R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Aldığınız En İlginç Ödeme Yöntemi? (https://www.r10.net/off-topic/3379643-aldiginiz-en-ilginc-odeme-yontemi.html)

umityildrim 27-09-2022 10:07:48

En ilginci, Godaddy'den açık artırma hesabı alıp karşılığında hesapta çıkan sürekli hatalar oldu.

ilyasutkum 27-09-2022 11:28:15

Arabamın olmadığı dönem 3 gün özel şoförün gibi kendi arabamla istediğin yere getirip götüreyim demişti

Slash 27-09-2022 15:33:00

Knight online hesap satisi yapmistim yurt dışından odeme kuveyte gelmisti yurt dışı aracilik yapan firma üzerinden dogrudan isme gelmisti sasisrmistim

Yesil SEO 27-09-2022 15:34:20

Bana sodexo ile ödeme teklif edildi.

rahmia 27-09-2022 18:36:48

Bi grubun menajeriydi, konsere girmiştik :r41:

refalert 27-09-2022 19:36:39

Duş bataryasi.

ATASEVEN 27-09-2022 19:41:40

Kafes hayvanları web siteme reklam için 1 çuval kuş yemi almıştım :)

OziyWeb 27-09-2022 21:06:19

Banada yazılım için tesbih saat vs teklif edilmişti o zamanlar alıp kendim sattım 😁


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.