R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   90 milyon dolarlık final – LOST (https://www.r10.net/off-topic/640202-90-milyon-dolarlik-final-8211-lost.html)

Faggo 24-05-2010 22:00:27

Alıntı:

BatuhanK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085260)
Yaw lost'u hiç izlemeyen insanlar. Dizi sitelerinde bile rüya demişler. Nasıl izliyorlar nasıl yorumluyorlar anlamıyorum. :D

Ortada bir rüya yok hocam, paralel evren yüzünden böyle algılandı. Miliotta çok mantıklı açıklamalar yaptı konuda onları oku, demek istediğimi anlayacaksın..

BatuhanK 24-05-2010 22:03:57

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085278)
Ortada bir rüya yok hocam, paralel evren yüzünden böyle algılandı. Miliotta çok mantıklı açıklamalar yaptı konuda onları oku, demek istediğimi anlayacaksın..

Hocam rüya olmadığını biliyorum zaten :D Mesajımı iyi oku.

Faggo 24-05-2010 22:05:45

Alıntı:

BatuhanK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085318)
Hocam rüya olmadığını biliyorum zaten :D Mesajımı iyi oku.

Biraz yamuk bir mesaj olmuş hocam :D Diziyi hiç izlemeyenler yorum yapıyor, oysa ki dizi siteleri bile rüya diyor hıh gördünüz mü falan gibisinden olmuş.. :p

BatuhanK 24-05-2010 22:07:52

Alıntı:

Faggo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085336)
Biraz yamuk bir mesaj olmuş hocam :D Diziyi hiç izlemeyenler yorum yapıyor, oysa ki dizi siteleri bile rüya diyor hıh gördünüz mü falan gibisinden olmuş.. :p

Yok işte sitemde bulunuyordum aslında. Diziyi tam izlicem herşey rüyamış izlemeyin felan yazmışlar. Kafayı yiyordum. İzledim sonra kendime geldim. Dedim öyle saçmalık olmaz diye :)

delikanli53 24-05-2010 22:13:03

tatmin edici bir final olmadı benim için, yorumları okuyunca herkes için aynı sanırım. Bazı teorilerim doğru çıktı ama :) ölen kurtuluyor. Peki kafama takılanlar var, uçaktakiler nereye gitti, hugo adadaysa ne ayak diğer dünyada ne işi var falan filan. Bu iş burada bitmez bence, sineme filmi yada başka birşey kesinlikle gelecek :)

Maximusfel 24-05-2010 23:11:32

Alıntı:

LeFleur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061085078)
:D sen anlamamışsın. rüya filan yok tekrar izle hocam.

Film bitti ama herkes ayrı bir teori üretiyor. zaten kim anladıki doğru düzgün ne olduğunu. herkes g.tünden element uyduruo halen. benim teorimde bu doğru yalan. tabi yalan:D

WebEngineer 24-05-2010 23:22:16

Aslında final çok güzeldi çok ayrı kavramlara gitti olay. Paralel evren dediğimiz araf gibi yermiş vs vs.. fakat hala cevaplanmayan sorular var.

Bari bir film yapsınlarda gidelim.:)

LeFleur 24-05-2010 23:42:13

finali tamamen izledim.

çok güzeldi. herşey açıktı aslında. daha önce sonuna baktığım için sonu kötü bitiyor dedim ama pişmanım.

Ada gerçek zaman
Sideways ise araf diyebiliriz.
Adada ve adadan önce yaptıkları hataları sidewayste telafi ediyorlar.
en sondada zatn kapı açıldı cennete gittiler ve jack öldü. ölen sidewayse geçiyor.
bundan şu sonuç çıkıyor kate sawyer lapidus ben hugoda ölmüşler ve arafa gelmişler....

delikanli53 25-05-2010 20:39:06

Abi ada gerçek zaman diyorsunuz da, Uçak kaza yapmadan indiğinde ada su altındaydı ne ayak :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:50:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.