![]() |
How I Met Your Mother. http://reederscorner.files.wordpress...r-season-3.jpg Selam arkadaşlar; Dün bu diziyi izlemeye başladım 1.Sezondan tek tek indiriyorum.Gerçekten harika bir dizi.İzleyen varmı aranızda:) Barney favorim :D Bu arada bu dizi halen devam ediyor mu ? |
Earl'le birlikte izleyecek dizi arıyordum bunu izleyeyim bari :D |
Alıntı:
|
e2de sanki izliyorum bunu :) ama aynı dizi mi bilmiyorum.sanırım kadın-erkek ilişkileri ile ilgili bir dizi.. |
harika ötesi ben çoktan bitirdim . yeni bölümler çıktıkça indirip izliyordum son bölüm harikaydı marshall öldürdü beni :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
şu linkleri banada atsana mert |
Dizi şu anda 4. sezon 19. bölümde, bugün galiba 20. bölümü çıkıcak. Bende 4 günde 4. sezon 14. bölüme kadar gelmiştim. Harika bir dizi, Barney herkesin favorisi zaten :D Tek sorunu, gerçek hayatta gay olması :D (harbiden öyle) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Evet o beni de üzdü , oynadığı karakter ve gerçek karakteri farklı , ama sempatik adam.Ama kimsenin cinsel tercihleri bizi ilgilendirmez. |
Alıntı:
dizinin en sevdiğim yanı ,bölümlerinin kısa olması, 20 dk içinde bir sürü şeyi anlatabilmesi. canın sıkılınca aç bi bölüm izle ... ama ilk sezonlardan konu baya bi uzaklaştı. nerde çocukların annesi nerde 4. sezon :) |
Alıntı:
|
http://www.cnbce.com/Assets/TvSeries...0000000040.jpg en sevdiğim dizilerden tavsiye ederim.. ayrıca bu BIG BANG THEORY dizide süper |
Bu My name is Earl nasıl arkadaşlar How I Met Your Mother'ın sezonlar bitince onu her hafta izliycemde earl varsa boş durmam onu da izlerim. |
Webengineer senin avatarı görünce seni hun sandım:D:D Hun'unda avatarı aynı.. |
çokkk güzel , bunuda kaçırma:) Alıntı:
|
Alıntı:
BIG BANG THEORY e geçerim :D |
Arkadaşlar how i meet your mother çok şahane bir dizi fakat eskiler bilir "how i meet your mother" ın çoğu sahnesi friends dizisinden alıntıdır. friends dizisi ise yanılmıyorsan 1996' dan beri var o dizide muhteşem. |
barney gay olduğu için victoria's secret show u en ön sıradan izliyor değil mi ?!! |
Barney'in gay olduğunu ilk defa duydum :D harika bir dizi bencede.. My name is Earl'ü izlemedim ama izlediğim arkadaşlar çok güzel olduğunu söylüyor. Konusu çok çekici geldi zaten :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Şu an eskisi kadar güzel değil konusu falan ama genede komik olması açısından izlenebilir kıvamda :) En son yanılmıyorsam 4.sezonda 19.bölüm çıkmıştı...Birazda düzensiz bir dizi haftada bir yayınlanmıyor ama gayet güzel yani .. |
Alıntı:
|
konusu ne ? |
Alıntı:
|
|
barney pasif galiba :A :D |
Arkadaşlar Barney'in cinsel tercihlerini niye konuya karıştırıyorsunuz.Adamın cinsel tercihlerinden size ne ? Lütfen konunun yönünü saptırmadan, başka yerlere çekmeden devam edelim. |
Gerçek hayatta gey olduğunu ilk kez burda öğrendim, ama benim idolum dizideki barney stinson :D |
Alıntı:
|
Mert diziyi izlemekten ingilizcende gelişti senin ha :D |
Alıntı:
Thanks Ozgur. :p |
Pazartesi günü yayınlanan bölüm sezon finali miydi? Öyle bir hava vardı sanki.. |
Alıntı:
Bu arada sonunda Lily döndü diziden çıktığını düşünmeye başlamıştım bir espri yüzünden :) |
Şu, uzun boylu, sarı saçlı, adama hastayım.:D |
Hastayım derken ? :D |
legeeeend wait for it.. dary! :) |
Arkadaşlar cnbc-e'de dün bir bölüm gösterildi eskiden görmediğim bir bölümdü Ted eski bir sevgilisiyle tekrardan çıkıyor falan ne iş anlamadım. 4.sezonda böyle birşey olsa hatırlarım daha öncede görmedim acaba direk cnbc-e yeni vermeye mi başladı :S |
Güzel gidiyor güzel.. |
Beni ortağım My_X alıştırdı bu diziye. Alt yazılı takip ettiğim uzun soluklu dizilerden biri :rolleyes: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:03:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.