![]() |
Günlük 4,5 saatim işe git gel arasında geçiyor. Kızımla ilgileneyim, işlerimi halledeyim derken 24:00 te kafayı vuruyorum. 01:00 gibi de dalmış oluyorum. (82 atina 83 berlin düşünceleri sebebiyle) Sabah 05:00 kalkış. Evet iğrenç bir hayat yaşıyorum. |
Nöbetlerden dolayı maalesef bende 3-4 saatlik uykuyla duruyorum. Kızımda evde yatırmıyor 6 aydır. Ne nöbette dinlenebiliyorum ne işte. Normalde de 7 saatin üstü uyumazdım ama şuan çok yorgun hissediyorum kendimi. 32 yaşındayım ama beden yaşım maalesef 38 görünüyor ölçümlerde. |
son 2 gün toplasam 5 saat uyku ile ayaktayım |
Günlik en çok 7 saat uyuyorum, ama vücudum yorgun oluyor dinlenemiyorum |
Hocam uyku çok derin ve geniş bir konu. Tavsiyem aile hekimliğinden ilk olarak genel kan testlerinizi verin. Değerlerinizi kontrol ettirin. Eğer hepsi normal ise uyku konusunda daha farklı yöntemleri düşünebilirsiniz. |
Dostum yaşın ilerledikçe artık istesende uzun uyuyamadığını fark edeceksin :) zamana bırak gitsin :) |
uyku bedeninde ruhunda gıdasıdır aslında.sen yorgunsun diyelim 20 saat yakata yat yinede yorgunluğun uyuduğundaki kadar gitmez.uyku dinlendirir aslında yatak değil. az uyumamaya çalışın mümkünse |
Günde maksimum 6 saat uyuyorum. Alışkanlık halibe geldi bende, bir süre aynı saatte yatıp kalkarsanız alışkanlık haline getirebilirsiniz. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:44:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.