R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   İstanbul hakkında biraz bilgi... (https://www.r10.net/off-topic/451168-istanbul-hakkinda-biraz-bilgi.html)

infratime 06-09-2009 14:27:30

İstanbul hakkında biraz bilgi...
 
Arkadaşlar 1 hafta içinde İstanbul'a geleceğimde. Bağcılara geleceğim. Yani mümkünse İstanbul'un her yerine gitmek istiyorum. Böyle ufaktan anlatırsanız gidilecek görülecek yerleri sevinirim :)

Özellikle Kadıköy'de oturan ve Kadıköy'de takılacak yerler varsa ona daha çok ihtiyacım var :)

MyoperS 06-09-2009 16:58:12

https://www.r10.net/members/25913-child.html olacaktı döktürecekti şimdi İstanbul'u. Yakında gelir yazar her birşeyini. Bağcılar'ın neresine geleceksin?

Abdlsmt! 06-09-2009 17:05:27

Dün BüyükÇekmecedeydim. Harikaymış Mimar Sinan'a git. Mimar Sinanın yapıtları.
Eğlence diyorsan kadıköy, caddebostan vs vs.
Dini yerler Eminönü
Hissi yerler :P Piyerloti Üsküdar kız kulesi.

Nettende tam olarak öğrenebilirsin. Ayrıca sormak istediğin birşey varsa yardımcı oluruz

emir_tnk 06-09-2009 17:17:33

serkan kaybolacaksın İstanbul'da :D gel beni dinle gitme bırak istanbul hevesini orda yaşayanlar bıkmış trafiktende herşeydende :) İzmire git gez :) hatta ayarlayalım ya Anltaya'ya yada İzmire gidip gezelim :D

Yildizturk 06-09-2009 17:45:34

Topkapı , Eminönü , Beşiktaş (Dolmabahçe) , Büyükçekmece . İstanbul'da gezilicek yer çok :) :)

infratime 07-09-2009 02:40:23

Alıntı:

MyoperS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059392762)
https://www.r10.net/members/25913-child.html olacaktı döktürecekti şimdi İstanbul'u. Yakında gelir yazar her birşeyini. Bağcılar'ın neresine geleceksin?

Bağcılar Yüzyıl mahallesine geleceğim.

Valla Kadıköy'de bayağı dolaşcam işim orada çünkü. 5-7 gün arası kalıp döneceğim. O arada gezebildiğim kadar gezcem işte :)

Emir sende gel :)

OfisTech 07-09-2009 02:42:58

Büyükçekmece diyenler ne diye diyor anlamadım orada ne var ben niye görmedim kaç yıldır :D Köprü var oda yıkılmaya hazır durumda kimsenin birşey yaptığı yok başka ne var :) Denize gir felan deseniz tamam diyecemde :D başka birşey varsa bende biliyimde gezerim boş vakitte :)

iRC 07-09-2009 02:44:01

Bağcılardanım bende,) kro çok buralarda ama gezecek yer istiyorsan

Ortaköy,bebek,taksim,eminönü,laleli vs. vs.

Macabré 07-09-2009 02:54:36

Serkan bana niye sormuyon yaw :D

İstanbul gezgez bitmez valla bir Aşktır İstanbul..

infratime 07-09-2009 05:30:56

Alıntı:

Macabré Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059396758)
Serkan bana niye sormuyon yaw :D

İstanbul gezgez bitmez valla bir Aşktır İstanbul..

Tamam sanada sordum işte :)

ThreeG 07-09-2009 05:41:55

Şişli,Mecidiyeköy taraflarına git ;) :D

MeyT 07-09-2009 10:19:25

Gezilecek yer yok, Sadece Tarih-i eserler var işte..

Bi' de Eğlence arıyorsan Alışveriş merkezlerine git.. :)

Taksim / İstiklal Caddesine uğramadan da kendi memleketine dönme .. ;)

Cem1 07-09-2009 10:57:09

wowturkey.com'a gir eminim istanbulda yaşayan çoğu insandan fazla bilgi alabilirsin

MyoperS 07-09-2009 19:53:11

Alıntı:

ThreeG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059397285)
Şişli,Mecidiyeköy taraflarına git ;) :D

Allah için merak ediyorum. Şişli - Mecidiyeköy tarafında ne var?

MyoperS 07-09-2009 20:08:00

Alıntı:

infratime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059391744)
Arkadaşlar 1 hafta içinde İstanbul'a geleceğimde. Bağcılara geleceğim. Yani mümkünse İstanbul'un her yerine gitmek istiyorum. Böyle ufaktan anlatırsanız gidilecek görülecek yerleri sevinirim :)

Özellikle Kadıköy'de oturan ve Kadıköy'de takılacak yerler varsa ona daha çok ihtiyacım var :)

33 Y : Yüzyıl - Eminönü ile Eminönü'ne geçebilirsin. Sabah 9' dan sonra binerseniz hem iş trafiği olmaz, hemde tıkış tıkış olmaz. Yaklaşık 45 dk sürede Eminönü'ne varabilirsiniz. Otobüs duraklarının hemen yanında Turyol firmasının Kadıköy vapur seferleri bulunmaktadır. İleride büyük iskelelerden gemilerde kalkmaktadır. Aklında bulunsun en son sefer saat 21:30 civarında. Otobüs duraklarının yanında Tarihi Eminönü balıkçıları var. Her zaman açıklar. Teknede ızgara balık satmaktalar. Kılçıklarını temizlemelerini söyleyip orda bi balık ye. Tadını ömür boyu unutamazsın. Tekrar İstanbul'a geldiğinde Eminönü'ye balık yemeye gideceğim dersin. İftardan sonra yollar tarla gibi oluyor.

Daha önce forumda da pek çok kez yazmıştım. Eminönü tarafında cüzdanınızı arka cebinize değil ön ceplerden birine koyunuz. Bir cebinizde paranız bulunurken diğer cebinize 10 ytl gibi bir para koyup birşey alırken o şekilde çıkarıp veriniz. Parayla oynamayınız.

Yüzyıl tarafında gezecek yer yok. Bir park var. Yüzyıl köprüsünün yanında. 42 evler'de halı saha var. Akşama kadar orda millet oturur maçları izler. Bir gün maç yapmıştık 100 civarı seyirci vardı. Şaşırıp kalmıştım. Bağcılar - Tabya arasında yürüyü yolu var. Cadde boyunca dükkanlar var. Esenler'de de aynı şekilde. Dörtyol'da yürüyüş yolu var. Cadde boyunca dükkanlar var. Gezmek için Bağcılar ve Esenler dışına çıkman lazım.

Ne tarz şeylerden hoşlanıyorsun. Ne tarz yerler merak ediyorsun, ona göre yazarsan elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Child'in kaleminden alıntıdır.

infratime 09-09-2009 01:11:41

Alıntı:

MyoperS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059401482)
33 Y : Yüzyıl - Eminönü ile Eminönü'ne geçebilirsin. Sabah 9' dan sonra binerseniz hem iş trafiği olmaz, hemde tıkış tıkış olmaz. Yaklaşık 45 dk sürede Eminönü'ne varabilirsiniz. Otobüs duraklarının hemen yanında Turyol firmasının Kadıköy vapur seferleri bulunmaktadır. İleride büyük iskelelerden gemilerde kalkmaktadır. Aklında bulunsun en son sefer saat 21:30 civarında. Otobüs duraklarının yanında Tarihi Eminönü balıkçıları var. Her zaman açıklar. Teknede ızgara balık satmaktalar. Kılçıklarını temizlemelerini söyleyip orda bi balık ye. Tadını ömür boyu unutamazsın. Tekrar İstanbul'a geldiğinde Eminönü'ye balık yemeye gideceğim dersin. İftardan sonra yollar tarla gibi oluyor.

Daha önce forumda da pek çok kez yazmıştım. Eminönü tarafında cüzdanınızı arka cebinize değil ön ceplerden birine koyunuz. Bir cebinizde paranız bulunurken diğer cebinize 10 ytl gibi bir para koyup birşey alırken o şekilde çıkarıp veriniz. Parayla oynamayınız.

Yüzyıl tarafında gezecek yer yok. Bir park var. Yüzyıl köprüsünün yanında. 42 evler'de halı saha var. Akşama kadar orda millet oturur maçları izler. Bir gün maç yapmıştık 100 civarı seyirci vardı. Şaşırıp kalmıştım. Bağcılar - Tabya arasında yürüyü yolu var. Cadde boyunca dükkanlar var. Esenler'de de aynı şekilde. Dörtyol'da yürüyüş yolu var. Cadde boyunca dükkanlar var. Gezmek için Bağcılar ve Esenler dışına çıkman lazım.

Ne tarz şeylerden hoşlanıyorsun. Ne tarz yerler merak ediyorsun, ona göre yazarsan elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Child'in kaleminden alıntıdır.

Valla Adana'dan çıkıyorum işte 1 haftalık bir tatil yapmak istiyorum. Yani en güzel, gezilip görülesi yerler lazım. Yani istanbula geldiğinde mutlaka şunları yap dediğiniz şeyler. Daha önce 3 defa gelmiştim ama çok eskiden. Küçüktüm o zamanlar :)

Dakota 09-09-2009 01:22:41

kadıkoyken binersin vapura karsıya gidersin sultan ahmeti falan gezersin birgün

ondan sonra üsküdara gidersin ortakoye gidersin bir vapur ile bogaz turu yaparsın ben gidince bunları yapıorm :D

Child 09-09-2009 02:38:50

Alıntı:

infratime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059412123)
Valla Adana'dan çıkıyorum işte 1 haftalık bir tatil yapmak istiyorum. Yani en güzel, gezilip görülesi yerler lazım. Yani istanbula geldiğinde mutlaka şunları yap dediğiniz şeyler. Daha önce 3 defa gelmiştim ama çok eskiden. Küçüktüm o zamanlar :)

Şu anda Ankara'dayım. Aynı tarihlerde İstanbul'da olursak İstanbul'u gezdirebilirim. Olmazsak forum üzerinden güzel yerleri söyleyebilirim.

Tarihi yerler olarak Sultanahmet gezilesi bir yer. Gerek Topkapı Sarayı , Gerek Ayasofya Müzesi, gerek Yerebatan Sarnıcı, gerekse tarihi bina ve sokakları olarak oldukça güzel bir yer. Sultanahmet'ten Beyazıt'a doğru yürürken Beyazıt'a gelmeden tramway yolu üzerinde sağ tarafta tarihi bir yapı var. Tarihi Alipaşa Medresesi, şimdiki adıyla Erenler. İstanbul'da içebileceğin en güzel nargileyi içebilirsin. 100 kişi gitse adamlar çıkartıp nargile verirler. İçerisi günün her anı doludur ve iki kişi sürekli köz değiştirirken 2 kişide sürekli dolaşıp çay servisi yaparlar. Herkes Tophane diyor ama ne anlıyorlar ordan gerçekten bilmiyorum. Beyazıt değilde diğer tarafa doğru gidilirse Gülhane'den geçilip Sarayburnu ve Eminönü'ne gidilebilir. Hava karardığında Galata Köprüsü'nden Eminönü tarafına baktığınızda İstanbul'un tüm tarihi güzellikleri ön plana çıkar. Yine Galata köprüsüne sabah 05:30 da gelir ve Boğaza doğru bakarsanız gökyüzü tamamen kızıldır. Deniz koyu renktedir ve gemilerin ışıklarıyla aydınlanırken suyun üsünün balıkçı tekneleri ve günün ilk seferi için Eminönü'ne doğru gelen vapurlarla kaplı olduğunu görebilirsiniz. Köprüde poğaça satan teyzeden poğaça alıp çay satan dayıdan çay alıp kahvaltı yapıp güneşin doğuşunu izlemekte ayrı bir zevktir.

Child 09-09-2009 02:42:43

Eğerki alkol kullanıyorsanız Beyoğlu'nda yani genel olarak insanların kullandığı şekilde Taksim'de Tarihi Nevizade Sokakta oturulup içilebilir ve Taksim'de parçalara konu olan Çiçek Pasajı gezilebilir.

Vapurla Üsküdar'a geçilip sahilde cafede oturup çayını yudumlayıp Kız Kulesini izleyebilirsin.

Dolmabahçe'de İnönü Stadı'nın tam karşısında sahilde oturup Boğazı izleyebilirsin.

İstinye sahilinde Boğaz manzarasında oturabilir, keyif yapabilirsin.

Veliefendi'ye yarışlara gidebilirsin. Zamanında çok oynardımda lise son da bıraktım.

FeaЯ™ 09-09-2009 03:45:59

ve aranan adam gelir... Soracağınızı sorun, yarın yine banlanır :)

infratime 09-09-2009 13:46:30

@ Child

pm attım.

@ Fear

soru sormam için zaten fikir sahibi olmam lazım :) Fikir sahibi değilim pek. Geçen geldiğimde Beyoğlu Taksim Eminönünü gezdim. Anadolu yakasını hiç gezmedim zaten.

Ahmet94 09-09-2009 13:54:40

aksaray'a git

netzilla 09-09-2009 14:49:41

kartal yakacık uğur mumcu çevresine gelme hacım buralar berbat !!! saygılar

Child 09-09-2009 15:37:39

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059414923)
aksaray'a git

Aksaray'da ne var?

Erol 09-09-2009 15:39:30

Child abi msnde yksun :s istanbuldamısın sen şu an

Bartuc 09-09-2009 15:40:53

Kadıköy'de boğanın oraya gidip zanaatkarlar sokağını sor. O sokağa girince de otağ cafe'yi sor. Git oranın sütlü cappuchino'lu nargilesini iç. Süperdir.

Neyoo 09-09-2009 15:41:35

sadece birşey söliyeyim.. çakallara dikkat...

caosmqer 09-09-2009 16:01:14

bence Bayrampasa/Metris'i gez :) cok guzel yerdır tavsiye ederim (:

Anarchist 09-09-2009 16:05:00

kadıkoy sağlam yer, heryeri ayrı bir güzel :)

Child 09-09-2009 16:27:47

Alıntı:

infratime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059414862)
@ Child
pm attım.
@ Fear
soru sormam için zaten fikir sahibi olmam lazım :) Fikir sahibi değilim pek. Geçen geldiğimde Beyoğlu Taksim Eminönünü gezdim. Anadolu yakasını hiç gezmedim zaten.

Karşı tarafı bende pek bilmiyorum. Kadıköy tarafı komple cafe , dersane , iş yeri. Kadıköy iskelesinden Altıyol Boğa heykeline çıkıp sağa dönünce Bahariye. İstiklal gibi sağlı sollu dükkanlar var. Onun dışında uzunca sahili var. Eski moda sahili var. Karşıda Anadolu kavağı diyor herkes. Bende hiç gitmedim. Beykoz, Paşabahçe taraflarına gittim. Orda güzel bi tesis vardı deniz kenarında. Türk sanat musikisi çalıyordu. Baya beğenmiştim.

Child 09-09-2009 16:29:32

Alıntı:

Erol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059415686)
Child abi msnde yksun :s istanbuldamısın sen şu an

Msn açmayı unutmuşum. Açıyorum şimdi. Ankara'dayım. R10'dan arkadaşlardayım.

infratime 09-09-2009 18:17:20

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059416060)
Msn açmayı unutmuşum. Açıyorum şimdi. Ankara'dayım. R10'dan arkadaşlardayım.

Bilgiler için sağolun arkadaşlar. Valla çantımı alıp çıkacam Allah ne verdiyse artık :)

Ahmet94 09-09-2009 18:37:46

Alıntı:

infratime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059417032)
Bilgiler için sağolun arkadaşlar. Valla çantımı alıp çıkacam Allah ne verdiyse artık :)


Her Gördüğün Yere Girme Geçen Yıl Gittik 2 Çaya 50 Lira Ödedik oda cebimizde o kadar olduğu için 2 çaya 200 lira yazdılar tam itiraz edicez 3 tane adam başımızda dikildi izbandut gibi

serdar128 09-09-2009 18:38:39

cevap sayısı istanbulu anlatmaya yetiyor :)

http://img186.imageshack.us/img186/1039/adszju.png

infratime 09-09-2009 19:33:51

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059417183)
Her Gördüğün Yere Girme Geçen Yıl Gittik 2 Çaya 50 Lira Ödedik oda cebimizde o kadar olduğu için 2 çaya 200 lira yazdılar tam itiraz edicez 3 tane adam başımızda dikildi izbandut gibi

2 çay 50 lira mı :eek::eek: en lüks mekana gitsen bile 2 çay 50 tl yapmaz ya napıyosun dostum :) Kalp var bende aman :)

onRLive 09-09-2009 19:44:00

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059417183)
Her Gördüğün Yere Girme Geçen Yıl Gittik 2 Çaya 50 Lira Ödedik oda cebimizde o kadar olduğu için 2 çaya 200 lira yazdılar tam itiraz edicez 3 tane adam başımızda dikildi izbandut gibi

çok abartmadın mı :D 2 çaya 200 lira yuh artık :D
sen manzarasına vermişindir o parayı

Child 09-09-2009 21:13:46

Ben hiç bir yerde 2 çaya 200 lira görmedim. 50 lirada görmedim. Nerde oldu bu olay, merak ettim.

Child 09-09-2009 21:17:30

Şişli - Mecidiyeköy'ü öneren arkadaş cevap yazmadığından onun yerine yazayım. Mecidiyeköy 'de Cevahir alışveriş merkezi var. Üst katta yemek yenilen yerler . Alt katında sinema ve oyun oynama yerleri. Alt katları mağaza. En alt kat lünepark. Onun altı otopark.

Profilo alışveriş merkezi var. O da Cevahir gibi. Başkada birşey yok.

Bide datacenter'lar var :)

Aksaray diyen arkadaşı gerçekten merak ettim ne amaçla dediğini. Laleli veya Yenikapı dese hadi ruslar felan varda Aksaray'da ne var merak ediyorum. Yada varsada benmi bilmiyorum. Fındıkzade'de Akasya kolejinin karşısında Platin bilardo salonu var. Yenikapı lüneparkı kapalı. Başkada birşey yok. İşportacılar var. Yusufpaşa köprüsünde cd'ciler var :)

Cem1 09-09-2009 21:51:14

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059418213)
Şişli - Mecidiyeköy'ü öneren arkadaş cevap yazmadığından onun yerine yazayım. Mecidiyeköy 'de Cevahir alışveriş merkezi var. Üst katta yemek yenilen yerler . Alt katında sinema ve oyun oynama yerleri. Alt katları mağaza. En alt kat lünepark. Onun altı otopark.

Profilo alışveriş merkezi var. O da Cevahir gibi. Başkada birşey yok.

Bide datacenter'lar var :)

Aksaray diyen arkadaşı gerçekten merak ettim ne amaçla dediğini. Laleli veya Yenikapı dese hadi ruslar felan varda Aksaray'da ne var merak ediyorum. Yada varsada benmi bilmiyorum. Fındıkzade'de Akasya kolejinin karşısında Platin bilardo salonu var. Yenikapı lüneparkı kapalı. Başkada birşey yok. İşportacılar var. Yusufpaşa köprüsünde cd'ciler var :)

Sen foruma yazarmıydın abi :) Gel istanbul'a birazda bana gezdir valla :)

Child 09-09-2009 23:12:38

Alıntı:

Cem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059418398)
Sen foruma yazarmıydın abi :) Gel istanbul'a birazda bana gezdir valla :)

Foruma 3 gün bağlanıyorum, sonra sıkılıp 1 ay bağlanmıyorum. Sonra 3 gün daha geliyorum, yazacağımı yazıp 1 ay daha ara veriyorum. Forumlar boş zaman kaybı. Ara ara takip edip İstanbul'la ilgili konulara bağlanıp yorum yazıyorum. Onun dışında bağlanmıyorum.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:49:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.