R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Comnet aylık 50 TL modem ücreti almaya başlamış (https://www.r10.net/off-topic/4172254-comnet-aylik-50-tl-modem-ucreti-almaya-baslamis.html)

A.AY 08-08-2024 17:26:40

Alıntı:

akilicaslan3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815177)
Yaklaşık 1 senedir comnetteyim. Daha 2 gün önce zam gelecek diye yeniledim. Hiç modem ücreti çıkmadı hala da çıkmıyor. Modem Türk telekoma ait fiber bir modem. Fiber olmayanlar dan mı alınıyor bu ücret acaba ?

Bendeki de fiber. 4 yıl önce millenicomdan ilk fiber internet bağlattığımda modem ücretini 3 yıl boyunca aldılar.
9 aydır comnetteyim. Comnet modem ücreti istemedi. Konuyu görünce panele girip hizmet süresini uzattan baktım. Bende de modem ücreti çıktı.
3 yıl boyunca modem ücreti verdim. Tekrar istemişler.

akilicaslan3 08-08-2024 17:29:27

Alıntı:

A.AY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815220)
Bendeki de fiber. 4 yıl önce millenicomdan ilk fiber internet bağlattığımda modem ücretini 3 yıl boyunca aldılar.
9 aydır comnetteyim. Comnet modem ücreti istemedi. Konuyu görünce panele girip hizmet süresini uzattan baktım. Bende de modem ücreti çıktı.
3 yıl boyunca modem ücreti verdim. Tekrar istemişler.

Abi adamların verdiği yanıta göre Türk telekom fiber modem harici sürekli bu parayı isteyecekler. Bendeki Türk telekom fiber? Sendeki değil sanırım? İstersen sana modem bilgilerini atayım. Sürekli odemektense al bir tane


mavikorku 08-08-2024 18:09:08

Alıntı:

A.AY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087814651)
Gelen cevabın sonucunu beni alıntılayarak yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.

@reprimond;
Gelen cevap;


A.AY 08-08-2024 18:23:50

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815505)
@reprimond;
Gelen cevap;
[IMG=597]https://cdn.r10.net/editor/21200/4092366954.jpeg[/IMG]

Teşekkür ederim yazdığınız için.
Yapacak birşey yok. Mecburen comnet e devam edicez. Diğer firmalar 450 500 liradan başlıyor fiyatlar.

F.Gungor 08-08-2024 18:24:57

Parayı router için mi alıyorlar yoksa modemin yanında duran gpon denen alet için mi? Tam olarak neye para ödüyoruz tam anlamadım.

akilicaslan3 08-08-2024 18:33:38

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815505)

E bende comnetliyim bende çıkmıyor. 2 gün önce yeniledim. Şimdi yenildiğimde yine çıkmıyor?

gencseen 08-08-2024 18:36:59

Size modem veriyor mu bunlar anlamadım bende 😃

A.AY 08-08-2024 18:45:54

Alıntı:

akilicaslan3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815615)
E bende comnetliyim bende çıkmıyor. 2 gün önce yeniledim. Şimdi yenildiğimde yine çıkmıyor?

Türk Telekom fiber hat ücreti alıyorlar sanırım. Adına modem ücreti demişler.
Bazı yerlerde Superonline fiber alt yapısı var. Onlarda yok bu durum sanırım.

reprimond 08-08-2024 18:58:02

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087815505)


En ucuz gene bunlar diye gene uzattım ama bu müşteri hizmetlerinin dangalak dangalak konuşması adamı sinir ediyor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:23:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.