R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   How I Met Your Mother. (https://www.r10.net/off-topic/356086-how-i-met-your-mother.html)

WebEngineer 14-04-2009 13:32:58

How I Met Your Mother.
 
http://reederscorner.files.wordpress...r-season-3.jpg
Selam arkadaşlar;
Dün bu diziyi izlemeye başladım 1.Sezondan tek tek indiriyorum.Gerçekten harika bir dizi.İzleyen varmı aranızda:) Barney favorim :D
Bu arada bu dizi halen devam ediyor mu ?

simdidensaol 14-04-2009 13:39:40

Earl'le birlikte izleyecek dizi arıyordum bunu izleyeyim bari :D

WebEngineer 14-04-2009 13:41:02

Alıntı:

simdidensaol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491630)
Earl'le birlikte izleyecek dizi arıyordum bunu izleyeyim bari :D

Mükemmel birşey kesin izlemelisin :D

erhanby 14-04-2009 13:42:21

e2de sanki izliyorum bunu :) ama aynı dizi mi bilmiyorum.sanırım kadın-erkek ilişkileri ile ilgili bir dizi..

Boxer 14-04-2009 13:45:42

harika ötesi ben çoktan bitirdim . yeni bölümler çıktıkça indirip izliyordum son bölüm harikaydı marshall öldürdü beni :D

WebEngineer 14-04-2009 13:48:15

Alıntı:

Boxer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491659)
harika ötesi ben çoktan bitirdim . yeni bölümler çıktıkça indirip izliyordum son bölüm harikaydı marshall öldürdü beni :D

Her hafta çıkıyor dimi bu dizi ?

Boxer 14-04-2009 14:00:17

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491674)
Her hafta çıkıyor dimi bu dizi ?

evet suan 4. sezonda yanılmıyorsam 19. bölümdeydi.

Erol 14-04-2009 14:05:08

şu linkleri banada atsana mert

EFO 14-04-2009 14:17:00

Dizi şu anda 4. sezon 19. bölümde, bugün galiba 20. bölümü çıkıcak. Bende 4 günde 4. sezon 14. bölüme kadar gelmiştim. Harika bir dizi, Barney herkesin favorisi zaten :D
Tek sorunu, gerçek hayatta gay olması :D (harbiden öyle)

WebEngineer 14-04-2009 14:43:54

Alıntı:

Boxer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491738)
evet suan 4. sezonda yanılmıyorsam 19. bölümdeydi.

Sevindim , ben bölümleri bitiriyim her hafta güncel izliycem.

Alıntı:

Erol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491761)
şu linkleri banada atsana mert

Eve geçeyim atarım Erol.

Alıntı:

EFO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491829)
Dizi şu anda 4. sezon 19. bölümde, bugün galiba 20. bölümü çıkıcak. Bende 4 günde 4. sezon 14. bölüme kadar gelmiştim. Harika bir dizi, Barney herkesin favorisi zaten :D
Tek sorunu, gerçek hayatta gay olması :D (harbiden öyle)


Evet o beni de üzdü , oynadığı karakter ve gerçek karakteri farklı , ama sempatik adam.Ama kimsenin cinsel tercihleri bizi ilgilendirmez.

uysal_rockci 14-04-2009 14:50:42

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491971)

Evet o beni de üzdü , oynadığı karakter ve gerçek karakteri farklı , ama sempatik adam.Ama kimsenin cinsel tercihleri bizi ilgilendirmez.

hadi ya , bilmiyordum bak bunu :D

dizinin en sevdiğim yanı ,bölümlerinin kısa olması,
20 dk içinde bir sürü şeyi anlatabilmesi.
canın sıkılınca aç bi bölüm izle ...

ama ilk sezonlardan konu baya bi uzaklaştı. nerde çocukların annesi nerde 4. sezon :)

EFO 14-04-2009 14:50:50

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491971)
Sevindim , ben bölümleri bitiriyim her hafta güncel izliycem.
Eve geçeyim atarım Erol abi.
Evet o beni de üzdü , oynadığı karakter ve gerçek karakteri farklı , ama sempatik adam.Ama kimsenin cinsel tercihleri bizi ilgilendirmez.

Hatta ben gayleri severim, çünkü ne kadar gay erkek varsa, bizler kızlar tarafından karaborsaya düşüyoruz :p Gayleri ne kadar seviyorsam lezlerden o kadar nefret ediyorum :mad: :p

benikaydet 14-04-2009 14:51:53

http://www.cnbce.com/Assets/TvSeries...0000000040.jpg
en sevdiğim dizilerden tavsiye ederim..

ayrıca bu BIG BANG THEORY dizide süper

WebEngineer 14-04-2009 14:54:27

Bu My name is Earl nasıl arkadaşlar How I Met Your Mother'ın sezonlar bitince onu her hafta izliycemde earl varsa boş durmam onu da izlerim.

S3rdaL 14-04-2009 14:55:29

Webengineer senin avatarı görünce seni hun sandım:D:D Hun'unda avatarı aynı..

benikaydet 14-04-2009 14:56:35

çokkk güzel , bunuda kaçırma:)
Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058492026)
Bu My name is Earl nasıl arkadaşlar How I Met Your Mother'ın sezonlar bitince onu her hafta izliycemde earl varsa boş durmam onu da izlerim.


WebEngineer 14-04-2009 15:17:21

Alıntı:

benikaydet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058492038)
çokkk güzel , bunuda kaçırma:)

Sonrada;

BIG BANG THEORY e geçerim :D

GIGC 14-04-2009 16:06:32

Arkadaşlar how i meet your mother çok şahane bir dizi fakat eskiler bilir "how i meet your mother" ın çoğu sahnesi friends dizisinden alıntıdır. friends dizisi ise yanılmıyorsan 1996' dan beri var o dizide muhteşem.

eminn 14-04-2009 16:37:30

barney gay olduğu için victoria's secret show u en ön sıradan izliyor değil mi ?!!

Emmesen 14-04-2009 16:56:10

Barney'in gay olduğunu ilk defa duydum :D harika bir dizi bencede.. My name is Earl'ü izlemedim ama izlediğim arkadaşlar çok güzel olduğunu söylüyor. Konusu çok çekici geldi zaten :D

simdidensaol 14-04-2009 17:17:39

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058492026)
Bu My name is Earl nasıl arkadaşlar How I Met Your Mother'ın sezonlar bitince onu her hafta izliycemde earl varsa boş durmam onu da izlerim.

Ben çok sevdim , hem kısa hem anlamlı hem komik :D

Simasher 14-04-2009 17:22:43

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491589)
http://reederscorner.files.wordpress...r-season-3.jpg
Selam arkadaşlar;
Dün bu diziyi izlemeye başladım 1.Sezondan tek tek indiriyorum.Gerçekten harika bir dizi.İzleyen varmı aranızda:) Barney favorim :D
Bu arada bu dizi halen devam ediyor mu ?

Hocam arena-tr'de 3 sezonu toplu olarak sunuldu ordan indirmeni tavsiye ederim.
Şu an eskisi kadar güzel değil konusu falan ama genede komik olması açısından izlenebilir kıvamda :)

En son yanılmıyorsam 4.sezonda 19.bölüm çıkmıştı...Birazda düzensiz bir dizi haftada bir yayınlanmıyor ama gayet güzel yani ..

EFO 14-04-2009 18:01:15

Alıntı:

eminn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058492537)
barney gay olduğu için victoria's secret show u en ön sıradan izliyor değil mi ?!!

Ekşi sözlüğe girip bi oku istersen, kafadan atmıyorum ya :rolleyes: Sevgilisinin resmi bile var :D

RebeLMasteR 14-04-2009 18:16:19

konusu ne ?

Emmesen 14-04-2009 18:28:59

Alıntı:

RebeLMasteR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058493152)
konusu ne ?

My name is Earl'ü diyorsan galiba bizim karaktere yüklü bir miktar para çıkıyormuş ve zamanında kötü davrandığı kişileri bir liste haline getirip tek tek onlara iyilik yapıp isimlerini siliyormuş. Dizide bu olayları anlatıyor.

JeaLouS 14-04-2009 19:39:33

Barney ve aşkitosu :)

http://www.fancast.com/blogs/files/2...408-harris.jpg

http://img2.timeinc.net/people/i/200..._harris300.jpg

http://images1.fanpop.com/images/ima...54_450_338.jpg

Jonturk 14-04-2009 19:46:34

barney pasif galiba :A :D

WebEngineer 14-04-2009 20:02:00

Arkadaşlar Barney'in cinsel tercihlerini niye konuya karıştırıyorsunuz.Adamın cinsel tercihlerinden size ne ?
Lütfen konunun yönünü saptırmadan, başka yerlere çekmeden devam edelim.

hun 17-04-2009 20:23:19

Gerçek hayatta gey olduğunu ilk kez burda öğrendim, ama benim idolum dizideki barney stinson :D

WebEngineer 17-04-2009 20:31:26

Alıntı:

hun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058511285)
Gerçek hayatta gey olduğunu ilk kez burda öğrendim, ama benim idolum dizideki barney stinson :D

Aynen :D Dizide yaşamın simgesi :D

Vosvos 17-04-2009 20:54:08

Mert diziyi izlemekten ingilizcende gelişti senin ha :D

WebEngineer 17-04-2009 21:13:48

Alıntı:

By_OzquR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058511485)
Mert diziyi izlemekten ingilizcende gelişti senin ha :D

Aynen öyle ya:D

Thanks Ozgur. :p

doronty37 13-05-2009 10:46:00

Pazartesi günü yayınlanan bölüm sezon finali miydi? Öyle bir hava vardı sanki..

JeaLouS 14-05-2009 01:28:58

Alıntı:

doronty37 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058662498)
Pazartesi günü yayınlanan bölüm sezon finali miydi? Öyle bir hava vardı sanki..

IMDB 24 bölüm olarak göstermiş.

Bu arada sonunda Lily döndü diziden çıktığını düşünmeye başlamıştım bir espri yüzünden :)

GoogleFan 14-05-2009 01:29:45

Şu, uzun boylu, sarı saçlı, adama hastayım.:D

ach 14-05-2009 10:29:48

Hastayım derken ? :D

UndeaD 14-05-2009 13:10:58

legeeeend wait for it.. dary! :)

Simasher 14-05-2009 18:14:57

Arkadaşlar cnbc-e'de dün bir bölüm gösterildi eskiden görmediğim bir bölümdü Ted eski bir sevgilisiyle tekrardan çıkıyor falan ne iş anlamadım.
4.sezonda böyle birşey olsa hatırlarım daha öncede görmedim acaba direk cnbc-e yeni vermeye mi başladı :S

WebEngineer 15-05-2009 13:21:11

Güzel gidiyor güzel..

SkyLord 04-08-2009 13:00:29

Beni ortağım My_X alıştırdı bu diziye. Alt yazılı takip ettiğim uzun soluklu dizilerden biri :rolleyes:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:03:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.