![]() |
Alıntı:
100 mn olduğu içinmi acaba? benimkisi 35 mb 100 kullananlar bir kontrol edebilir mi? |
Alıntı:
Alıntı:
|
Ne yaparsan yap kendi modeminde olsa adamlar şey diyor biz sana modem verecez ister onu kullan ister kendi modemini kullan Netspeed de aynı para hatta bir tık daha fazlası |
Artık tüm firmalar bu ücreti alıyor. Sadece fiber olanlardan alınıyor bu arada. |
Alıntı:
Alıntı:
Millencom yetkilisi ömür boyu alınıcak demişti. Adsl Vdsl olsaydı ona geçerdim. |
Çok saçma bir iş çıkarmışlar, bu sıralar yenileyecektim bende de çıkıyor. [IMG=342]https://cdn.r10.net/editor/48103/4007938167.png[/IMG] |
Hocam seninki VDSL. Bu ücret fiber hatlardan alınıyor. Alıntı:
|
Alıntı:
Modem konusunda bende 9 tl her şey dahil kiralama bedeli alıyorlar. Sizden daha mı yüksek alıyorlar? |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:41:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.