![]() |
Alıntı:
|
Güzel olmuş 👍 |
Ağabey ellerine emeğine sağlık şimdi den, henüz dinlemedim de, kimi zaman unutuyorum, dinledikten sonra yazmıyorum falan vs. öncesinde yazayım dedim, başarılar diliyorum... 😇😇😇🙏 |
Çok iyi yapılmış gerçekten, hem şarkı anlamlı hem yapay zekanın geldiği bu nokta süper. Sıkılmadan dinlediğim 2. yada 3. ai şarkı diyebilirim. |
Şahsen hiç beğenmedim geliştirmeniz lazım promptlari |
hocam tam anlamadım, yapay zeka ile mi seslendirdiniz ya da kendi sesiniz mi, bilmiyorum sözler zatenn müthiş bir de kendi sesiniz ise kesinlikle çok başarılı olmuş. |
Başarılı çalışma olmuş hocam |
Güzel |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:34:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.