![]() |
:D kaçıncı bölümde kaldığımı unuttum ya. Sezon finalini bitireyimde bari , yeni finali cnbc-e den izlerik. |
Bugün 5.sezon 1.bölümü yayınlandı :) Fakat henüz altyazı yok daha ortalıkta |
Valla benim bir 4. sezon son bölümü izlemem lazım :D unutmuşum diziyi ya :D |
Dün gece başlamıştım izlemeye :D 1. sezon 5. bölüme kadar geldim :D |
Dizi izlemeyi sevmem, heleki son yıllarda Lost'un şu bölümünü izledin mi, Prison Break'ın şu bölümünü izledinmi muhabbetlerinden iyice bıktım :) Ancak bu dizinin bir kaç bölümünü arkadaş zoru ile izledim ve gerçekten hoşuma gitti. Bende -inşallah- 1. sezondan başlayıp izlemeyi düşünüyorum. Bu arada bobiler.örg den :) http://kafa.bobiler.org/upload/photo...168366137H.jpg http://kafa.bobiler.org/upload/photo...167466398h.jpg |
Lost ve bunun arasında karasız kaldım galiba bende bu diziyi izleyecem. diziyi biraz anlatırmısınız ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bende dün illkez izledim şuan ilk sezonu bitirdim hoş dizi :D |
bende 4 gün önce başladım..lost prison break ve heroes ten sonra arkadaşında dediği gibi aynen çerez bi dizi :D bazı sahnelerinde harbi harbi kahkaha attığımı biliyorum :D mutlaka izleyin zaten bölümler 21'er dk.lık..yani dinlenme molası niyetiyle izlenebilecek bir dizi..çok eğlenceli kaçırmayın :) |
Alıntı:
|
Bende Prison Break'i bitirmiştim birkaç ay önce. Şimdi sıra How I Met Your Mother'da :p 1. sezonunu indirdim sayılır birkaç bölüm kaldı, bu gece başlayalım bakalım :p |
2. sezon u yarıladım, gerçekten lost most hikaye :) |
5. Sezon 1. bölümün altyazısı çıkmış = "How I Met Your Mother" (2005) » How I Met Your Mother DivX ALTYAZILARI Hemen izlemeye başlayalım..:D |
Harikulâde bi' şey. Bakınız: kullanıcı adım. :D Ben 4. sezonda kaldım. Üniversiteye gidiyorum 2 gün sonra ama Rapidshare yok indiremiyorum. Elinde olan varsa 2 günlüğüne Rapidshare hesabı verebilir mi? :D Bitireyim şunu gidene kadar. :D |
Bugün gece izlemeye başladım 4 bölüm bitirdim. Çok eğlenceli bir dizi 1. sezonu haftasonuna kadar bitiririm diye düşünüyorum :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Sezon 1 bitti. Sezon 2'ye başlayacağım bugün. Robin, Ted'in karısı olmalı, yok böyle bir aşk :D Bu arada dizideki favori karakter : Barney :cool: |
Güzel filme benziyor bende izleyim birkaç bölümünü |
Alıntı:
|
Sakın anlatmayın :D |
Sonu harikaydı bu bölümün :D |
muhteşem bir komedi, moralin mi bozuk aç bir bölüm keyiflen :) |
Alıntı:
|
Sağlam down. linki var mı tüm sezonlar :rolleyes: |
Alıntı:
|
Bu hafta Kanada ile çok iyi dalga geçmişler.. Özellikle Barney'in şu repliğine çok hoşuma gitti..:D Robin: Kanada Vatandaşlık sınavının kolay olduğunu nereden biliyorsun? Barney: Kanada sonuçta. Soru bir: Kanadalı olmak istiyor musunuz? Soru iki: Ciddi misiniz? |
tüm sezonların sağlam linkleri varsa pmlermisiniz. hangi kanal da çıkıyor bu kaçıncı sezonu |
Çok aksattım diziyi ya, yeniden başlıyım. |
Dizide en baba karakter barney stinson fakat gerçek hayatta bu adamın gay olduğunu öğrendiğimde bozguna uğradım :D |
Vakit bulursam bende başlayım yorumlar gayet olumlu :) |
2. sezonu bitirdim bende bugün 3. sezona başlamayı düşünüyorum. Çok eğlenceli bir dizi, günde bir bölüm 20-22 dakika izliyorum boş vaktimde, keyfim yerine geliyor :D |
4.sezon sonu ve 5. sezon başlarına doğru eski komedisi azaldı gibi ama yine de güldürüyor..izlemeye devam :) |
2 haftanın ardından yeni bölüm dün yayınlandı..fena bi bölüm değildi :) bu aralar lily elden ele dolaşıyo bakalım :p |
5. sezon bitti ama ben hala 5-13 deyim güzel gidiyor |
this topic is gonne be legen....wait for it....dary :D |
Yeni sezonu bekliyoruz :) En sevdiğim sahnelerden; http://www.youtube.com/watch?v=lf9lDeKsauE |
Bende başlamayı düşünüyorum ama bir diziye başladım mı da bırakamıyorum yav :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:11:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.