride var arkadaşlar..


kralburda 24-05-2010 17:37:48

Vay be, bizde adsensedeki günlük 0.20 $ kazanca seviniyoruz

LeFleur 24-05-2010 17:41:36

izle izle sonunu izle zaten 6 sezonda birşey yoktu :D biz salak gibi izledik ona yanıyorum ya. böyle son mu olur

AllyCan 24-05-2010 17:48:21

dizinin oyuncularının aldığı nefes para resmen:D

Maximusfel 24-05-2010 21:23:50

Alıntı:

fast Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061081379)
Soruların çoğu cevapsız kalacak ;)

Artık cevapsız soru diye bişey yok. herşey rüyadan ibaretti. ben daha fantastik bir son beklerdim. ama genede izlediğim en heyecan verici en merak uyandırıcı diziydi.

LeFleur 24-05-2010 21:36:21

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061084993)
Artık cevapsız soru diye bişey yok. herşey rüyadan ibaretti. ben daha fantastik bir son beklerdim. ama genede izlediğim en heyecan verici en merak uyandırıcı diziydi.

:D sen anlamamışsın. rüya filan yok tekrar izle hocam.

Emmesen 24-05-2010 21:37:08

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061084993)
Artık cevapsız soru diye bişey yok. herşey rüyadan ibaretti. ben daha fantastik bir son beklerdim. ama genede izlediğim en heyecan verici en merak uyandırıcı diziydi.

Yalnış izlemişsiniz bölümü, rüya falan değil. Her şey gerçekti sadece o hani paralel evren diye adlandırdığımız kısım öbür dünyada geçiyormuş. Yoksa son bölüme dek normal olarak gördüğümüz her şey (o paralel evren denen kısım hariç) gerçekti.

Faggo 24-05-2010 21:43:47

Alıntı:

Miliotta Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085087)
Yalnış izlemişsiniz bölümü, rüya falan değil. Her şey gerçekti sadece o hani paralel evren diye adlandırdığımız kısım öbür dünyada geçiyormuş. Yoksa son bölüme dek normal olarak gördüğümüz her şey (o paralel evren denen kısım hariç) gerçekti.

İşte büyük teori dedikleri bu basitlikten ibaretti sanırım..

LeFleur 24-05-2010 21:45:59

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085130)
İşte büyük teori dedikleri bu basitlikten ibaretti sanırım..

basitlik yok hocam ortalıkta.

ada gerçekti.
adada ölenler diğer evrene geçiyor.
burası bir nevi toplanma yeri gibi biryer.
dizinin adı lost. buradan geliyor.
kaybettikleri yaşamlarını diğer evrende hayallerle elde etmeye çalışıyorlar

Faggo 24-05-2010 21:47:38

Alıntı:

LeFleur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085151)
basitlik yok hocam ortalıkta.

ada gerçekti.
adada ölenler diğer evrene geçiyor.
burası bir nevi toplanma yeri gibi biryer.
dizinin adı lost. buradan geliyor.
kaybettikleri yaşamlarını diğer evrende hayallerle elde etmeye çalışıyorlar

Hocam ortada hayal falan yok, siz yanlış bölümü mü izlediniz acaba?

lost42 24-05-2010 21:49:52

rezillik...

Faggo 24-05-2010 21:53:50

Ya fikrim şu:

Lost yapımcıları baktılar her şey mükemmel gidiyor, bitirmek olmaz dimi biraz daha kazanalım. Orjinal final senaryosunun yerine fan'ların isyan edeceği bir final hazırlayalım, birkaç sezon daha gider yada bir alternatif final sunarız sinema filmi olarak gişe rekoru kırarız gibisinden. Bari son vurgunu yapalım misali.

Bu inançtayım, inşallah haksız çıkarım..

Cem1 24-05-2010 21:56:41

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085216)
Ya fikrim şu:

Lost yapımcıları baktılar her şey mükemmel gidiyor, bitirmek olmaz dimi biraz daha kazanalım. Orjinal final senaryosunun yerine fan'ların isyan edeceği bir final hazırlayalım, birkaç sezon daha gider yada bir alternatif final sunarız sinema filmi olarak gişe rekoru kırarız gibisinden. Bari son vurgunu yapalım misali.

Bu inançtayım, inşallah haksız çıkarım..

Ben olsam özellikle son bölümdekilerin rüya olduğunu varsayar jack'e sinema filmiyle göz açtırırım ve lost coming soon yazarım eminim o zaman diziyi izlemeyen bile kalmaz :D

Faggo 24-05-2010 21:58:39

Lost izlediğimiz çok belli varya hala teoriler üretiyoruz kafamızda..

BatuhanK 24-05-2010 21:58:50

Yaw lost'u hiç izlemeyen insanlar. Dizi sitelerinde bile rüya demişler. Nasıl izliyorlar nasıl yorumluyorlar anlamıyorum. :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:41:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.