R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Wise ve TransferGo kullananlara kötü haber (https://www.r10.net/off-topic/3659936-wise-ve-transfergo-kullananlara-kotu-haber.html)

constantine38 05-05-2023 17:42:49

Alıntı:

WebWizard Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085097413)
Kaynak ?

https://webrazzi.com/2023/05/05/wise...iye-kisitlama/

https://twitter.com/TransferGo/statu...72216856715265

WebWizard 05-05-2023 17:50:39

Alıntı:

YsYavuz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085095697)
yeni hesaplara türk ibanı tanımlanamayacak dolayısı ile türkiyeye dolar yada euro çektiğinizde vergiye gireceksiniz kazançtan dolayı

Türk IBAN ile para çekince Vergi yok mu ki?

erroy 05-05-2023 18:52:50

Yani Usd, Gbp , Eur hesapları kapanacak, dolayısıyla adsense ödemeside alamayacağız doğru mu anladım.

LemaX 05-05-2023 19:10:07

Ben şu linkte yazılanı okuduğumda bu şekilde anlamıyorum üstad.

"Wise, geçtiğimiz saatlerde yaptığı açıklamasında “TL ödemelerini bakım nedeniyle kapattık, ancak bir an önce yeniden başlatmak için çalışıyoruz. Bu arada, EUR veya USD cinsinden ödeme yaparsanız, Türkiye’den para göndermek hala mümkün. Ayrıca halen döviz hesabınızdan Türkiye’ye TL transferleri gönderebilirsiniz.” ifadelerini kullanmış durumda.
Yani artık Wise’dan Türk Lirası ile para transferi işlemleri yapılamıyor. Para transferlerinin USD veya EUR cinsinden yapılması isteniyor. İerleyen günlerde bu durum değişebilir. Bizler de gelişmelerin takipçisi olacağız."


https://hwp.com.tr/wise-ve-transferg...getirdi-241375

Saitama 05-05-2023 19:10:48

Alıntı:

WebWizard Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085097456)
Türk IBAN ile para çekince Vergi yok mu ki?

bak bana illegal iş yapıyor demişssin uygulama kendi ağzıyla ödemeyi kapattık diyor sen nasıl bende bu ithamı kullanırsın

constantine38 05-05-2023 19:16:50

Alıntı:

LemaX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085097928)
Ben şu linkte yazılanı okuduğumda bu şekilde anlamıyorum üstad.

"Wise, geçtiğimiz saatlerde yaptığı açıklamasında “TL ödemelerini bakım nedeniyle kapattık, ancak bir an önce yeniden başlatmak için çalışıyoruz. Bu arada, EUR veya USD cinsinden ödeme yaparsanız, Türkiye’den para göndermek hala mümkün. Ayrıca halen döviz hesabınızdan Türkiye’ye TL transferleri gönderebilirsiniz.” ifadelerini kullanmış durumda.
Yani artık Wise’dan Türk Lirası ile para transferi işlemleri yapılamıyor. Para transferlerinin USD veya EUR cinsinden yapılması isteniyor. İerleyen günlerde bu durum değişebilir. Bizler de gelişmelerin takipçisi olacağız."


https://hwp.com.tr/wise-ve-transferg...getirdi-241375

Kimin ne dediği belirsiz ya. Oyuncak oldu.

WebWizard 05-05-2023 19:58:44

Alıntı:

erroy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085097834)
Yani Usd, Gbp , Eur hesapları kapanacak, dolayısıyla adsense ödemeside alamayacağız doğru mu anladım.

O zaman wise ne işe yaracak

YsYavuz 06-05-2023 01:42:19

arkadaşlar durum şöyle wise türkiyede fibabanka üzerinden ortaklıkla pazara girdi. bunlar transfergo yu da ekledikleri için wise da benim rakibimi alamasın muhabbeti yapıyor. bunlar sinirleniyor sözleşmeyi feshediyor. sizin wisedeki türk ibanlarınızın kaynağı fibabank ın tanımladığı ibanlar. artık yeni kayıt olanlara tr iban tanımlanmıyor. eskiler ise bir süre açık kalacak. size demek istediğim durum şu. sizin tr ibanınız yok yani parayı nasıl çekeceksiniz? banka hesaplarınıza euro dolar avrupadan aktarıldığında bir süre sonra vergilendirmeye giriyorsunuz bu bir kural.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:53:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.