![]() |
Dolar kurunda ki dengesizlik suistimal edildiği için kısıtlama uygulandığını düşünüyorum. Ülkemizde global olan her şeye kısıtlama getiriyorlar.. |
Yurtdışından gelen ödemelerde de dahil mi? Yani Kanada > Türkiye ödemesi. |
Türkiye'de sistem hiçbir şekilde kullanılamayacak. Tıpkı Paypal gibi. Tamamen kullanılmayacak yani. Tabi yurtdışında şirketi olanlar hariç. |
yeni hesaplara türk ibanı tanımlanamayacak dolayısı ile türkiyeye dolar yada euro çektiğinizde vergiye gireceksiniz kazançtan dolayı |
Alıntı:
|
Türk ler olarak bir sistemin daha b*knu çıkarttığımız için adamlar böyle bir karar almış demek ki üzücü, şuana kadar hangi yabancı bilinen bilinmeyen iban ile ödeme alma firmalarını kullandıysam TR'ye doğrudan kapalı veya bir süre sonra kapatılıyor çünkü ya illegal iş yapılıyor veya böyle sistem açığından faydalanıp şirket kararıyla sonradan kapatılıyor. |
Ben UK Paypal Hesabım > Wise Hesabım > TR Banka hesabım yapıyordum. Artık yapamayacak mıyım yani? |
Böyle bir mail gelmedi bana hocam. Nerede gördünüz? Wise ın kendi sitesinde de bulamadım. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:24:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.