R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Araç değer kaybı davası hakkında sorum var. (https://www.r10.net/off-topic/3432879-arac-deger-kaybi-davasi-hakkinda-sorum-var.html)

eslao 11-11-2022 11:38:04

Ben %100 sucsuz oldugum bir kazada arkadasıma verdim davayı, %20 komisyon aldı. 12500 hasar vardı, sigortası bize 8500 verdi, şimdi dava açıp biraz daha almayı planlıyoruz. Nihayetinde aracımın değer kaybı 8bin tl olmadı. 2015 model 80bin km kazasız çiziksiz bir araçtı, şimdi parçası değişen kazalı ve boyalı bir araç. Eğer sigorta ödemezse ve topu kaza yapana atarsa kaza yapan öder.

fikirdanis 11-11-2022 11:41:19

tampon far ayna falan değer kaybına girmiyor.

Demoktrat 11-11-2022 11:42:53

Alıntı:

fikirdanis Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083851937)
tampon far ayna falan değer kaybına girmiyor.

Detayını bilmiyorum ben de öyle okudum diye hatırlıyorum ancak benim aracım değer kaybetti sonuç olarak. Hasar kayıtlı değildi, artık hasar kayıtlı olacak. :)

Mega 11-11-2022 14:09:37

Alıntı:

Demoktrat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083851915)
Yaş ve kilometre sınırı kaldırılmış diye okudum.

Valla hocam Ben bildigim kadariyla km kalkti ama Yas siniri Hala mevcut diye biliyorum isterseniz yine bir sigortaciniz Ile gorusun


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:07:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.