R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Aracınız ŞUAN Ne Kadar Yakıyor? (https://www.r10.net/off-topic/3743336-araciniz-suan-ne-kadar-yakiyor.html)

caneke 17-07-2023 11:10:27

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539769)
İlk ben başlıyım

Fiat Egea 2023 1.3 MultiJet aracım ortalama yakıt tüketimi 3.8 gösteriyor ancak mazot alırken bu 4.1 civarına geliyor.

Yani şuan ki mazot hesaplamasına gidersek 100KM de araç 4.1x33 der isek 135TL yakmakta. Yani KM başına 1.35TL gibi bir fiyat çıkıyor. Şehir içi kullanım bilgisidir.
Not: Mazo 19-20TL iken araç 75-85TL arası yakıyordu 100KM de.

seat ibiza 10-12 LT dizel

ocon 17-07-2023 11:12:11

egea 1.4 ortalama tüketim 7.4 litre /100 km yol bilgisayarıyla tutuyor.

seosel 17-07-2023 11:13:37

Seat Leon 1.6 tdi 7 Lt

41Yazılım 17-07-2023 11:14:14

Volvo xc40 8.1 lt

omrfarukarpa 17-07-2023 11:16:56

Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539773)
Ortalaması Şehir içi 6.2
uzun yol 5.2 Fluence 1.5TDCİ Otomatik araç

1.5 motor hacmine ve otomatik vites olmasına göre ortalama değerler.


Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539774)
16l

o araç ney eve incir ağacı diker :r60:

Alıntı:

SauRonn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539779)
Şirketin aracı bendeydi şirket geçen aylarda iflasa yaklaştı araç artık yok. 2016 auris 1.6, 132 beygir atmosferik. Şehir dışı 7 lt şehir içi 11 litre

şu yakıt tüketimlerini görünce inanamıyorum. yol bilgisayarında 4 ü görünce moralim bozuluyor.

Alıntı:

ismoz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539783)
7.4 c4 2006

Alıntı:

zagor6390 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539790)
WW Tiguan 1.4 Tsi şehir içi 14 L yakıyor aşırı çok yakıyor satmayı düşünüyorum

1.4 motor olduğu için kasayı çekemiyor büyük ihtimalle ondan dolayı bu kadar yakıt tüketimi var.

Alıntı:

caneke Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539797)
seat ibiza 10-12 LT dizel

dizel olmasına rağmen neden o kadar çok yakıyor araçta yazılım falan mı var?

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539804)
egea 1.4 ortalama tüketim 7.4 litre /100 km yol bilgisayarıyla tutuyor.

yol bilgisayarı her zaman doğru göstermiyor. bende ki egea 3.8 gösteriyor ama alırken 4.1-4.2 vs alıyorum yani ortalama 0.5litre oynuyor dizelde. benzinde daha fazla mı az mı oynar bilmem ancak şu hesaplamaya göre km başına 2tl ödüyorsunuz.

ALBAYRAKTECH 17-07-2023 11:17:51

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539834)
1.5 motor hacmine ve otomatik vites olmasına göre ortalama değerler.



o araç ney eve incir ağacı diker :r60:


şu yakıt tüketimlerini görünce inanamıyorum. yol bilgisayarında 4 ü görünce moralim bozuluyor.





1.4 motor olduğu için kasayı çekemiyor büyük ihtimalle ondan dolayı bu kadar yakıt tüketimi var.


dizel olmasına rağmen neden o kadar çok yakıyor araçta yazılım falan mı var?


yol bilgisayarı her zaman doğru göstermiyor. bende ki egea 3.8 gösteriyor ama alırken 4.1-4.2 vs alıyorum yani ortalama 0.5litre oynuyor dizelde. benzinde daha fazla mı az mı oynar bilmem ancak şu hesaplamaya göre km başına 2tl ödüyorsunuz.

6 yaşında bir M :) Nasip ederse sıfır almakta nasip olucak inşallah :)

MveM 17-07-2023 11:18:17

Jetta 1.6tdi 1.5₺ güncel

ByCiHaT 17-07-2023 11:18:31

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539834)
1.5 motor hacmine ve otomatik vites olmasına göre ortalama değerler.



o araç ney eve incir ağacı diker :r60:


şu yakıt tüketimlerini görünce inanamıyorum. yol bilgisayarında 4 ü görünce moralim bozuluyor.





1.4 motor olduğu için kasayı çekemiyor büyük ihtimalle ondan dolayı bu kadar yakıt tüketimi var.


dizel olmasına rağmen neden o kadar çok yakıyor araçta yazılım falan mı var?


yol bilgisayarı her zaman doğru göstermiyor. bende ki egea 3.8 gösteriyor ama alırken 4.1-4.2 vs alıyorum yani ortalama 0.5litre oynuyor dizelde. benzinde daha fazla mı az mı oynar bilmem ancak şu hesaplamaya göre km başına 2tl ödüyorsunuz.

Sizin Egea yakmıyor, Kokluyor hocam. Maşallah.

zagor6390 17-07-2023 11:18:59

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539834)
1.4 motor olduğu için kasayı çekemiyor büyük ihtimalle ondan dolayı bu kadar yakıt tüketimi var.

Yok araba canavar gibi çekiyor turbo benzinli olduğu için çok iyi çekiyor ama çokda yakıyor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:12:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.