R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   How I Met Your Mother. (https://www.r10.net/off-topic/356086-how-i-met-your-mother.html)

WebEngineer 04-08-2009 13:44:39

:D kaçıncı bölümde kaldığımı unuttum ya.

Sezon finalini bitireyimde bari , yeni finali cnbc-e den izlerik.

simdidensaol 22-09-2009 12:48:40

Bugün 5.sezon 1.bölümü yayınlandı :) Fakat henüz altyazı yok daha ortalıkta

Zapotec 22-09-2009 12:50:00

Valla benim bir 4. sezon son bölümü izlemem lazım :D unutmuşum diziyi ya :D

GirindirNet 22-09-2009 12:56:23

Dün gece başlamıştım izlemeye :D 1. sezon 5. bölüme kadar geldim :D

maniakcoder 22-09-2009 13:02:40

Dizi izlemeyi sevmem, heleki son yıllarda Lost'un şu bölümünü izledin mi, Prison Break'ın şu bölümünü izledinmi muhabbetlerinden iyice bıktım :) Ancak bu dizinin bir kaç bölümünü arkadaş zoru ile izledim ve gerçekten hoşuma gitti. Bende -inşallah- 1. sezondan başlayıp izlemeyi düşünüyorum.

Bu arada bobiler.örg den :)

http://kafa.bobiler.org/upload/photo...168366137H.jpg

http://kafa.bobiler.org/upload/photo...167466398h.jpg

Alperbil 22-09-2009 14:06:08

Lost ve bunun arasında karasız kaldım galiba bende bu diziyi izleyecem.

diziyi biraz anlatırmısınız ?

_Kaos_ 22-09-2009 14:17:32

Alıntı:

Alperbil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059511253)
Lost ve bunun arasında karasız kaldım galiba bende bu diziyi izleyecem. diziyi biraz anlatırmısınız ?

Lost ile bu dizinin tarzı ve konusu çok farklı zaten How I Met Your Mother 20 dak. çerezlik dizi diye tabir edilen bir dizi. Konusu Ted Mosby adlı karakterin 2030 yılında çocuklarına anneleri ile nasıl tanıştığını anlatma hikayesi ile başlıyor ondan sonra her bölümde birbirinden farklı ve komik aynı zamanda çoğu birbirinden bağımsız olan bölümler şeklinde devam ediyor. Çok kaliteli espirileri ve aynı zamanda oturmuş karakterleri ile dizi daha ilk bölümden kendini sevdiriyor.. Dizinin ilk 2 sezonu en güzel sezonları daha sonraki sezonlarda konu biraz dağılıyor ve bölümlerde tempo düşüyor ama yinede kendini izlettirmeyi başarıyor. Özellikle Barney Stinson karakteri dizinin efsane karakteridir.. Yalnız dizi 90 bölüm oynadı anneyi hala göremedik..:D Hem Lostu hem bu diziyi bir arada izleyebilirsiniz. Losttan sıkılınca How I Met Your Mother'dan bir bölüm açar izler güler kafa dağıtırsınız.

Alperbil 22-09-2009 14:21:08

Alıntı:

_Kaos_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059511321)
Lost ile bu dizinin tarzı ve konusu çok farklı zaten How I Met Your Mother 20 dak. çerezlik dizi diye tabir edilen bir dizi. Konusu Ted Mosby adlı karakterin 2030 yılında çocuklarına anneleri ile nasıl tanıştığını anlatma hikayesi ile başlıyor ondan sonra her bölümde birbirinden farklı ve komik aynı zamanda çoğu birbirinden bağımsız olan bölümler şeklinde devam ediyor. Çok kaliteli espirileri ve aynı zamanda oturmuş karakterleri ile dizi daha ilk bölümden kendini sevdiriyor.. Dizinin ilk 2 sezonu en güzel sezonları daha sonraki sezonlarda konu biraz dağılıyor ve bölümlerde tempo düşüyor ama yinede kendini izlettirmeyi başarıyor. Özellikle Barney Stinson karakteri dizinin efsane karakteridir.. Yalnız dizi 90 bölüm oynadı anneyi hala göremedik..:D Hem Lostu hem bu diziyi bir arada izleyebilirsiniz. Losttan sıkılınca How I Met Your Mother'dan bir bölüm açar izler güler kafa dağıtırsınız.

1 dizi izleyecem malum okullar açılıyor eskisi gibi aktif olamam o kadar güzel anlattınız ki indirmeye başladım bile :)

hackworm 22-09-2009 14:28:27

bende dün illkez izledim şuan ilk sezonu bitirdim hoş dizi :D

MicroChip 22-09-2009 14:43:56

bende 4 gün önce başladım..lost prison break ve heroes ten sonra arkadaşında dediği gibi aynen çerez bi dizi :D
bazı sahnelerinde harbi harbi kahkaha attığımı biliyorum :D
mutlaka izleyin zaten bölümler 21'er dk.lık..yani dinlenme molası niyetiyle izlenebilecek bir dizi..çok eğlenceli kaçırmayın :)

hackworm 22-09-2009 15:10:04

Alıntı:

MicroChip Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059511471)
bende 4 gün önce başladım..lost prison break ve heroes ten sonra arkadaşında dediği gibi aynen çerez bi dizi :D
bazı sahnelerinde harbi harbi kahkaha attığımı biliyorum :D
mutlaka izleyin zaten bölümler 21'er dk.lık..yani dinlenme molası niyetiyle izlenebilecek bir dizi..çok eğlenceli kaçırmayın :)

aynen aynen kafa bozukken aç izle :D barney yeterli aslında yarıyor adamı :D

enTURK_Baho 22-09-2009 15:56:21

Bende Prison Break'i bitirmiştim birkaç ay önce.
Şimdi sıra How I Met Your Mother'da :p
1. sezonunu indirdim sayılır birkaç bölüm kaldı, bu gece başlayalım bakalım :p

Ugursuz 22-09-2009 16:23:24

2. sezon u yarıladım, gerçekten lost most hikaye :)

_Kaos_ 22-09-2009 18:54:26

5. Sezon 1. bölümün altyazısı çıkmış = "How I Met Your Mother" (2005) &raquo How I Met Your Mother DivX ALTYAZILARI
Hemen izlemeye başlayalım..:D

Barney 22-09-2009 19:54:15

Harikulâde bi' şey. Bakınız: kullanıcı adım. :D

Ben 4. sezonda kaldım.
Üniversiteye gidiyorum 2 gün sonra ama Rapidshare yok indiremiyorum.

Elinde olan varsa 2 günlüğüne Rapidshare hesabı verebilir mi? :D
Bitireyim şunu gidene kadar. :D

enTURK_Baho 23-09-2009 03:36:36

Bugün gece izlemeye başladım 4 bölüm bitirdim.
Çok eğlenceli bir dizi 1. sezonu haftasonuna kadar bitiririm diye düşünüyorum :D

UndeaD 23-09-2009 04:52:10

Alıntı:

enTURK_Baho Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059515982)
Bugün gece izlemeye başladım 4 bölüm bitirdim.
Çok eğlenceli bir dizi 1. sezonu haftasonuna kadar bitiririm diye düşünüyorum :D

Ortalara doğru daha eğlenceli oluyor dizi :). Kaçıncı bölümde kaldığımı unuttum ben yaw dizi başlamış sanırım :p

hackworm 24-09-2009 12:51:28

Alıntı:

Ugursuz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059512018)
2. sezon u yarıladım, gerçekten lost most hikaye :)

abartma bence:D:D

enTURK_Baho 29-09-2009 19:00:27

Sezon 1 bitti. Sezon 2'ye başlayacağım bugün.
Robin, Ted'in karısı olmalı, yok böyle bir aşk :D
Bu arada dizideki favori karakter : Barney :cool:

Syntax 29-09-2009 19:08:40

Güzel filme benziyor bende izleyim birkaç bölümünü

Wordpress 29-09-2009 19:11:12

Alıntı:

enTURK_Baho Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059546882)
Sezon 1 bitti. Sezon 2'ye başlayacağım bugün.
Robin, Ted'in karısı olmalı, yok böyle bir aşk :D
Bu arada dizideki favori karakter : Barney :cool:

Eğer Robin, Ted'in olmalı diyorsan 4. sezonda şok olucaksın :D

Barney 29-09-2009 21:25:49

Sakın anlatmayın :D

simdidensaol 29-09-2009 21:28:07

Sonu harikaydı bu bölümün :D

Lebraam 30-09-2009 02:16:50

muhteşem bir komedi, moralin mi bozuk aç bir bölüm keyiflen :)

Selmanh 30-09-2009 04:22:18

Alıntı:

Jonturk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058493684)
barney pasif galiba :A :D

haha, yandaki aktiftir, daha gayimsi duruyor :P

KMLGRLR 02-10-2009 19:29:03

Sağlam down. linki var mı tüm sezonlar :rolleyes:

MicroChip 02-10-2009 19:45:21

Alıntı:

KMLGRLR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059561286)
Sağlam down. linki var mı tüm sezonlar :rolleyes:

pm attım :)

_Kaos_ 20-10-2009 23:38:43

Bu hafta Kanada ile çok iyi dalga geçmişler..

Özellikle Barney'in şu repliğine çok hoşuma gitti..:D

Robin: Kanada Vatandaşlık sınavının kolay olduğunu nereden biliyorsun?
Barney: Kanada sonuçta. Soru bir: Kanadalı olmak istiyor musunuz? Soru iki: Ciddi misiniz?

Saphyr 21-10-2009 09:30:11

tüm sezonların sağlam linkleri varsa pmlermisiniz.
hangi kanal da çıkıyor bu kaçıncı sezonu

WebEngineer 21-10-2009 13:22:22

Çok aksattım diziyi ya, yeniden başlıyım.

Tungakan 21-10-2009 15:16:13

Dizide en baba karakter barney stinson fakat gerçek hayatta bu adamın gay olduğunu öğrendiğimde bozguna uğradım :D

KeWeLL19 21-10-2009 15:20:39

Vakit bulursam bende başlayım yorumlar gayet olumlu :)

enTURK_Baho 26-10-2009 10:00:01

2. sezonu bitirdim bende bugün 3. sezona başlamayı düşünüyorum.
Çok eğlenceli bir dizi, günde bir bölüm 20-22 dakika izliyorum boş vaktimde, keyfim yerine geliyor :D

MicroChip 26-10-2009 11:14:07

4.sezon sonu ve 5. sezon başlarına doğru eski komedisi azaldı gibi ama yine de güldürüyor..izlemeye devam :)

MicroChip 04-11-2009 19:02:47

2 haftanın ardından yeni bölüm dün yayınlandı..fena bi bölüm değildi :) bu aralar lily elden ele dolaşıyo bakalım :p

hayaletimsi 21-08-2010 01:00:38

5. sezon bitti ama ben hala 5-13 deyim güzel gidiyor

AtomaniA 21-08-2010 01:02:44

this topic is gonne be legen....wait for it....dary :D

KMLGRLR 21-08-2010 02:05:59

Yeni sezonu bekliyoruz :) En sevdiğim sahnelerden; http://www.youtube.com/watch?v=lf9lDeKsauE

KaoS 21-08-2010 04:47:18

Bende başlamayı düşünüyorum ama bir diziye başladım mı da bırakamıyorum yav :)

fyzllh 21-08-2010 06:17:36

Alıntı:

Erol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058491761)
şu linkleri banada atsana mert

bende alayım inkleri hoşuma gitti dizi hakkındaki yorumlar falan.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:11:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.