R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Aldığınız En İlginç Ödeme Yöntemi? (https://www.r10.net/off-topic/3379643-aldiginiz-en-ilginc-odeme-yontemi.html)

EpikSunucum 26-09-2022 21:26:24

.
 
Alıntı:

kayamedya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083557650)
kaçıırılmayacak fırsat hocam :D

[QUOTE=Gelistirici;1083557655]Şuan cazip geldi baya :D


ya zaten konyaaltında oturuyorum denize yürüme mesafesi 3dk felan gerek yok :D

coinhub 26-09-2022 21:26:32

Bir abiye web site script yazıp satmış idim 3-4 yıl oldu üzerinden % 50 sini ödedi ozaman 700 TL gibi bir miktar ödemişti %50 si için. %50 sini sonra ödeme yapacağını söyleyip gitmiş idi . Telefon numaram vardı tatile idim ( bu arada 4 ay olmuştu hala %50 si yok ) beni telefonla arayıp nerede olduğumu sordu muğladayım dedim adam olduğum yerin sahiline yat ile gelip 700TL + Beklettiği için kat kat ödeme yapmıştı . En değişik ödeme aldığım şey budur

Seohunter 26-09-2022 21:27:06

Sene 2018 birisi 1 kilo baklavaya seo istedi. Dostane şekil baklavayı de almadan yardımcı oldum. Şimdi türkiye ve dünyada 30 civarı şubesi var ve bayram günü yaptığı ayıp sebebiyle sohbetimiz bitti. Yolu açık olsun :)

atimel 26-09-2022 21:30:08

Çıplak fotoğraf teklif etmişti birisi reddettim.

Gelistirici 26-09-2022 21:30:42

Alıntı:

atimel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083557698)
Çıplak fotoğraf teklif etmişti birisi reddettim.

Keşke para etse...

LetgoTr 26-09-2022 21:30:58

Bir kilo deli bal vermişler di bendee yedim ne pahalıymış yahu site o zaman 300 civarı balin kilosu 500 liraydı adam bana 10 kilo vermişti 😁😁😁

Gelistirici 26-09-2022 21:33:49

Alıntı:

LetgoTr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083557704)
Bir kilo deli bal vermişler di bendee yedim ne pahalıymış yahu site o zaman 300 civarı balin kilosu 500 liraydı adam bana 10 kilo vermişti 😁😁😁

Keşke bana da denk gelseymiş :D

ates35 26-09-2022 21:36:16

Taksicilik yaparken neler neler oluyordu hocam bir bilseniz :D
Burada olanları anlatsam ban yerim :)

coinhub 26-09-2022 21:37:13

Alıntı:

ates35 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083557750)
Taksicilik yaparken neler neler oluyordu hocam bir bilseniz :D
Burada olanları anlatsam ban yerim :)

bi düşünüyüm dedimde Allah sabır versin hocam :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:01:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.