R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Comnet aylık 50 TL modem ücreti almaya başlamış (https://www.r10.net/off-topic/4172254-comnet-aylik-50-tl-modem-ucreti-almaya-baslamis.html)

reprimond 08-08-2024 19:00:27

Alıntı:

akilicaslan3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815615)
E bende comnetliyim bende çıkmıyor. 2 gün önce yeniledim. Şimdi yenildiğimde yine çıkmıyor?


100 mn olduğu içinmi acaba?
benimkisi 35 mb

100 kullananlar bir kontrol edebilir mi?

akilicaslan3 08-08-2024 19:06:38

Alıntı:

A.AY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815683)
Türk Telekom fiber hat ücreti alıyorlar sanırım. Adına modem ücreti demişler.
Bazı yerlerde Superonline fiber alt yapısı var. Onlarda yok bu durum sanırım.

Alıntı:

reprimond Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815753)
100 mn olduğu içinmi acaba?
benimkisi 35 mb

100 kullananlar bir kontrol edebilir mi?

@A.AY; Hocamın ki de 100 mb. Türk telekom fiber modemi olmayanlarda çıkıyor bence bu ücret. Sizdeki modemler tt fiber modemi mi ?

TheAvenqer 08-08-2024 22:32:04

Ne yaparsan yap kendi modeminde olsa adamlar şey diyor biz sana modem verecez ister onu kullan ister kendi modemini kullan
Netspeed de aynı para hatta bir tık daha fazlası

Onurss 08-08-2024 23:45:26

Artık tüm firmalar bu ücreti alıyor. Sadece fiber olanlardan alınıyor bu arada.

A.AY 09-08-2024 00:38:35

Alıntı:

TheAvenqer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087816964)
Ne yaparsan yap kendi modeminde olsa adamlar şey diyor biz sana modem verecez ister onu kullan ister kendi modemini kullan
Netspeed de aynı para hatta bir tık daha fazlası

Alıntı:

Onurss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087817429)
Artık tüm firmalar bu ücreti alıyor. Sadece fiber olanlardan alınıyor bu arada.

Saçmalık ama. 20 yıl kullansak herhalde 20 yıl boyunca alırlar.
Millencom yetkilisi ömür boyu alınıcak demişti.
Adsl Vdsl olsaydı ona geçerdim.

yousufe 09-08-2024 01:51:07

Çok saçma bir iş çıkarmışlar, bu sıralar yenileyecektim bende de çıkıyor.
[IMG=342]https://cdn.r10.net/editor/48103/4007938167.png[/IMG]

whiteaygir 09-08-2024 09:24:42

Hocam seninki VDSL. Bu ücret fiber hatlardan alınıyor.

Alıntı:

akilicaslan3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815177)
Yaklaşık 1 senedir comnetteyim. Daha 2 gün önce zam gelecek diye yeniledim. Hiç modem ücreti çıkmadı hala da çıkmıyor. Modem Türk telekoma ait fiber bir modem. Fiber olmayanlar dan mı alınıyor bu ücret acaba ?


sio 09-08-2024 09:35:53

Alıntı:

TheAvenqer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087816964)
Ne yaparsan yap kendi modeminde olsa adamlar şey diyor biz sana modem verecez ister onu kullan ister kendi modemini kullan
Netspeed de aynı para hatta bir tık daha fazlası

Netspeed kullanıyorum peşin ödeme vs yapmadım.

Modem konusunda bende 9 tl her şey dahil kiralama bedeli alıyorlar. Sizden daha mı yüksek alıyorlar?

reprimond 09-08-2024 11:20:26

Alıntı:

akilicaslan3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815792)
@A.AY; Hocamın ki de 100 mb. Türk telekom fiber modemi olmayanlarda çıkıyor bence bu ücret. Sizdeki modemler tt fiber modemi mi ?

evet TT nin fiber modemi. Satılamaz fln da yzıyor üstünde


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:41:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.