R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   0,69 Konut Kredisi Hakkında Gerçekler (https://www.r10.net/off-topic/3533944-069-konut-kredisi-hakkinda-gercekler.html)

MBL2 02-02-2023 13:28:12

2 Aydır gece gündüz aradığım baktığım hiçbir şekilde 0,69 uygun olan ev bulamadığım olaydır hocam. Bu süre zarfından sinirleriniz çok yıpranabilir. Bence bu imkanı kullanabilen kimse şuan yoktur.

onlinecihan 02-02-2023 13:31:35

Herkeste kullanamıyor bu krediyi. Kredi puanın yüksek olması gerekiyor

Komidin 02-02-2023 14:42:22

Banka Para vermiyor.
Söylenti olarak var bende esnaf destek kredisi alayım dedim. Halkbank esnaf kefalete git dedi. Esnaf Kefalet'de bizde para yok 1500 kişi sırada bekliyor sende illa başvurmak istersen 1501 olursun dedi seneye çıkar herhalde kabul edersen gel dediler.

Nassirettin hoca Misali göle yoğurt mayalamak gibi at taşı ortaya ya tutarsa

CEPMANYA 02-02-2023 15:10:28

20 ila 27 bin TL geliri olan birisi Max nekadar kredi çekebilir ev için

T_PLaMeN_R 02-02-2023 16:46:09

Alıntı:

CEPMANYA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084424509)
20 ila 27 bin TL geliri olan birisi Max nekadar kredi çekebilir ev için

500-800 bin arası tahmini

CelbereUS07 02-02-2023 17:42:51

Uygun faizli kredi 2.el evler içinde çıkacak söylentisi dolaşıyor, sadece söylenti bile sarı sitedeki 2.el ev fiyatlarını şimdiden 100-200bin arası yükseltmeye yetti. Benim hiçbir umudum yok, bu ülkede çalışarak, birikim yaparak veya borçlanarak artık hiçbirşeyin sahibi olamayız. Ülkede zenginin parasına para kattılar orta gelirli dar gelirliyi bitirdi yok ettiler.

CEPMANYA 02-02-2023 20:16:39

Alıntı:

T_PLaMeN_R Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084425225)
500-800 bin arası tahmini

250 den yukarı verilmiyor diye duydum hocam o yüzden sordum

TurkMet 02-02-2023 20:34:37

Alıntı:

CelbereUS07 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084409855)
Bu ülkeden bi cacık olmaz ben bu şartlarda üstelik 500K peşinat ile 1+1 ev bile alamıyorsam 10bin lirayla kiraya çıkıyorsam kimse bana gelipte bu hükümeti savunmasın ekonomiden bahsetmesin.

Antalyada ruslar yabancılar 2 ev alıp birini kiraya verip burada çalışmadan rahat bir hayat sunuyor ve buranın halkına 2. sınıf vatandaş gözüyle bakıyor.Antalya'da yabancılara göre türkler suriyelerle aynı değerde.

Şu son yazdıklarınızı sizin gibi birşeyler yapmaya çalışanlar görüyor hocam.
Malum kitle evden işe, işten eve gidiyor. Başka hiçbirşey yapmıyor, avm veya çarşı haricinde bir yer gezmiyor, gezerken toplu taşıma kullanıyor, tatile gitmenin düşüncesini bile aklından geçirmiyor.
Dolayısıyla ülkedeki bu sıkıntıların farkında değil. Ülkeyi yabancıların eline geçirmeye başladığının da farkında değil, farkında olanlar da nemalandığı için aymaz davranıyor.
Sıkıntıların farkında olanlar sizin bizim gibi birşeyler yapma çabasında olan hükümetten nemalanmayan insanlar.

aztech 27-02-2023 21:37:48

konuyu güncelleyim
yaklaşık 3 hafta önce başvuruda 0.69 krediye
- inşaat firması 1.5 milyona kadar kredi anlaşması yapmış herşeyiyle evrak vs tamam hiçbir sıkıntısı yok..
- ben tüm belge evrak vs hazırladım, tüm şartları sağlıyorum ve 1milyon üzerinde bir kredi başvurusu yaptım
sonuç : başvurum 2 gün sonra onayladı diye haber verdi bankacı amaaaa gelelim finale bankacı arkadaş onaylandı ama kullanıma açılmadı bekleyeceğiz dedi ve üzerinden 2 hafta geçti hala ses yok ne yazıkki zaten kredi onayında sonra 10 iş günü içinde kredi her ne sebepten kullanılmaz ise başvuru iptal oluyormuş

kısaca kredi falan kullanamadık...!

CelbereUS07 28-02-2023 08:11:59

Alıntı:

aztech Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084599845)
konuyu güncelleyim
yaklaşık 3 hafta önce başvuruda 0.69 krediye
- inşaat firması 1.5 milyona kadar kredi anlaşması yapmış herşeyiyle evrak vs tamam hiçbir sıkıntısı yok..
- ben tüm belge evrak vs hazırladım, tüm şartları sağlıyorum ve 1milyon üzerinde bir kredi başvurusu yaptım
sonuç : başvurum 2 gün sonra onayladı diye haber verdi bankacı amaaaa gelelim finale bankacı arkadaş onaylandı ama kullanıma açılmadı bekleyeceğiz dedi ve üzerinden 2 hafta geçti hala ses yok ne yazıkki zaten kredi onayında sonra 10 iş günü içinde kredi her ne sebepten kullanılmaz ise başvuru iptal oluyormuş

kısaca kredi falan kullanamadık...!


Tamamen hikaye bu kredi olayı kimseye verdikleri yok, ben malesef tüm şartları zorladım ev alamadım 9 Binden kiralık tuttum :(

aztech 29-03-2023 12:57:43

Alıntı:

aztech Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084599845)
konuyu güncelleyim
yaklaşık 3 hafta önce başvuruda 0.69 krediye
- inşaat firması 1.5 milyona kadar kredi anlaşması yapmış herşeyiyle evrak vs tamam hiçbir sıkıntısı yok..
- ben tüm belge evrak vs hazırladım, tüm şartları sağlıyorum ve 1milyon üzerinde bir kredi başvurusu yaptım
sonuç : başvurum 2 gün sonra onayladı diye haber verdi bankacı amaaaa gelelim finale bankacı arkadaş onaylandı ama kullanıma açılmadı bekleyeceğiz dedi ve üzerinden 2 hafta geçti hala ses yok ne yazıkki zaten kredi onayında sonra 10 iş günü içinde kredi her ne sebepten kullanılmaz ise başvuru iptal oluyormuş

kısaca kredi falan kullanamadık...!

Arkadaşlar kullanıma açılmış krediler, ben kullandım çok şükür darısı kullanmak isteyen arkadaşlara..
Sormak isteğiniz birşey olursa yazabilirsiniz..

WebToPay 29-03-2023 13:09:35

Alıntı:

aztech Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084816152)
Arkadaşlar kullanıma açılmış krediler, ben kullandım çok şükür darısı kullanmak isteyen arkadaşlara..
Sormak isteğiniz birşey olursa yazabilirsiniz..

Hayirli olsun hocam.
Hangi bankadan cektiniz?
Nekadar cektiniz?
Kac yil vadeli ve taksit tutarlari nekadar?
Kefil istediler mi?
Geliriniz nekadar? (Bunu taksit odemenize engel olacak bir durum varmi diye banka dikkate aliyordur diye yazdim hocam yanlis anlasilmasin).

xChernobilx 29-03-2023 13:37:38

Alıntı:

WebToPay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084816211)
Hayirli olsun hocam.
Hangi bankadan cektiniz?
Nekadar cektiniz?
Kac yil vadeli ve taksit tutarlari nekadar?
Kefil istediler mi?
Geliriniz nekadar? (Bunu taksit odemenize engel olacak bir durum varmi diye banka dikkate aliyordur diye yazdim hocam yanlis anlasilmasin).

Aynı soruların cevabını bende merak ediyorum

kalitelihostorg 29-03-2023 13:48:49

Yaptıkları tek şey vaad için bir şeyler açıklamak = Fiyatların daha fazla yükselmesine sebep olmak. . 300-500 kişi ya faydalanır ya faydalanamaz. Ama zararı tüm ülkeye olur.

aztech 29-03-2023 15:56:42

Alıntı:

xChernobilx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084816389)
Aynı soruların cevabını bende merak ediyorum

Alıntı:

WebToPay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084816211)
Hayirli olsun hocam.
Hangi bankadan cektiniz?
Nekadar cektiniz?
Kac yil vadeli ve taksit tutarlari nekadar?
Kefil istediler mi?
Geliriniz nekadar? (Bunu taksit odemenize engel olacak bir durum varmi diye banka dikkate aliyordur diye yazdim hocam yanlis anlasilmasin).

Hangi bankadan cektiniz : ziraat
Nekadar cektiniz : müteahhit in belirlediği üst rakam 1.5 'du bende ona yakın bir rakam çektim. (her müteahhit bu üst sınırı kendi belirliyor)
Kac yil vadeli ve taksit tutarlari nekadar : 15 yıl vade yapıyorlar sadece ilk 12 ay indirimli oldu(onuda müteahhit den kesiyorlar). Ödeme ise ilk 12 ay 5k civarı kalan 14 sene ise 14k civarı
Gelir : Zaten çekebileceğin kredi miktarını gelirin belirliyor. Ben + Eşim de çalıştığı için çıkan krediyi ödeme konusunda sorun olmayacağını düşünüp ona göre kredi verdiler..

Not : Ankara'da bu krediyi ilk kullananlardan biri olabilirim :) Çünkü daha öncede yazdığım gibi ilk başvurduğumuzda kullanım yok diye iptal edilmişti. Ve bankacı aradı kullanım açıldı diye tüm evraklar vs. hazır olduğu için hemen geri başvuru yaptık..
Ankara'da 0.69'lu sıfır ev satışı çok az var zaten.
Kredi kullanımı için şartları sağlıyorsanız ve imkanınız varsa bence hiç düşünmeden başvurun, malum kiralar.... benim evi aldığımı muhitte 8-10k arası olmuş...
Öğrencilikte dahil olmak üzere 10+ yıldır kiracıydım. Çok şükür ben kurtuldum Rabbim herkesi kiracılıktan kurtulmayı nasip etsin..

aztech 29-03-2023 16:00:52

Alıntı:

kalitelihostorg Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084816461)
Yaptıkları tek şey vaad için bir şeyler açıklamak = Fiyatların daha fazla yükselmesine sebep olmak. . 300-500 kişi ya faydalanır ya faydalanamaz. Ama zararı tüm ülkeye olur.

ilk açıkladıklarında fiyatlar oynamıştı ama daha sonra kullanılıma açılmayınca tekrar bir sakinledi. Ama şuan kullanıma açıldığı için özellikle 0.69'la satanlar 300-500 daha ekledi ortalama..
2 ay boyunca ev alımı için uğraştığım için tüm piyasayı ezberlemiştim...

SdtTicaret 29-03-2023 18:45:40

Yüksek faiz ile verilen kredilerde gelir belgesi dahi istemiyorlar nası olsa ipotek var konu düşük faiz olunca a bankası b bankası devlet özel farketmiyor bir kılıf bulunuyor kullandırtmamak için söylenecek yazılacak çok şey var da..

_Faruk 29-03-2023 22:44:50

Arkadaşlar ben de çektim kredimi 0,69 la. Çeken başka bir var mı ödeme planıyla ilgili sorum olacak.

mos 29-03-2023 23:43:50

çıktığında "bu sefer bunu kaçırmam" demiştim ama kimsenin alamadığını okudum.

belki de hayırlısı bu oldu, belki türk lirası değerlenir :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:25:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.