![]() |
İstanbul hakkında biraz bilgi... Arkadaşlar 1 hafta içinde İstanbul'a geleceğimde. Bağcılara geleceğim. Yani mümkünse İstanbul'un her yerine gitmek istiyorum. Böyle ufaktan anlatırsanız gidilecek görülecek yerleri sevinirim :) Özellikle Kadıköy'de oturan ve Kadıköy'de takılacak yerler varsa ona daha çok ihtiyacım var :) |
https://www.r10.net/members/25913-child.html olacaktı döktürecekti şimdi İstanbul'u. Yakında gelir yazar her birşeyini. Bağcılar'ın neresine geleceksin? |
Dün BüyükÇekmecedeydim. Harikaymış Mimar Sinan'a git. Mimar Sinanın yapıtları. Eğlence diyorsan kadıköy, caddebostan vs vs. Dini yerler Eminönü Hissi yerler :P Piyerloti Üsküdar kız kulesi. Nettende tam olarak öğrenebilirsin. Ayrıca sormak istediğin birşey varsa yardımcı oluruz |
serkan kaybolacaksın İstanbul'da :D gel beni dinle gitme bırak istanbul hevesini orda yaşayanlar bıkmış trafiktende herşeydende :) İzmire git gez :) hatta ayarlayalım ya Anltaya'ya yada İzmire gidip gezelim :D |
Topkapı , Eminönü , Beşiktaş (Dolmabahçe) , Büyükçekmece . İstanbul'da gezilicek yer çok :) :) |
Alıntı:
Valla Kadıköy'de bayağı dolaşcam işim orada çünkü. 5-7 gün arası kalıp döneceğim. O arada gezebildiğim kadar gezcem işte :) Emir sende gel :) |
Büyükçekmece diyenler ne diye diyor anlamadım orada ne var ben niye görmedim kaç yıldır :D Köprü var oda yıkılmaya hazır durumda kimsenin birşey yaptığı yok başka ne var :) Denize gir felan deseniz tamam diyecemde :D başka birşey varsa bende biliyimde gezerim boş vakitte :) |
Bağcılardanım bende,) kro çok buralarda ama gezecek yer istiyorsan Ortaköy,bebek,taksim,eminönü,laleli vs. vs. |
Serkan bana niye sormuyon yaw :D İstanbul gezgez bitmez valla bir Aşktır İstanbul.. |
Alıntı:
|
Şişli,Mecidiyeköy taraflarına git ;) :D |
Gezilecek yer yok, Sadece Tarih-i eserler var işte.. Bi' de Eğlence arıyorsan Alışveriş merkezlerine git.. :) Taksim / İstiklal Caddesine uğramadan da kendi memleketine dönme .. ;) |
wowturkey.com'a gir eminim istanbulda yaşayan çoğu insandan fazla bilgi alabilirsin |
Alıntı:
|
Alıntı:
Daha önce forumda da pek çok kez yazmıştım. Eminönü tarafında cüzdanınızı arka cebinize değil ön ceplerden birine koyunuz. Bir cebinizde paranız bulunurken diğer cebinize 10 ytl gibi bir para koyup birşey alırken o şekilde çıkarıp veriniz. Parayla oynamayınız. Yüzyıl tarafında gezecek yer yok. Bir park var. Yüzyıl köprüsünün yanında. 42 evler'de halı saha var. Akşama kadar orda millet oturur maçları izler. Bir gün maç yapmıştık 100 civarı seyirci vardı. Şaşırıp kalmıştım. Bağcılar - Tabya arasında yürüyü yolu var. Cadde boyunca dükkanlar var. Esenler'de de aynı şekilde. Dörtyol'da yürüyüş yolu var. Cadde boyunca dükkanlar var. Gezmek için Bağcılar ve Esenler dışına çıkman lazım. Ne tarz şeylerden hoşlanıyorsun. Ne tarz yerler merak ediyorsun, ona göre yazarsan elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Child'in kaleminden alıntıdır. |
Alıntı:
|
kadıkoyken binersin vapura karsıya gidersin sultan ahmeti falan gezersin birgün ondan sonra üsküdara gidersin ortakoye gidersin bir vapur ile bogaz turu yaparsın ben gidince bunları yapıorm :D |
Alıntı:
Tarihi yerler olarak Sultanahmet gezilesi bir yer. Gerek Topkapı Sarayı , Gerek Ayasofya Müzesi, gerek Yerebatan Sarnıcı, gerekse tarihi bina ve sokakları olarak oldukça güzel bir yer. Sultanahmet'ten Beyazıt'a doğru yürürken Beyazıt'a gelmeden tramway yolu üzerinde sağ tarafta tarihi bir yapı var. Tarihi Alipaşa Medresesi, şimdiki adıyla Erenler. İstanbul'da içebileceğin en güzel nargileyi içebilirsin. 100 kişi gitse adamlar çıkartıp nargile verirler. İçerisi günün her anı doludur ve iki kişi sürekli köz değiştirirken 2 kişide sürekli dolaşıp çay servisi yaparlar. Herkes Tophane diyor ama ne anlıyorlar ordan gerçekten bilmiyorum. Beyazıt değilde diğer tarafa doğru gidilirse Gülhane'den geçilip Sarayburnu ve Eminönü'ne gidilebilir. Hava karardığında Galata Köprüsü'nden Eminönü tarafına baktığınızda İstanbul'un tüm tarihi güzellikleri ön plana çıkar. Yine Galata köprüsüne sabah 05:30 da gelir ve Boğaza doğru bakarsanız gökyüzü tamamen kızıldır. Deniz koyu renktedir ve gemilerin ışıklarıyla aydınlanırken suyun üsünün balıkçı tekneleri ve günün ilk seferi için Eminönü'ne doğru gelen vapurlarla kaplı olduğunu görebilirsiniz. Köprüde poğaça satan teyzeden poğaça alıp çay satan dayıdan çay alıp kahvaltı yapıp güneşin doğuşunu izlemekte ayrı bir zevktir. |
Eğerki alkol kullanıyorsanız Beyoğlu'nda yani genel olarak insanların kullandığı şekilde Taksim'de Tarihi Nevizade Sokakta oturulup içilebilir ve Taksim'de parçalara konu olan Çiçek Pasajı gezilebilir. Vapurla Üsküdar'a geçilip sahilde cafede oturup çayını yudumlayıp Kız Kulesini izleyebilirsin. Dolmabahçe'de İnönü Stadı'nın tam karşısında sahilde oturup Boğazı izleyebilirsin. İstinye sahilinde Boğaz manzarasında oturabilir, keyif yapabilirsin. Veliefendi'ye yarışlara gidebilirsin. Zamanında çok oynardımda lise son da bıraktım. |
ve aranan adam gelir... Soracağınızı sorun, yarın yine banlanır :) |
@ Child pm attım. @ Fear soru sormam için zaten fikir sahibi olmam lazım :) Fikir sahibi değilim pek. Geçen geldiğimde Beyoğlu Taksim Eminönünü gezdim. Anadolu yakasını hiç gezmedim zaten. |
aksaray'a git |
kartal yakacık uğur mumcu çevresine gelme hacım buralar berbat !!! saygılar |
Alıntı:
|
Child abi msnde yksun :s istanbuldamısın sen şu an |
Kadıköy'de boğanın oraya gidip zanaatkarlar sokağını sor. O sokağa girince de otağ cafe'yi sor. Git oranın sütlü cappuchino'lu nargilesini iç. Süperdir. |
sadece birşey söliyeyim.. çakallara dikkat... |
bence Bayrampasa/Metris'i gez :) cok guzel yerdır tavsiye ederim (: |
kadıkoy sağlam yer, heryeri ayrı bir güzel :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Her Gördüğün Yere Girme Geçen Yıl Gittik 2 Çaya 50 Lira Ödedik oda cebimizde o kadar olduğu için 2 çaya 200 lira yazdılar tam itiraz edicez 3 tane adam başımızda dikildi izbandut gibi |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
sen manzarasına vermişindir o parayı |
Ben hiç bir yerde 2 çaya 200 lira görmedim. 50 lirada görmedim. Nerde oldu bu olay, merak ettim. |
Şişli - Mecidiyeköy'ü öneren arkadaş cevap yazmadığından onun yerine yazayım. Mecidiyeköy 'de Cevahir alışveriş merkezi var. Üst katta yemek yenilen yerler . Alt katında sinema ve oyun oynama yerleri. Alt katları mağaza. En alt kat lünepark. Onun altı otopark. Profilo alışveriş merkezi var. O da Cevahir gibi. Başkada birşey yok. Bide datacenter'lar var :) Aksaray diyen arkadaşı gerçekten merak ettim ne amaçla dediğini. Laleli veya Yenikapı dese hadi ruslar felan varda Aksaray'da ne var merak ediyorum. Yada varsada benmi bilmiyorum. Fındıkzade'de Akasya kolejinin karşısında Platin bilardo salonu var. Yenikapı lüneparkı kapalı. Başkada birşey yok. İşportacılar var. Yusufpaşa köprüsünde cd'ciler var :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:49:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.