![]() |
Alıntı:
:handshake: |
6 ay önce 1 tam 1 yarım 1 ayran 1 kolaya 780 TL öderken şaşırmıyordunuz, normal karşılıyordunuz da 6 ay sonra yediklerinizin 2 katı iftar menüsü mü pahalı geldi merak ettim. |
Alıntı:
|
"Neden oruç tutuyoruz?" denildiğinde, "Fakirlerin halinden anlamak için" diye cevap geliyor. Ancak en fakirimizin iftar sofrasında yok yok. Madalyonun bir diğer tarafı da, Ramazan ayı ile birlikte hesapları 3-4 kat şişiren esnaflar. Bunlara sorsanız, "Elhamdülillah Müslümanız" cevabı alırsınız. Neyse yine çok konuştum. Ben şaşırmıyorum kardeşim. Türkiye fırsatlar ülkesi değil, fırsatçılar ülkesi oldu artık. |
Alıntı:
|
Bizde 1.100 TL 5 Yıldızlı otel :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Çorba Seçmeli (Tandır - Mercimek - Ezogelin) Salata Seçmeli (Kaşık Salata - Akdeniz Yeşillikleri) Ara Sıcak (Su Böreği - Kıymalı Pide) Ana Yemek (Dana Tandır, Hünkar Beğendi, Kebap) Tatlı (Şerbetli Tatlılar - Cevizli Kaymaklı Nar Taneli Güllaç - Manda Kaymaklı Ayva Tatlısı - Ekmek Kadayıfı - Triliçe) 1 Meşrubat - Limitsiz Çay Kahve :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:08:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.