R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Memleket Halleri" isimli şarkım çıktı :) (https://www.r10.net/off-topic/4587531-memleket-halleri-isimli-sarkim-cikti.html)

Yeniceri 15-10-2025 19:54:27

"Memleket Halleri" isimli şarkım çıktı :)
 
Boş vakit buldukça, kendi çapımda şarkılar yapıyorum. Belki bazı arkadaşlarımıza denk gelmiştir. Chatgpt, Suno, Kanva ve çok çok nadir birkaç farklı uygulamayı kullanarak bir şeyler yapıyorum. Daha önce birkaç şarkımı paylaşmıştım. Bu kez memleket meselelerini biraz mizahi bir dille kaleme alıp besteledim. Besteledim derken elbette kendim yapmadım :) Komutlar yardımıyla az önce söylediğim arkadaşlara yaptırdım. Yorumlarınızı merak ediyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=txstDTOQmYA

Sabah kalktım elektrik yok, kahve hayal oldu
Faturayı görünce gözlerim fal taşı gibi doldu
Otobüs durağında yüz kişi, üç otobüs pas geçti
Şoför camdan baktı gülerek, “yer yok kardeş” dedi

Market rafında etiket dans ediyor
Bir gün on lira, ertesi gün uçuyor
Kasiyer “ben de bilmiyorum” diye başını sallıyor
Alışveriş poşeti artık yatırım aracı oluyor

Memleket halleri, güleriz ağlanacak
Her gün bir manşet, “yine mi bu olacak?”
Çay koy, simit al, sohbet hep aynı
Ama gülmeden yaşanmaz, işin sırrı bu yani

Trafikte kavga, korna senfonisi
Bir yanda düğün konvoyu, bir yanda siren sesi
Yağmur yağınca yollar göle dönüyor
Ama köprü geçişi yine de zamlanıyor

Sosyal medyada trend konu: “Zam geldi mi?”
Yorumlarda kavga, herkes ekonomist gibi
Televizyonda uzman çıkar, “panik yok” der
Biz kahkaha atarız, çünkü şaka gibi her şey

Memleket halleri, güleriz ağlanacak
Her gün bir manşet, “yine mi bu olacak?”
Çay koy, simit al, sohbet hep aynı
Ama gülmeden yaşanmaz, işin sırrı bu yani

Deprem olunca aklımıza bina gelir mi?
Yangın çıkınca sorumlusu bulunur mu?
Bir gün seçim, ertesi gün kavga
Ama mahalle bakkalı hâlâ fişi elle yazar

Sokakta çocuklar misket oynuyor
Yan apartmanda internet kesiliyor
“5G geldi” dediler, çekmiyor yine
Komşu Wi-Fi şifresini değiştirmiş gizlice

Memleket halleri, gülmekten başka çare yok
Her gün yeni gündem, “acaba yarın ne olacak?”
Simit, çay, sohbet derken geçer günümüz
Biz yine güleriz, çünkü ağlamak lüksümüz

HTG 15-10-2025 19:55:22

başarılar diliyorum hocam iyi forumlar diliyorum.

birsevda 15-10-2025 19:55:54

hocam gayet güzel ama dikkat edin bu şarkı Silivriye götürür adamı

Alicamci 15-10-2025 19:57:28

Güzel olmuş :)

Şimdi bişey anlamadım bu ses sizin mi yoksa yapay zekamı?

Yeniceri 15-10-2025 19:58:15

Alıntı:

birsevda Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089954772)
hocam gayet güzel ama dikkat edin bu şarkı Silivriye götürür adamı

Yok o kadar değil sanırım, teşekkür ederim :)

ekincanbey 15-10-2025 19:58:43

#BedavaYeniceri yerimizi alalım...

Yeniceri 15-10-2025 20:00:10

Alıntı:

HasanCanCoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089954769)
başarılar diliyorum hocam iyi forumlar diliyorum.

Teşekkürler :)

Alıntı:

Alicamci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089954778)
Güzel olmuş :)

Şimdi bişey anlamadım bu ses sizin mi yoksa yapay zekamı?

Benim olsaydı şimdi "Tüm Müzik Marketlerde" etiketiyle paylaşırdım :)

Alıntı:

ekincanbey Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089954787)
#BedavaYeniceri yerimizi alalım...

Bunu anlamadım :)

Rivvle 15-10-2025 20:07:15

Şarkının anlamı o kadar güzel ki, @Coşkun Çetin; bildirim çakmanı rica ederiz.

caliente 15-10-2025 20:42:37

Yetenek sizsiniz yada O Ses Türkiye gibi bir programa çağırırlar seni :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:24:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.