R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Ramazan İftar Menüsü 1250 TL Olurmu ? (https://www.r10.net/off-topic/4022034-ramazan-iftar-menusu-1250-tl-olurmu.html)

sio 13-03-2024 17:43:12

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087040129)
Bizim evde aynı makarna çorba

Sarılma.emojisi

:handshake:

Milano 13-03-2024 18:29:37

6 ay önce 1 tam 1 yarım 1 ayran 1 kolaya 780 TL öderken şaşırmıyordunuz, normal karşılıyordunuz da 6 ay sonra yediklerinizin 2 katı iftar menüsü mü pahalı geldi merak ettim.

AEE 13-03-2024 19:01:13

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087040455)
6 ay önce 1 tam 1 yarım 1 ayran 1 kolaya 780 TL öderken şaşırmıyordunuz, normal karşılıyordunuz da 6 ay sonra yediklerinizin 2 katı iftar menüsü mü pahalı geldi merak ettim.

O zamanda şaşırmıştım şaşırmamak elde değil sizce normal mi 2 katı olması ayrıca o zaman ki 780 şuan 1000 i görmüştür herhalde.

Yeniceri 13-03-2024 19:20:18

"Neden oruç tutuyoruz?" denildiğinde, "Fakirlerin halinden anlamak için" diye cevap geliyor. Ancak en fakirimizin iftar sofrasında yok yok. Madalyonun bir diğer tarafı da, Ramazan ayı ile birlikte hesapları 3-4 kat şişiren esnaflar. Bunlara sorsanız, "Elhamdülillah Müslümanız" cevabı alırsınız. Neyse yine çok konuştum. Ben şaşırmıyorum kardeşim. Türkiye fırsatlar ülkesi değil, fırsatçılar ülkesi oldu artık.

AEE 13-03-2024 19:27:24

Alıntı:

Yeniceri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087040709)
"Neden oruç tutuyoruz?" denildiğinde, "Fakirlerin halinden anlamak için" diye cevap geliyor. Ancak en fakirimizin iftar sofrasında yok yok. Madalyonun bir diğer tarafı da, Ramazan ayı ile birlikte hesapları 3-4 kat şişiren esnaflar. Bunlara sorsanız, "Elhamdülillah Müslümanız" cevabı alırsınız. Neyse yine çok konuştum. Ben şaşırmıyorum kardeşim. Türkiye fırsatlar ülkesi değil, fırsatçılar ülkesi oldu artık.

Valla abi küçük bardak suya 30 TL yazmışlar ben sözün bittiği son noktadayım harfiyen doğru dediklerin.

seemsiyah 13-03-2024 20:05:34

Bizde 1.100 TL 5 Yıldızlı otel :)

AEE 13-03-2024 20:08:42

Alıntı:

seemsiyah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087040946)
Bizde 1.100 TL 5 Yıldızlı otel :)

Menü nasıl acaba :)

seemsiyah 13-03-2024 20:12:25

Alıntı:

Rex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087040973)
Menü nasıl acaba :)

Serpme Iftariye (Hurma, Kayısı, Ceviz içi, Peynir, Ezine, Tereyağ, Petek Bal, Kaymak, Zeytin, Domates, Salatalık, Kuru Sucuk, Pastırma)
Çorba Seçmeli (Tandır - Mercimek - Ezogelin)
Salata Seçmeli (Kaşık Salata - Akdeniz Yeşillikleri)
Ara Sıcak (Su Böreği - Kıymalı Pide)
Ana Yemek (Dana Tandır, Hünkar Beğendi, Kebap)
Tatlı (Şerbetli Tatlılar - Cevizli Kaymaklı Nar Taneli Güllaç - Manda Kaymaklı Ayva Tatlısı - Ekmek Kadayıfı - Triliçe)
1 Meşrubat - Limitsiz Çay Kahve :)

AEE 13-03-2024 20:46:04

Alıntı:

seemsiyah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087040996)
Serpme Iftariye (Hurma, Kayısı, Ceviz içi, Peynir, Ezine, Tereyağ, Petek Bal, Kaymak, Zeytin, Domates, Salatalık, Kuru Sucuk, Pastırma)
Çorba Seçmeli (Tandır - Mercimek - Ezogelin)
Salata Seçmeli (Kaşık Salata - Akdeniz Yeşillikleri)
Ara Sıcak (Su Böreği - Kıymalı Pide)
Ana Yemek (Dana Tandır, Hünkar Beğendi, Kebap)
Tatlı (Şerbetli Tatlılar - Cevizli Kaymaklı Nar Taneli Güllaç - Manda Kaymaklı Ayva Tatlısı - Ekmek Kadayıfı - Triliçe)
1 Meşrubat - Limitsiz Çay Kahve :)

Yok yok maşallah :r1:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:08:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.