R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bu nasıl adalet yahu ? (https://www.r10.net/off-topic/4151606-bu-nasil-adalet-yahu.html)

serterefendi 20-07-2024 16:12:05

Alıntı:

SaatciAdam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087712826)
Okumak, araştırmak dediğin şey bi forumda birinin mesajlarını didiklemek değildir. Ona stalk deniyor. Senin gibi boş adam değilim ben kendisine sorar sen yaptın mı derim oturup 1 saat senin mesajlarına bakamam. O kadar kıymetli mi sanıyorsun kendini ?

O zaman şöyle yapalım hocam. Çocuklar gelin ediliyor, tecavüz ve taciz vakaları var. İnsanlar birbirini öldürüyor. Bunlar her zaman da yaşanacak zaten bu ülke 4. Dünya ülkesi çünkü. Yine Köpek sorununu çözmeyelim. Yıllık 180 kişi ölsün bişey olmaz. Birinin babası birinin karısı birinin annesi diğerinin çocuğu ölsün vahşice köpek parçalasın. Bizde oturalım ama çocuklar gelin ediliyor köpekler biraz daha öldürmeye devam etsin diyelim. Başka konularda sorunlar olabilir, sıkıntılar olabilir. Ama bu sıkıntılar köpeklerin sorunu çözülecekken çözümsüz bırakmayı gerektirmez. Bir sorun çözülmedi diye hiç bir sorunu çözmeyip sizin istediğiniz konuya fokuslanılamaz.

O kadar samimiyetsizsin ki köpeğin parçaladığı çocuk umrunda değil ama gelin çocuklardan bahsediyorsun. Babası köpek yüzünden ölen babasız kalmış, annesi köpek saldırısında ölmüş annesiz kalmış çocuk umrunda değil de çocuk gelinler umrunda. Çocuk gelini halledelim de köpek işine sonra bakarız 2 yıl idare edin 400 kişi ölsün bi işimiz var diyorsunuz.


Selam olsun,

Yine okumaktan imtina etmişsin. Doluluktan sanırım.
Sokak köpekleri sorunu vardır, sokaklarda saldırgan köpekler ve sürü halinde olan köpeklere çözüm bulunmalıdır diye birçok mesajım var ayrıca imza vermek isterseniz bununla ilgili meclis istek şikayet dilekçem mevcut.

Sizin idrak edemediğiniz şey önceliklendirmedir.
Bir ülkede 31.000 çocuk istismar davası varsa 100 çocuk ısırılmışsa öncelikli örgütlenme ve çözüm talebi çocuk istismarı olmalıdır. Yani çok basit ve anlaşılır bir durum olduğunu düşünüyorum. En azından bizim boşlukta böyle siz dolular için karmaşık gelebilir.

Omerbulutxs 20-07-2024 16:15:31

Adana civarı köpek sahiplenmek isteyen varsa depomuzu mesken tutmuş köpek sürüsü var + yavruları almak isteyen buyursun gelsin.

SaatciAdam 20-07-2024 16:30:47

Alıntı:

serterefendi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087712955)
Selam olsun,

Yine okumaktan imtina etmişsin. Doluluktan sanırım.
Sokak köpekleri sorunu vardır, sokaklarda saldırgan köpekler ve sürü halinde olan köpeklere çözüm bulunmalıdır diye birçok mesajım var ayrıca imza vermek isterseniz bununla ilgili meclis istek şikayet dilekçem mevcut.

Sizin idrak edemediğiniz şey önceliklendirmedir.
Bir ülkede 31.000 çocuk istismar davası varsa 100 çocuk ısırılmışsa öncelikli örgütlenme ve çözüm talebi çocuk istismarı olmalıdır. Yani çok basit ve anlaşılır bir durum olduğunu düşünüyorum. En azından bizim boşlukta böyle siz dolular için karmaşık gelebilir.

Tabi sen bizim seninle konuşmadan önce bütün mesajlarını okuyup seni o kadar kıymetli gördüğümüzü sanıyorsun. Biz senle konuşmadan seni stalklıyoruz ki böyle fikirlerini iyice benimseyelim. Ciddi anlamda psikolojik bi sıkıntın var senin. Halka sesleniyor da sanki biz duymuyoruz bunu miting alanında. Maalesef senin önce ki mesajlarını zerrece umursayıp da bakmıyorum. Tavsiyemdir sende benimkilere bakma işsizlik yapmamış olursun.

By_ReFLeX 20-07-2024 17:41:35

Alıntı:

SaatciAdam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087712818)
https://x.com/ajans_muhbir/status/1814360391415103858

Pitbull’u ağızlığı olmadan gezdiriyor, saldırmış adamı parçalamaya uğraşıyor köpek, poliste bırakmayınca vuruyor. Halen vurmayın napıyorsunuz diye bağırıyor. İstiyor ki köpek yaşasın yeter ki orda birinin babası ölmüş bilmem ne umrunda değil.

Bu hayvanseverlik değil it taparlık. İt bunların putu olmuş. Burda 170-180 diye verilen o sayılar birinin çocuğu, birinin annesi, birinin babası. Yılanı, fareyi, tilkiyi gözünü kırpmadan öldüren, kontrolsüz üreme yüzünden 4 milyona ulaşmış bu itlerin beslenmesi için öldürülen hayvanları kimse umursamıyor. Konu köpek olunca konuşanlar, köpeği beslemek için hayatını 4 dakikada kaybeden ineğin, kuzunun, koyunun hakkını hiç savunmuyor. Bu hayvanlar ot yemiyor haberiniz olsun.


bu video eski bir video yalnız, bilgin olsun. ek olarak bu olayda suçlu o köpeğin sahibi. yani yine insan. köpek değil.

Winman 20-07-2024 18:20:11

Köpekleri bu hale getiren insanlardır ama yine suçlu hayvanlar oluyor. Saldırmıyorlar demiyorum ama insanların çektirdiği daha fazladır ve aç bırakıp ölüme terkediyorlar. Şu son 2 3 seneye kadar bu kadar bişey yoktu. Ne yaptılarsa şu hayvanlara.

kurtkolik 20-07-2024 23:16:48

Alıntı:

Winman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087713533)
Köpekleri bu hale getiren insanlardır ama yine suçlu hayvanlar oluyor. Saldırmıyorlar demiyorum ama insanların çektirdiği daha fazladır ve aç bırakıp ölüme terkediyorlar. Şu son 2 3 seneye kadar bu kadar bişey yoktu. Ne yaptılarsa şu hayvanlara.

Yani yazmak istemiyorum da öyle yorumlar geliyor ki idrak etmek istemiyorsunuz galiba insanlar yaşam mücadelesi verirken köpekleri doyurmak zorunda mı? Niye kedi köpek kuş doyuralım. Sorun zaten doyuranlarda . Köpek vahşi yaşama adapte olmuş bir hayvan sen ona yemek verirsen yemek aramayı bırakır. Yemek veren insan öldüğünde ya da olmadığında saldırmaya başlayacak. Ya da kolayca yemek bulduğu için popülasyonu artmaya devam edecek. 2 3 yılda bişey yoktu değil hep vardı. Sorun çözülmediği için sorun katlanarak devam ediyor.

Winman 20-07-2024 23:28:21

Alıntı:

kurtkolik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087714884)
Yani yazmak istemiyorum da öyle yorumlar geliyor ki idrak etmek istemiyorsunuz galiba insanlar yaşam mücadelesi verirken köpekleri doyurmak zorunda mı? Niye kedi köpek kuş doyuralım. Sorun zaten doyuranlarda . Köpek vahşi yaşama adapte olmuş bir hayvan sen ona yemek verirsen yemek aramayı bırakır. Yemek veren insan öldüğünde ya da olmadığında saldırmaya başlayacak. Ya da kolayca yemek bulduğu için popülasyonu artmaya devam edecek. 2 3 yılda bişey yoktu değil hep vardı. Sorun çözülmediği için sorun katlanarak devam ediyor.

Doyurmak zorunda değilsin evet ama işkence çektirmek zorunda da değilsin. Hem yaşam alanı bıraköima hem şikayetçi ol. Anlayacak kapasitede değilsin o yüzden kendimi yormayacağım. Bakmayabilirsin kediye de kuşada ben bakarım

By_ReFLeX 20-07-2024 23:29:34

Alıntı:

kurtkolik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087714884)
Yani yazmak istemiyorum da öyle yorumlar geliyor ki idrak etmek istemiyorsunuz galiba insanlar yaşam mücadelesi verirken köpekleri doyurmak zorunda mı? Niye kedi köpek kuş doyuralım. Sorun zaten doyuranlarda . Köpek vahşi yaşama adapte olmuş bir hayvan sen ona yemek verirsen yemek aramayı bırakır. Yemek veren insan öldüğünde ya da olmadığında saldırmaya başlayacak. Ya da kolayca yemek bulduğu için popülasyonu artmaya devam edecek. 2 3 yılda bişey yoktu değil hep vardı. Sorun çözülmediği için sorun katlanarak devam ediyor.


10 milyon mülteciyi beslemektense, 100 milyon kedi köpek beslemeyi yeğlerim.

kurtkolik 20-07-2024 23:36:26

Alıntı:

Winman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087714952)
Doyurmak zorunda değilsin evet ama işkence çektirmek zorunda da değilsin. Hem yaşam alanı bıraköima hem şikayetçi ol. Anlayacak kapasitede değilsin o yüzden kendimi yormayacağım. Bakmayabilirsin kediye de kuşada ben bakarım

Al 5-10 milyon köpeği kediyi evine bak. Kimse seni tutmuyor. Hayvan seveceğim diye insan düşmanı olmaya gerek yok. Her şeyin bir yolu yordamı var. Çözüm üretmiyorsanız sorunun ya da rantın bir parçasısınız başka bir izahı yok.

Winman 20-07-2024 23:39:25

Alıntı:

kurtkolik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087715000)
Al 5-10 milyon köpeği kediyi evine bak. Kimse seni tutmuyor. Hayvan seveceğim diye insan düşmanı olmaya gerek yok. Her şeyin bir yolu yordamı var. Çözüm üretmiyorsanız sorunun ya da rantın bir parçasısınız başka bir izahı yok.

Sensin kardeş. Yorumu uzatma ne yapıyorsan yap salça olma gelip. Ne yapscağımı sen mi karar verceksin ister beslerim ister beslemem. Bi cümle öğrenmişsiniz al evine besle papağan gibi. Ben besleyeceğimi besliyorum zaten sana mı kaldı derdi

kurtkolik 20-07-2024 23:45:42

Alıntı:

Winman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087715020)
Sensin kardeş. Yorumu uzatma ne yapıyorsan yap salça olma gelip. Ne yapscağımı sen mi karar verceksin ister beslerim ister beslemem. Bi cümle öğrenmişsiniz al evine besle papağan gibi. Ben besleyeceğimi besliyorum zaten sana mı kaldı derdi

Sen de öğrenmişsin yok bakarım da ederim al o zaman bakk senin istediğin konuşma üslubuna uygun bir yorum oke

Winman 20-07-2024 23:57:09

Alıntı:

kurtkolik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087715050)
Sen de öğrenmişsin yok bakarım da ederim al o zaman bakk senin istediğin konuşma üslubuna uygun bir yorum oke

Oke. Durum sağlayacaksan bakarım ayıpsın. Sen kuşları da dahil ettiğine göre hayvan düşmanısın belli.

kurtkolik 21-07-2024 00:10:48

Bundan bunu anladıysan yapacak bir şey yok. Evet ne kuş ne kedi besledim. Hepsi nasıl hayatlarını idame ettireceklerini biliyorlar kuş solucan avlar. Böcek yer. Kedi de bir yolunu buluyor. Ne kuş ne kedi bana saldırmadı şimdiye kadar.

digiklan 21-07-2024 00:19:51

Bu köpek sorunu ülkedeki vicdanlı ve vicdansız insanları ayırmamızı sağladı.
İnstagramda ve hayatımda köpeklerin öldürülmesini isteyen tüm tanıdıklarımı temizledim.
Köpeğe acıması olmayanın vicdanı yüreği şefkati yoktur böyle insanlar ile benim hiç bir işim muhabbetim olamaz..
Senede köpek saldırıaında ölen insan sayıso 40-50 kişi. Kadın cinayetinde ölen 500-600 kişi
Bir kaç bin saldırgan köpek için milyonlarca mazlum köpeğin öldürülmesini isteyenler kötü kalplidir. Kendi rahatı için başkalarının incinmesinden suçluluk duymayacak vicdansızlığa sahiptir. .
Köpek sorununun çözülmesini herkes istiyor.
Ama birileri canice istiyor birileri vicdana uygun çözüm istiyor.

kurtkolik 21-07-2024 00:31:00

Alıntı:

digiklan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087715235)
Bu köpek sorunu ülkedeki vicdanlı ve vicdansız insanları ayırmamızı sağladı.
İnstagramda ve hayatımda köpeklerin öldürülmesini isteyen tüm tanıdıklarımı temizledim.
Köpeğe acıması olmayanın vicdanı yüreği şefkati yoktur böyle insanlar ile benim hiç bir işim muhabbetim olamaz..
Senede köpek saldırıaında ölen insan sayıso 40-50 kişi. Kadın cinayetinde ölen 500-600 kişi
Bir kaç bin saldırgan köpek için milyonlarca mazlum köpeğin öldürülmesini isteyenler kötü kalplidir. Kendi rahatı için başkalarının incinmesinden suçluluk duymayacak vicdansızlığa sahiptir. .
Köpek sorununun çözülmesini herkes istiyor.
Ama birileri canice istiyor birileri vicdana uygun çözüm istiyor.

Vay be tavuklar koyunlar danalar bu ülkede günah keçisiymiş ben onu anladım.

white35 21-07-2024 16:00:54

Alıntı:

mertzafer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087707961)
Sadece bu yıl bana saldıran köpek sayısı 30,40 falandır hocam :) o sayı saldırı değilde kişiyi paramparça eden köpek sayısı olmasın?

45 yaşındayım daha 1 tane köpek saldırmadı ki her gördüğümü severim. Sizde değişik bir durum var sanırım. Köpeğe sadece sevmek niyeti ile yaklaştığınıza emin misiniz? Neredeyse 6 ayda bir köpek saldırması normal gözükmüyor.

mertzafer 21-07-2024 16:21:52

Alıntı:

white35 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087717502)
45 yaşındayım daha 1 tane köpek saldırmadı ki her gördüğümü severim. Sizde değişik bir durum var sanırım. Köpeğe sadece sevmek niyeti ile yaklaştığınıza emin misiniz? Neredeyse 6 ayda bir köpek saldırması normal gözükmüyor.

2 tane köpek sahibiyim ve bunlardan biri sokaktan sahiplendiğimiz oldukça vahşi bir köpek ilk 5,6 ay zorla güvenini kazanıp sevmeye başlayabildik :) Ve dışarıda hiç bir köpeğe yaklaşmıyorum sevmek maksadıyla da olsa. Geceleri tek başıma kulaklığımı takıp müzik dinleyerek gezmeyi severim saldırılar genelde öyle oluyor grup (çete) halinde bir köşede bekliyor oluyorlar onların öte kaldırımında normal bir şekilde gidiyorken havlayıp kovalamaya başlıyorlar kaçmayınca çete büyüyor. Başlı başına bir sorun. Çözümün ne olduğunu bilmiyorum ama bir çözüm bulunmalı. Ve herkes siz veya ben gibi köpeklerden korkmuyor değil. En basitinden ben kışları işe giderken motorla gitmiyorum genelde dolmuş kullanıyorum ve dolmuş hattına g üst geçitte fix her sabah 2 köpek yatıyor direkt üstgeçitin merdiveninde… sen ben korkmayıp yanlarından veya üstlerinden geçebiliriz peki ya korkanlar? :) hayvan severlik köpekler sokakta kalsın aç sersefil yaşasın demekle olmuyor bakın ben 1 evcil 1 sokak köpeği olmak üzere 2 köpeğe sahibim… Tüm hayvanseverleri de bu şekilde sahiplenmeye davet ediyorum. Zira hayvanseverlik az öncede söylediğim gibi onlarda can bırakın sokakta takılsınlar kendi kafalarına demekle olmaz.

hiç hoş olmayan bir görüntü bırakıyorum buraya kim çocuğunu böyle bir parkta eğlenmeye götürür, gönderir? Hayvanların yeri sokaklar değildir…
[IMG=331]https://cdn.r10.net/editor/117718/3424563574.jpeg[/IMG]

sadecemfk 21-07-2024 21:28:13

Bana sorarsanız konu hakkında ki yorumum şöyle :

Kendim geçmiş tarihlerde ( Çocukluğumdan lise son dönemine kadar ) arjantin dogo , üniversite döneminden günümüze kadar American Bully xxl türü köpek besleyen ve hayvanları seven bir kişiyim.

Köpekler cidden sokakta iken sorun yaratan bir duruma doğru gidiyorlar..
Bir an önce çözülmeli kabulüm..

Peki soruyorum arkadaşlar : Tek derdimiz şu an köpek mi ?

O kadar sayamıyacağım kadar sorunumuz var ki hem ülke olarak hem insanlık olarak..

Gündemi neden birden yine köpeğe getirdiler Türkiye'de..

DiZiNi 21-07-2024 21:54:18

kanka köpeklerin hepsini toplasınlar sokaklarda 1 tane başıboş köpek kalmasın, bezdik artık, sokağa çıkamaz olduk, YETER!

BORVN 27-07-2024 19:44:01

Alıntı:

By_ReFLeX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087707944)
yıllık
köpek saldırısı : 182
kadın cinayeti : 315
cinayet ortalaması : 876
çocuk istismarı: 23.000
cinsel istismar : 29.000
ölümlü ve yaralanmalı trafik kazası : 236.000

182 köpek saldırısı için 30 milyon köpeği öldürmek isteyenler, 23.000 çocuk istismarına kör ve sağır !!
hz. Muhammed s.a.v hırkasının üstüne yatan kediyi rahatsız etmemek için hırkasını yırtmıştır.
ümmeti katliam peşinde.
dilerim allahtan öteki tarafta değil, bu dünyada bunun hesabını bu insanlardan sorsun !

çocuk istismarı, kadın cinayeti'nden az oluyor o zaman kadın cinayeti'ne ellemeyelim ile kadın cinayeti, köpek saldırısı'ndan az oluyor o zaman köpek saldırısı'na ellemeyelim cümlesi arasında bir fark yok. ikisini de savunuyorsanız sorun daha büyük ama birini savunup birini savunmuyorsanız da garip.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:28:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.