R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Zam hakkında ileri geri konuşanlar! (https://www.r10.net/off-topic/3274680-zam-hakkinda-ileri-geri-konusanlar.html)

ismailcavus 02-07-2022 01:43:23

Alıntı:

Eyup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082970961)
konuyu insanlar tartışsın diye değil bir şeylerin farkına varılsın diye açmıştım ama yok milletimiz sevmiyor gerçekleri kendinize iyi bakın gençliği usandırarak ne kadar iyi olabilirseniz.

sen reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek milleti gaza getirip reklam yapmak için konuyu açtın beklediğinden fazla tepki görünce u yaptın burada edebiyat yapma.

FEY 02-07-2022 01:43:33

Alıntı:

AntalyaAds Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082971139)
Konuyu insanlar tartışsın diye değil bir şeylerin farkına varılsın diye açmıştım ama yok milletimiz sevmiyor gerçekleri diye mesajınızı değiştirmişsiniz.

Bence siz önce siz mi gözünüzü açın da gerçekleri bir görün.
Asgari ücretin çok artması demek enflasyonun tavan yapması demektir.Yapacakları zam değil alım gücünü yükseltmektir.Çok zam olmasına ancak geniş düşünemeyenler sevinir.

tamamdır hocam en akıllı sizsiniz👍

kalitelihostorg 02-07-2022 01:44:55

2022 başında 1000 TLden 1500 TLye çıkan sigorta prim ücreti 1900 TL olacakmış.
7 Ayda %90 zam mı olur. Şimdi 2023 başında bir %60 daha yapıştırırlar olur 3000 TL en düşük. :joy:

Dar gelirlilere ek bütçe ayırsın , Destek sağlansın ama kalkıp sürekli zam vermesinler.

Ülkede fiyat algısı diye bir şey kalmadı önüne gelen tuttuğunu koparır olayına döndü. Bir şeyimiz bozulacak diye korkar olduk.

Daha yeni arabamız bozuldu 150 bin TL masraf çıktı. Pat diye çıkarıp verilebiliyor mu bu para. Bu nasıl bir fiyat parça yurtdışı. Araban evin malın mülkünde kurtarmıyor. Ne kadar paran olsa yetmiyor.

FEY 02-07-2022 01:45:03

Alıntı:

ismailcavus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082971153)
sen reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek milleti gaza getirip reklam yapmak için konuyu açtın beklediğinden fazla tepki görünce u yaptın burada edebiyat yapma.

reklamı sizin gibi böyle konular açarak yapma ihtiyacı duymuyorum ücretini öder yaparım reklamını
reklam yapmak istesem herkesin karşı olacağını bildiğim bir konu açmam siz demek ki böyl şeyler yapıyorsunuz reklam için yoksa şeytanın aklına gelmez bu neyse zaten belli kimin ne olduğu:)

ismailcavus 02-07-2022 01:46:47

Alıntı:

Eyup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082971164)
reklamı sizin gibi böyle konular açarak yapma ihtiyacı duymuyorum ücretini öder yaparım reklamını
reklam yapmak istesem herkesin karşı olacağını bildiğim bir konu açmam siz demek ki böyl şeyler yapıyorsunuz reklam için yoksa şeytanın aklına gelmez bu neyse zaten belli kimin ne olduğu:)

kes ya akşam akşam milleti provoka edip bir de utanmadan emoji atıyorsun.

ademsahin 02-07-2022 01:46:52

Alıntı:

ismailcavus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082971138)
zamları savunmaya kimsenin hakkı yok onu baştan diyeyim. En basiti 2019 yılında guzelhosttan reseller hesabı(10 domaın 2gbram 2gb cpu) 116.82 TL iken şuan 884.88 TL o zaman dolar 7tlydi şuan 17 tl ama zam neredeyse 8 kat. Her kalemde öyle. Ekonomi felaket derecesinde kötü ama bizim millet de en hafif tabirle acımasız.

Evet zaten bu fiyat artışlarının tek nedeni de doların artması dimi hocam. Evimin giriş katını ofis olarak kullanmak amacıyla şirketimin yasal adresi gösterdim. Ortalama tükettiğimiz su aynı. Evde kullandığım aynı birim suya 70 - 80 TL bandında ödüyorum. Ancak giriş kattaki daire işyeri olarak geçtiği için ödediğim fatura 246 TL. Daha bunun elektriği var, personel giderleri var. Var oğlu var. Ayrıca hosting örneği verdiğiniz için az biraz donanım fiyatlarına bakarsanız aslında maliyetin ne kadar arttığını görebilirsiniz. Sunucuların kabini ayrı para, içindeki ram, disk vs ayrı para ve sürekli çalıştığı için hem çalışma süreleri ciddi kısalıyor hem de veri kaybı olmaması adına sürekli yedekli çalışılması gerekiyor. Veri merkezlerinin soğutma vs gibi ekstra durumlarını da bu tabloya daha henüz dahil etmedim.

FEY 02-07-2022 01:49:11

Alıntı:

ismailcavus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082971168)
kes ya akşam akşam milleti provoka edip bir de utanmadan emoji atıyorsun.

provoke*

ELCHAVO 02-07-2022 01:49:29

Alıntı:

ismailcavus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082971168)
kes ya akşam akşam milleti provoka edip bir de utanmadan emoji atıyorsun.

fanatik hocam arkadaş boşverin bence : )

ardakarakas 02-07-2022 02:23:42

Alıntı:

Eyup Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082971178)
provoke*

Bugün maaşın yattı sanırım


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:54:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.