![]() |
Ramazan İftar Menüsü 1250 TL Olurmu ? Evet arkadaşlar bi kaç arkadaş ile güzel bi restoranda iftar yapalım diye bakarken 2 yer bulduk birisi 750 TL dedi birisi 1250 TL kişi başı menü fiyatına :) (Tabikide kabul etmedik Çok daha güzel bir yerde 450 TL ye bulduk) 1250 TL olan Menü; Çorba Karışık Izgara (Köfte 4 parça, Biftek 1 parça, Pirzola 2 parça) Tatlı Türk Kahvesi Sizlerde Durumlar Nedir :) |
Biz evde yiyoruz makarna, hazır çorba, az bişi ekmek ve su. Dışarda yemek lüküs. @Rex; |
Ben cesaret edip çıkamadım bile. Ama söylemesi ayıp kurbandan kalan 1 kilo pirzola vardı. Yanına da 1 kg tavuk aldım gittik bağa orada mangal yaptık. Hem sohbet ettik hem çay içtik hemde karnımızı doyurduk. İmkan varsa böyle açık alanlara gidip yemesi hem daha keyifli hemde daha uyguna geliyor. |
Alıntı:
|
Çoğu yer gün boyunca satamadığını akşamdan çıkarmak istiyor. O yüzden çoğu yer fiyatını iftarda 2x yapıyor. |
5 arkadaş ne yapsak ne etsek düşünüyoruz ama bir kaç yer belirledik kafamızda arasında en ucuz olanı 650 TL muhtemelen ona gidicez. |
Sudan pahalı |
ekonomik yaşama devam :D |
Ezan okunduğu zaman iftar vakti evde oluyoruz. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:32:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.