![]() |
Alıntı:
https://twitter.com/TransferGo/statu...72216856715265 |
Alıntı:
|
Yani Usd, Gbp , Eur hesapları kapanacak, dolayısıyla adsense ödemeside alamayacağız doğru mu anladım. |
Ben şu linkte yazılanı okuduğumda bu şekilde anlamıyorum üstad. "Wise, geçtiğimiz saatlerde yaptığı açıklamasında TL ödemelerini bakım nedeniyle kapattık, ancak bir an önce yeniden başlatmak için çalışıyoruz. Bu arada, EUR veya USD cinsinden ödeme yaparsanız, Türkiyeden para göndermek hala mümkün. Ayrıca halen döviz hesabınızdan Türkiyeye TL transferleri gönderebilirsiniz. ifadelerini kullanmış durumda. Yani artık Wisedan Türk Lirası ile para transferi işlemleri yapılamıyor. Para transferlerinin USD veya EUR cinsinden yapılması isteniyor. İerleyen günlerde bu durum değişebilir. Bizler de gelişmelerin takipçisi olacağız." https://hwp.com.tr/wise-ve-transferg...getirdi-241375 |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
arkadaşlar durum şöyle wise türkiyede fibabanka üzerinden ortaklıkla pazara girdi. bunlar transfergo yu da ekledikleri için wise da benim rakibimi alamasın muhabbeti yapıyor. bunlar sinirleniyor sözleşmeyi feshediyor. sizin wisedeki türk ibanlarınızın kaynağı fibabank ın tanımladığı ibanlar. artık yeni kayıt olanlara tr iban tanımlanmıyor. eskiler ise bir süre açık kalacak. size demek istediğim durum şu. sizin tr ibanınız yok yani parayı nasıl çekeceksiniz? banka hesaplarınıza euro dolar avrupadan aktarıldığında bir süre sonra vergilendirmeye giriyorsunuz bu bir kural. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:53:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.