R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   "Memleket Halleri" isimli şarkım çıktı :) (https://www.r10.net/off-topic/4587531-memleket-halleri-isimli-sarkim-cikti.html)

ekincanbey 15-10-2025 20:47:05

Alıntı:

Yeniceri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089954794)
Teşekkürler :)



Benim olsaydı şimdi "Tüm Müzik Marketlerde" etiketiyle paylaşırdım :)



Bunu anlamadım :)

Hocam ülkemizde örneğin ezhel tutuklandığında #FreeEzhel hastagi ile sosyal medyada kampanya yapılmıştı Ona istinaden (free)(bedava) babında espiri olsun istemiştim...

Jonezz 15-10-2025 21:49:02

Güzel olmuş 👍

AFNaNTiK 16-10-2025 02:54:46

Ağabey ellerine emeğine sağlık şimdi den, henüz dinlemedim de, kimi zaman unutuyorum, dinledikten sonra yazmıyorum falan vs. öncesinde yazayım dedim, başarılar diliyorum... 😇😇😇🙏

CTL 16-10-2025 03:45:01

Çok iyi yapılmış gerçekten, hem şarkı anlamlı hem yapay zekanın geldiği bu nokta süper.
Sıkılmadan dinlediğim 2. yada 3. ai şarkı diyebilirim.

cengizofficial 16-10-2025 07:00:41

Şahsen hiç beğenmedim geliştirmeniz lazım promptlari

asvilya 16-10-2025 08:41:15

hocam tam anlamadım, yapay zeka ile mi seslendirdiniz ya da kendi sesiniz mi, bilmiyorum sözler zatenn müthiş bir de kendi sesiniz ise kesinlikle çok başarılı olmuş.

MelihKabak 16-10-2025 11:59:00

Başarılı çalışma olmuş hocam

bilimio 16-10-2025 14:10:19

Güzel


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:34:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.