R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   İstanbul hakkında biraz bilgi... (https://www.r10.net/off-topic/451168-istanbul-hakkinda-biraz-bilgi.html)

Cem1 09-09-2009 23:32:19

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059419031)
Foruma 3 gün bağlanıyorum, sonra sıkılıp 1 ay bağlanmıyorum. Sonra 3 gün daha geliyorum, yazacağımı yazıp 1 ay daha ara veriyorum. Forumlar boş zaman kaybı. Ara ara takip edip İstanbul'la ilgili konulara bağlanıp yorum yazıyorum. Onun dışında bağlanmıyorum.

En iyisini yapıyosun :) Sosyallik gibisi yokda öss varsa forumdan sosyal yerde yok malesef sınavı tek burası unutturuyoruz :)

OfisTech 10-09-2009 00:13:35

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059417183)
Her Gördüğün Yere Girme Geçen Yıl Gittik 2 Çaya 50 Lira Ödedik oda cebimizde o kadar olduğu için 2 çaya 200 lira yazdılar tam itiraz edicez 3 tane adam başımızda dikildi izbandut gibi


Yavaş salla Papermoonda bile bu kadar değil :D

Child 10-09-2009 17:51:48

Cumartesi gecesi trenle İstanbul'a geliyorum. Pazar sabahı ineceğim.

Ahmet94 10-09-2009 18:57:01

Alıntı:

infratime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059417587)
2 çay 50 lira mı :eek::eek: en lüks mekana gitsen bile 2 çay 50 tl yapmaz ya napıyosun dostum :) Kalp var bende aman :)


Tek Yerden Alıntı Yapıyorum İstanbula sadece ben bir kere gittim.

Amcamla Çay İçmeye Girdik Bir Tane Kahve Gibi Bi Yere 200 Lira Hesap getirdi adam Amcam Sinirlendi 3 tane izbandut gibi adam başımızda dikildi.

cepte topu topu 50 lira vardı onu verip çıktık zaten 3 gün kaldık diğer 2 günde markete zor girdim bişey olucak diye:)

WebEngineer 10-09-2009 19:22:18

Alıntı:

Ahmet94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059425087)
Tek Yerden Alıntı Yapıyorum İstanbula sadece ben bir kere gittim.

Amcamla Çay İçmeye Girdik Bir Tane Kahve Gibi Bi Yere 200 Lira Hesap getirdi adam Amcam Sinirlendi 3 tane izbandut gibi adam başımızda dikildi.

cepte topu topu 50 lira vardı onu verip çıktık zaten 3 gün kaldık diğer 2 günde markete zor girdim bişey olucak diye:)

Nereye gittin, şu durmadan önerdiğin Aksaray mı ? :)

Bizim oturduğumuz semt Aksaraya 10 dakika felan yüriyerek sık sık gitmişliğim de vardır ama ben hiç öyle bir yer bilmiyorum.

Child 11-09-2009 01:25:19

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059425255)
Nereye gittin, şu durmadan önerdiğin Aksaray mı ? :)
Bizim oturduğumuz semt Aksaraya 10 dakika felan yüriyerek sık sık gitmişliğim de vardır ama ben hiç öyle bir yer bilmiyorum.

Aksaray'da ki yerlerde çay değil alkol içiliyor.

OfisTech 11-09-2009 01:28:42

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428081)
Aksaray'da ki yerlerde çay değil alkol içiliyor.

Gittiğim en pahalı yerde bile 2 çay 200 değildi fincana 15 yazan yer gördümde 100 yazan yer görmedim:D Şarap vs. olsa tamam diyecemde çay ya altı üstü :D

Child 11-09-2009 01:44:30

Alıntı:

OfisTech Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428119)
Gittiğim en pahalı yerde bile 2 çay 200 değildi fincana 15 yazan yer gördümde 100 yazan yer görmedim:D Şarap vs. olsa tamam diyecemde çay ya altı üstü :D

Ben 15 i de görmedim ya. 3,5 tl gördüm en fazla. Demekki çok lüküs yerlere gitmiyorum. Cahal kalmışım :) Dışarda çaydan keyif almıyorum ben zaten. Evde bi çay demlerim. Daha hiç kimse içipte güzel olmamış demedi. Demler, 1 demliği oturur içer kalkarım.

Erol 11-09-2009 01:46:34

child abi keyfine hayranım ya =)

Dakota 11-09-2009 01:47:27

Child süpersin ya :D

Child 11-09-2009 01:52:02

Saolun arkadaşlar, sizlere layık olmaya çalışıyorum. Bana zaten keyif şeysi diyorlar. Hani ilk 3 gün halk değimiyle söylerlerde 4. gün beyfendi derlerya ondan :)

OfisTech 11-09-2009 01:56:47

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428292)
Ben 15 i de görmedim ya. 3,5 tl gördüm en fazla. Demekki çok lüküs yerlere gitmiyorum. Cahal kalmışım :) Dışarda çaydan keyif almıyorum ben zaten. Evde bi çay demlerim. Daha hiç kimse içipte güzel olmamış demedi. Demler, 1 demliği oturur içer kalkarım.

200ü gördükten sonra kendimden utandım bende senden daha cahalımışım :D

Dakota 11-09-2009 01:58:07

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428347)
Saolun arkadaşlar, sizlere layık olmaya çalışıyorum. Bana zaten keyif şeysi diyorlar. Hani ilk 3 gün halk değimiyle söylerlerde 4. gün beyfendi derlerya ondan :)

2011 de basbakan ol rahatımıza bakalım okulları falan kapatırsın :D


100 liraya caymı olurmu valla cay evi acılır o paraya :D

Child 11-09-2009 02:50:56

Alıntı:

Dakota Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428402)
2011 de basbakan ol rahatımıza bakalım okulları falan kapatırsın :D
100 liraya caymı olurmu valla cay evi acılır o paraya :D

Okurken ne kadarki futbol maçları , basket maçları , at yarışı , kahve , bilardo , alkol v.b şeylerden dolayı parlak bir öğrencilik yapamamış olsamda bu senelerde öğrendiklerimle üniversitede hiç bir derse girmeden ve az birşey muhabbet esnasında fotokopilere göz gezdirip başarılı bir şekilde mezun oldum. Fakat ; ne kadar iyi bir öğrencilik yapamamış olsamda okumak güzel şey. Bunu ilerleyen yaşlarda farkedeceksin. Okumanın kıymetini bilmelisin. Hayatı sıralamaya koyacak olursak. 1 : Aile - 2 : Sağlık - 3 : Eğitim - 4 : İş - 5 : Hayatın geri kalanları.

Dakota 11-09-2009 02:52:35

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428747)
Okurken ne kadarki futbol maçları , basket maçları , at yarışı , kahve , bilardo , alkol v.b şeylerden dolayı parlak bir öğrencilik yapamamış olsamda bu senelerde öğrendiklerimle üniversitede hiç bir derse girmeden ve az birşey muhabbet esnasında fotokopilere göz gezdirip başarılı bir şekilde mezun oldum. Fakat ; ne kadar iyi bir öğrencilik yapamamış olsamda okumak güzel şey. Bunu ilerleyen yaşlarda farkedeceksin. Okumanın kıymetini bilmelisin. Hayatı sıralamaya koyacak olursak. 1 : Aile - 2 : Sağlık - 3 : Eğitim - 4 : İş - 5 : Hayatın geri kalanları.

:) teşekkürler

okokok 11-09-2009 03:01:12

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428747)
Okurken ne kadarki futbol maçları , basket maçları , at yarışı , kahve , bilardo , alkol v.b şeylerden dolayı parlak bir öğrencilik yapamamış olsamda bu senelerde öğrendiklerimle üniversitede hiç bir derse girmeden ve az birşey muhabbet esnasında fotokopilere göz gezdirip başarılı bir şekilde mezun oldum. Fakat ; ne kadar iyi bir öğrencilik yapamamış olsamda okumak güzel şey. Bunu ilerleyen yaşlarda farkedeceksin. Okumanın kıymetini bilmelisin. Hayatı sıralamaya koyacak olursak. 1 : Aile - 2 : Sağlık - 3 : Eğitim - 4 : İş - 5 : Hayatın geri kalanları.

Birgünde felsefe yapma:mad: abi ayaklarınıda bırak git kahvene sigaranı iç. ayda bir girerim havamı atar kaçarım ayakları yapma:p o ayagı kaydırırlar gülüüümm:D

Child 11-09-2009 03:24:24

Alıntı:

okokok Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428797)
Birgünde felsefe yapma:mad: abi ayaklarınıda bırak git kahvene sigaranı iç. ayda bir girerim havamı atar kaçarım ayakları yapma:p o ayagı kaydırırlar gülüüümm:D

Anlaşılan benim yokluğumda baya canın sıkılmış. Ev adresini p.m ile yazda sana hediye göndereyim. Canın sıkıldığında oynar, kumdan kale yaparsın.

http://images.hepsiburada.com/assets...nchnmgs911.jpg

okokok 11-09-2009 03:30:32

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428933)
Anlaşılan benim yokluğumda baya canın sıkılmış. Ev adresini p.m ile yazda sana hediye göndereyim. Canın sıkıldığında oynar, kumdan kale yaparsın.

http://images.hepsiburada.com/assets...nchnmgs911.jpg

Kum sezonu geçti:crysen ilk seneler önce 1999 da söz verdiğin kakoyu ısmarla:mad:

Child 11-09-2009 03:34:20

Alıntı:

okokok Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428960)
Kum sezonu geçti:crysen ilk seneler önce 1999 da söz verdiğin kakoyu ısmarla:mad:

Seninde bira sözün vardı hatırlarsın.

Kumu yanında gönderirim. Tek derdin kum olsun.

okokok 11-09-2009 03:35:09

Alıntı:

Child Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428978)
Seninde bira sözün vardı hatırlarsın.

ramazandayız yoksa biliyorsun:p neyse muhabbet etmeyelim r10 zaten birde yavaş birde sen db yi şişirip yavaşlatma:mad:

Child 11-09-2009 03:37:09

Alıntı:

okokok Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059428984)
ramazandayız yoksa biliyorsun:p neyse muhabbet etmeyelim r10 zaten birde yavaş birde sen db yi şişirip yavaşlatma:mad:

Sen bana bira ısmarla, ben sana kako. Senin için problem yoksa beni kafana takma. Gerçi sen meşgul adamsın. Boş zamanın yok. Yine gelemezsin.

infratime 12-09-2009 14:50:32

İstanbul Bağcılar'dayım şuan. Yarın hava güzel olursa gezcem :)

MeyT 12-09-2009 17:11:07

Alıntı:

infratime Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059439594)
İstanbul Bağcılar'dayım şuan. Yarın hava güzel olursa gezcem :)

Hosgeldin Serkan hocam.(Serkan di dimi).:o

infratime 15-09-2009 22:05:36

Alıntı:

MeyT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059440582)
Hosgeldin Serkan hocam.(Serkan di dimi).:o

evet Serkan :) Hoşbulduk valla istanbula geldim şansıma hava süper :) iyi geziyorum.

infratime 19-10-2009 14:41:40

Konuyu gördüm yazayım dedim. İstanbul'a gidecek arkadaşlar için. En kral yerde bile çay içseniz 10 tl yi geçmiyor. Ortaköy, Beyoğlu, Taksim, Beşiktaş gibi yerlerde bile en pahalı çay ücreti 3 tl :) arkadaşın biri 50 tllelerden bahsetmişti.

Tavsiye edebileceğim yerler : Beşiktaş, Beyoğlu, Taksim, Bebek, Ortaköy, Avcılar, Sefaköyde fena değil, Bağcılarda birşey yok :p

Özellikle Bebek, Beşiktaş, Beyoğlu, Taksim ve Ortaköy harika :p

FlexMan 19-10-2009 15:55:00

biz kaçmaya çalışıyoruz millet gelmeye çalışıyor :D.Hoşgeldin kardeşim :)

WebEngineer 19-10-2009 16:07:31

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059649641)
Child'in 5 söylediğine 4 üne inanmayın, 1 ini de sorgulayın.

Geçen akşam içiyoruz, adam tutmuş evden termos dolusu çay getirmiş, onu içti bütün akşam.

Zuha :
İnanırım sabah saat 5'de msn de konuşuyoruz bir ara cevap vermiyor sonra geliyor. Diyorum abi nerdesin " çay demlemeye gitmiştim " diyor. Onun gibi çay hastası görmedim daha. :D

Erol 19-10-2009 16:45:50

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059649641)
Child'in 5 söylediğine 4 üne inanmayın, 1 ini de sorgulayın.

Geçen akşam içiyoruz, adam tutmuş evden termos dolusu çay getirmiş, onu içti bütün akşam.

Inanırım. Dünde beyaza kayıyordu, bana çay yollucak hala yollamadı diye =P

infratime 19-10-2009 21:00:09

Alıntı:

FlexMan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059649615)
biz kaçmaya çalışıyoruz millet gelmeye çalışıyor :D.Hoşgeldin kardeşim :)

Gitti bitti :) Döndüm tekrardan yapamadım yaban ellerde :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:39:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.