![]() |
Bu nasıl adalet yahu ? yıllık köpek saldırısı : 182 kadın cinayeti : 315 cinayet ortalaması : 876 çocuk istismarı: 23.000 cinsel istismar : 29.000 ölümlü ve yaralanmalı trafik kazası : 236.000 182 köpek saldırısı için 30 milyon köpeği öldürmek isteyenler, 23.000 çocuk istismarına kör ve sağır !! hz. Muhammed s.a.v hırkasının üstüne yatan kediyi rahatsız etmemek için hırkasını yırtmıştır. ümmeti katliam peşinde. dilerim allahtan öteki tarafta değil, bu dünyada bunun hesabını bu insanlardan sorsun ! |
Kedilerle bir sorunumuz yokta sokak köpeklerine tamamen karşıyım. |
Sadece bu yıl bana saldıran köpek sayısı 30,40 falandır hocam :) o sayı saldırı değilde kişiyi paramparça eden köpek sayısı olmasın? |
Öldürülmesine karşıyım. Bunun dışında adam gibi bir yöntem bulunması taraftariyim. Bana da saldırdılar. Çete halinde geziyorlar ve hiç de masum değiller |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Tüik verileri mi bu hocam 😂 |
Alıntı:
|
30 milyon köpegi direk öldürme kararımı veriyor devlet? Güzel bir program oluşturulup gereken yapılacaktır diye düşünüyorum. Her can kıymetlidir. Doğru kısırlaştırma programı ile 30 milyon en aza indirilebilir sonrası zaten bakmayan, atılan köpek, başı boş diye bişe olmaz köpek kalmaz ortada.. Gelişmiş ülkelerde uygulanan sistemler uygulanırsa başarabiliriz. |
Topluca öldürülmelerini isteyen sözde müslümanım diye gezenler tek tek uğraştırmasın beni direk engellesin lütfen. Öldürmek son çare olmalı. Belediyeler görevlerini adam akıllı yaparsa toplar özel alanlarda adam gibi bakıp bütçe ayırırsa pek sorun olmaz. Yılda 40 milyar suriyelilere harcayacaklarına biraz da hayvanlara ayırsınlar bir zahmet . |
çözüm bu olmamalı. Farklı çözümler üretilmeli. O canlıyı senmi yarattın da sen alıyorsun canını. |
Hayvan barınakları ve kısırlaştırmaya gidilebilir. Yazık günah. |
yayın yasağı getirilen sözde göçmen , gerçekte ise aralarında çok sayıda hapishane kaçkını, tımarhane (akıl hastanesi) kaçkını bulunan Dünya'nın her tarafından ipini koparıp gelen, ipsiz sapsız tiplerin; başta çocuk istismarı (tecavüz demeye dilim varmıyor) ve cinayet olmak üzere işledikleri suçların, tarafsız, yansız ve sansürsüz gerçek bir istatistiği var mıdır? Onlara kimse değinmemiş. İstatistik varsa da umarım TÜİK yapmamıştır. |
Kimse kusura bakmasın ama günümüzde geldiğimiz noktada ötanazi dışında bir şansımız yok. Gayet usulüne uygun bir şekilde süreç ilerliyor. Sahiplenmek için belirli bir süre tanınıyor, daha sonra ötanazi ile uyutulacak. Burada tam olarak sorun nedir? Sokakta zaten köpek olmaz, zorlu yaşam şartları ile sokaklarda mahvolup psikolojisi bozulunca mı içiniz rahat ediyor? Yoksa çeteleşen köpekler okula yürüyerek giden çocuklara, sabah ezanına yürüyerek giden yaşlılara, işine evine yürüyerek giden insanlara saldırınca mı rahat ediyor? Kimse kusura bakmasın 1 tane evladımıza zarar geliyorsa, ve bunun önüne geçilebilecek bir tasarı hazırlanıyorsa ben bunu desteklerim ve bunun particilik ile hiç bir alakası yoktur bu süreçte kusur arayan veya eksiklik olduğunu hissedenler yanıt versin tartışalım. |
Bu noktaya gelmesinin sebebi yine kendileri hiç bir çalışma yapma ne kısırlaştırma ne barınak hakkında nede üretim çiftlikleri hakkında sonra koy çocukların fotoğrafını ne güzel memleket o çocukların o duruma gelmesindeki sebep de sizlersiniz |
Alıntı:
|
Köpek saldırısı : 182. Bu sallamasyon sayının doğru olduğunu düşünelim. bence çok daha fazladır. Sırf cinayetler ve diğer olaylar bu sayıdan fazla oluyor diye 182 kişinin yaralanmasına göz mü yumalım? Binlerce kaza oluyor diye, 182 kişi ve çocuklar ölüm ya da yaralanma riskiyle mi yaşasın üstelik bunu engelleyebilme şansımız varken? |
Belediyeler aktif şekilde yıllardır çalışmadığı için hayvanlar üreye üreye problemö çözülmez hale geldi. belediyeler sokak sokak gezip yakalayıp kısırlaştırıp sokağa salsaydı popülasyon sabit kalacaktı. ama yapmıyorlar yapmayacaklar bizim ülkede malesef hep böyle olur her konuda son dakikada karar alınır. |
Alıntı:
yoksa siz de mi bir kereden bir şey olmaz diyenlerdensiniz ? |
Şuan 30 milyonunu oldurmezsen 15 yıl sonra 100 milyon olarak oldurucekler |
Öldürmek en son çözüm olmalı Kısırlaştırılarak popülasyon azaltilmali ve kontrolü şekilde ıslah edilmeli En çok yaygara çıkaranlar bu işten en çok nemalanan ve islah konusunda en az çalışan belediyeler/kişi ve kurumlar. Barınakları boşaltıp x il z ilçe sınırları içerisinde bırakıyor bu köpekleri hatirlayin.. |
Sadece saldırı olarak değil, bu canlıların üreme sorunu da var ve tek seferde 5-6 tane yavruları oluyor. İnsanlar duyarlı olduklarını göstermek için ve işin saçma şekilde dini boyutunu da düşünerek kendini sorumlu hissediyorlar diye düşünüyorum. Bu sebeple kendilerince bilinçsiz şekilde besliyorlar. Sokaklara mama atıkları bırakmak, bu canlıları beslemek olmuyor, sadece görsel kirliliğe neden oluyor. AVM'ler, AVM içerisindeki mağazalar, marketler, yol kenarları, sokaklar, ormanlar... her yerde yüzlercesi var. İnsanlar kutuplaşmış durumda. Herkes rahatsız ama rahatsızlığını dile getiremiyor çünkü tartışma çıkıyor direkt. Ben markette, mağazalarda, ormanda, yol kenarlarında köpek görmek istemiyorum. Otoyollarda onlarca kazaya sebep oluyorlar. Ayrıca toplum olarak ciddi sağlık tehlikesi var. Bugün bir Starbucks ya da herhangi bir zincir mağazada zaten çalışanlar hijyen koşullarını tam olarak yerine getirmiyorlar; bir de bu canlıların pislikleriyle görmeden temas ediyor oluyoruz. Hayvanları seviyorum, bir kedim var, memleketteki evimizde köpeğimiz var ama toplumun olumsuz etkileneceği durumda istemiyorum. Hafta sonu Belgrad Ormanı'na koşu için gidiyoruz, koştuğumuz için kaç sefer saldırıya uğradık eşimle birlikte. Soğukkanlı davranmasak olacaklar ciddi. Bu durumun önüne geçmek için birçok yol vardır eminim ama şu an ülkenin ekonomik olarak birçok sıkıntısının olduğu yerde köpek düşünmek en son konu olmalı. Ayrıca uyutulmasını istemeyen ve barınaklarda kısırlaştırılarak bakılmasını isteyenler varsa gönüllü olarak buralara bağışlar yapabilirler ama bu durum devlet ya da hükümet tarafından olmamalı. Ayrıca bu kadar sesi çıkartmayı keşke ekonomi içinde yapsalar! ülke ne hale geldi kimsenin umurunda değil :) |
çözüm var zaten. sadece yetkililer ve devlet para harcayıp ödenek ayırmak istemiyor, işini yapmak istemiyor. öldürüp kurtulmak istiyor. olay bu. hala çözüm arayan varsa ya ilgilenmiyordur ya da okumuyordur. özet geçeyim; kademeli kısırlaştırma ile sokak köpekleri tamamen kısırlaştırılıp hayvanlara işkence ve tecavüz edilmeyen, denetlenebilen barınak şartlarını sağlayıp oradan sahiplendirme, koruma, bakım işlerini halledebilir hale getirmeleri. evde bakımda kısırlaştırma zorunluluğu getirilmeli, satışı, çoğaltılması durdurulmalı vs vs. uzatmak istemiyorum çok kez yazılıp çizildi. en fazla 10 sene sonra sokaklar tertemiz olur. işini yapmak isteyene çözüm çok basit ve gecikeli de çok oldu zaten. böyle bir çözüm varken öldürülmelerini savunanı Allah'a havale etmek ve vicdanıyla baş başa bırakmak dışında bir şey söyleyemiyor insan. |
Alıntı:
|
Sokakta başıboş köpek olmaz. Bu yazdığınız veriler hiçbir şeyi açıklamıyor. 182 köpek saldırması normal mi? Tek bir başıboş köpeğin bile insanlara saldırması tümüne ötanazi uygulanması için yeterlidir. Dünyanın hiçbir medeni ülkesinde sokakta başıboş köpek göremezsiniz, çok seviyorsanız sahiplenebilirsiniz. Kısırlaştırma bir çözüm değil 30 milyon köpeği kısırlaştıracak ne yeterli kaynak var ne de yapacak kişi. Ayrıca 182 saldırı vakası da çok komik, yetersiz bir veri. |
Köpekler yeryüzüne dün indirilmis gibi hemen kanun çıkarıyorlar toplandığında umarım domuzlar mahallelerini bastığında aglamazlar |
Alıntı:
yapabileceğin bir şey varken neden yapmayasın ki? |
Alıntı:
hmmmm... tamam hocam.... |
Alıntı:
Alıntı:
|
Türkiye'de kuduz riskli temas sayısı 2023'te 438 bin |
Bu mantıkla bakarsak yıllık Türkiye'de sivrisinek kaynaklı ölüm 2 elin parmağını geçmez. Sivrisinekleri neden öldürüyoruz o zaman ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Devlet o kadar köpeğe bakamaz, bakacak olsa parası yine bizim cebimizden çıkacak. Zaten halihazırda barınaklardaki köpeklerin durumu ortada, son zamanlarda gündemden düşse de belediye barınaklarında hayvanlara nasıl işkenceler yapıldığını gördük. Eminim hâlâ devam ediyorlardır. İtlaf edilmeleri en doğru yöntem olacaktır. Hayvansever bir insanım ancak sokak köpeklerine karşı duruşum nettir. Toplayıp bakamadılar topladıklarını da ellerine yüzlerine bulaştırdılar, elbette kaybettiğimiz evlatlarımız sokak köpeklerinden daha değerli. |
Alıntı:
|
sokak köpeklerini savunanlar hiç mi saldırıya uğramıyor anlamıyorum. Çocukluğum köpeklerden kaçarak geçti istanbulda sokak aralarında. Yıllar önce yapılmalıydı. Bakın her köpek değil sadece saldırgan olanlar ayıklanıp işlem yapılabilir. |
Alıntı:
|
Çözüm belli, hepsinin itlaf edilmesi. Kuş gribi çıkıyor tüm tavuklar itlaf ediliyor (İtlaf edilirken kimsenin sesi çıkmadı bir tane konu burada gördüğümü hatırlamıyorum) Eve giren hatta bahçedeki fareler kapanla öldürülüyor. Karıncalar ilaçlanıyor. E köpekler de öldürülsün bir zahmet, tamam anlıyorum onlar sizin ilahınız ama yapacak bir şey yok. Sokaktaki güvercinler en fazla arabanın üstüne kaka yapıyor, kediler en fazla mart ayında bağırarak rahatsız ediyor insanları. Sokakta 42 dişiyle canlı cansız herkese hırlayan, saldıran ve öldüren canlıya başka ne yapılacak? Vicdanınızı rahatlatmak için yemek artığınızla sokağı kirleterek onlara iyilik mi yaptığınızı sanıyorsunuz? Hastalıktan hepsi kıvranıyor, yaz kış dışarıda yatıp kalkıyorlar, bir gün aç bir gün toklar. Ama o önemli değil, haftada 1 kez yaptığınız aktivite yüzünden yitip vefat eden canlarımıza rakam gözüyle bakıyorsunuz. O canlar sizden olmadığı için. Benim vicdanım rahat sizinle savaştığım için, yitip giden canlar ailemden akrabalarımdan birileri olmamasına rağmen onların acısını yüreğimde hissediyorum. Mehmet özeri düşünüyorum, mahra melin pınarı düşünüyorum, tunahan yılmazın çektiği acıları düşünüyorum. Yine de sizler üzülmeyin bu yeni çıkacak yasa ile hiç bir köpek itlaf edilmeyecek. Boş bir yasa çıkıyor. Rahat ve huzurlu olabilirsiniz. Kuduz ilahlarınıza bir şey olmayacak. |
13 Haziran 1932 - Atamız tarafından alınan karar. Keşke hayatta olsa da yine bir çözüm uretseydi. "Maskesiz gorülecek kopeklerin itlaf edileceği de halka tefhim edilecek ve bunu müteakip maskesız dolaştığı gorülen kopekler itlaf edilecektir." |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:23:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.