R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Aracınız ŞUAN Ne Kadar Yakıyor? (https://www.r10.net/off-topic/3743336-araciniz-suan-ne-kadar-yakiyor.html)

burakoruc06 17-07-2023 11:19:06

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539795)
Aynı motor ancak eski nesil diye o kadar yaktığını düşünüyorum bir de trafikten trafiğe farkeder elbette ki İstanbul da ben de olsam o civarlarda yakardım.

Fabrikanın verdiği değerler de bu yönde hocam trafikte bu şekilde oluyor

SauRonn 17-07-2023 11:20:17

Hocam 2016 auris var ya az söyledim. 1 ay sürüp benzin fişlerini masanın üstüne koyun millet rangerover sürüyorsunuz sanar herhalde

omrfarukarpa 17-07-2023 11:21:59

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539842)
Sizin Egea yakmıyor, Kokluyor hocam. Maşallah.

Ben çok yaktığımı düşünüyordum açıkçası. Çünkü motor küçük kasa 1.5ton e insan vs de oturuyor arka bagajdaboş olmuyor 2 tona yaklaşıyor yük.Önceden 2021 1.6 MultiJet vardı inanır mısınız bilmem ama 1.3 den daha az yakıyordu :r17: .

Alıntı:

zagor6390 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539847)
Yok araba canavar gibi çekiyor turbo benzinli olduğu için çok iyi çekiyor ama çokda yakıyor

1.4 Motorlar genellikle atmosferik oluyor diye öyle demiştim benzin turbo var ise dediğiniz gibi canavar gibi gider ama hacim küçük olduğu için motor zorlanır fazla yakar. Benim kendi aracım gibi 1.3 çekiyor gidiyor ama zorlarsam bi 6LT görürüm galiba bende :D

bikuplemuhendis 17-07-2023 11:22:23

Ford Couirer 2019 dizel 1.5
Şehiriçi Basarsam 8-9 lt - Karma kullanımı 7 lt - Ekonomik Kullanımda 6-6.5
Şehir dışında yola bağlı 5.5 e kadar düştüğüm oldu ancak genelde dayanamayıp sıkılıp arada gazlıyorum.
Güncel olarak 7 litreden hesaplasak kilometrede kabaca 2.40 gibi birşey yapıyor.
Yol bilgisayarıyla tutuyor. Şaşmıyor.

ByCiHaT 17-07-2023 11:23:02

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539867)
Ben çok yaktığımı düşünüyordum açıkçası. Çünkü motor küçük kasa 1.5ton e insan vs de oturuyor arka bagajdaboş olmuyor 2 tona yaklaşıyor yük.Önceden 2021 1.6 MultiJet vardı inanır mısınız bilmem ama 1.3 den daha az yakıyordu :r17: .


1.4 Motorlar genellikle atmosferik oluyor diye öyle demiştim benzin turbo var ise dediğiniz gibi canavar gibi gider ama hacim küçük olduğu için motor zorlanır fazla yakar. Benim kendi aracım gibi 1.3 çekiyor gidiyor ama zorlarsam bi 6LT görürüm galiba bende :D

Kullanmadım ama verilerinize göre bence gayet iyi hocam.

omrfarukarpa 17-07-2023 11:24:16

Alıntı:

SauRonn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539858)
Hocam 2016 auris var ya az söyledim. 1 ay sürüp benzin fişlerini masanın üstüne koyun millet rangerover sürüyorsunuz sanar herhalde

hocam şuana kadar öyle lüks bir araç gelmedi bir m sahibi var. trafikte o kadar deli dehşet arabalar var ortalama araçların yakıt tüketimi bu kadar ise o araçların kini düşünemiyorum. KM ye 5-10TL yaka yaka gidiyorlar galiba :D.
Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539849)
Fabrikanın verdiği değerler de bu yönde hocam trafikte bu şekilde oluyor

doğrudur hocam ancak benim egeanın verdiği ortalama yakıt tüketiminin altında kullanıyorum ben. fiatın verdiği fabrika değeri 5lt falan ama hiç 5 görmedim ben araçta.

kalitelihostorg 17-07-2023 11:24:39

Opel insignia 1.6 , uzun yolda 5.5 - 6 L / 100 Km
Şehir içi : 8 L / 100 Km

Bir arkadaşım var aracı zaten çok yakıyordu geçen sene birde motoru 2x yapmış . 17 L yakıyormuş onun ki :D

burakoruc06 17-07-2023 11:25:26

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539883)
hocam şuana kadar öyle lüks bir araç gelmedi bir m sahibi var. trafikte o kadar deli dehşet arabalar var ortalama araçların yakıt tüketimi bu kadar ise o araçların kini düşünemiyorum. KM ye 5-10TL yaka yaka gidiyorlar galiba :D.

doğrudur hocam ancak benim egeanın verdiği ortalama yakıt tüketiminin altında kullanıyorum ben. fiatın verdiği fabrika değeri 5lt falan ama hiç 5 görmedim ben araçta.

Model yüksek hocam motor dediğiniz gibi yeni nesil

WebToPay 17-07-2023 11:25:33

Daha dun hesapladim.Arac VW tiguan 1.4 benzin.
Uzun yol 8lt
62lt yakitla 750km yol yapmisim.
Kullanim hizi 120-150km


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:58:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.