R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Rusya Cidden Gözüktüğü Gibi Değilmiş !!! (https://www.r10.net/off-topic/3224884-rusya-cidden-gozuktugu-gibi-degilmis.html)

GÖKTUĞ 21-05-2022 23:28:01

Ben size katılıyorum temelde bir kötüye gidiş mevcur Rusya için, ancak TL ile hesap kitap yaparak kendinizi haksız çıkarmışsınız.

mryvz 22-05-2022 00:48:35

Sadece bizde mi ekonomik kriz var kriz her yerde yiğenim...
oligarşilerde olan bir düzen bizde de aynısı.
Sorun ruslar da oligarşi de olsa bizden daha iyi.
Biz deki sorun daha büyük.
Liyakat sistemini bırakıp sadakat sistemini uyguladı akp.
Sonuç istilaya uğrayan hızla fakirleşen yıkılmaya doğru başı boş kalmış bir ülke.

chtkr 22-05-2022 01:30:25

gözlerimin içine bak.

EXE61 22-05-2022 01:50:00

Afrikayla yarışan biz yakında pantolon ayakkabı alamayacak duruma geleceğiz hatta geldik.Yaprakla dolaşma dönemine giriş yapıyoruz.

SoloMT 22-05-2022 03:31:59

Alıntı:

Libertia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082685399)
Putin stop no war

Tabi efendim

dogantuysuz 22-05-2022 08:55:06

Savaşta olan Rusya’nın para birimi son 5 yıldaki en değerli noktasına ulaştı. Uzaktan izleyen biz çöküyoruz:)

gelsin İstanbul’da yaşasın. Oturduğum binada kiralar 5.5-6.000 TL. Öyle lüks degil eski bina ve Ümraniye.
İstanbul’da yasamak icin 20.000 TL gerek aylık. En az. Bu yasamak icin gezmek vs saymıyorum.

kaanilbey 22-05-2022 10:51:27

Türkiye’de devlet hastanesinde ameliyat olunuyor mu? Ben hiç duymadım malzeme yok doktor yok diye ameliyat etmiyorlar son 1 senedir hatta doktora bile gidip randevu alamıyorsun

AOK 22-05-2022 10:53:47

TL’ye çevirmeye devam edelim. Sanki dünya para birimi TL :)

vatanist_ 22-05-2022 13:37:06

geçen facebookta bir video denk geldi sokak röportajı ALAMANCI teyze almanya bitmiş, biz orada hiç birşey alamıyoruz çok kötü kurulu düzenimiz olmasa kesinlikle orada kalmayız, domates orada nekadar v.s bağırıyor,
bir baktım altında ALAMANYADAKİ Eniştem yorum yazmış bunları söylemek için kaç para aldın,

Alıntı:

Uçak biletine 5000 TL olarak Türk parası ödemiş.
ben MERSİN'den 400km olan SİVAS / Gemerek'e gidiş dönüş eşim, kızım ve ben otobüsle 1680₺ ödüyorum, geçen arkadaşla konuşuyorum, Amerikadan bindim uçağa İSTANBUL, KAYSERİ, Gemerek sonra geri dönüş, toplam 1600$ ödedim diyor tabi siz bunu Türk Lirasına çevirirsiniz şimdi sonra OHA adam 25.446,08 ödemiş dersiniz ama hiçbizaman onlar ayda örnek 2bin$ 31.807,60 Türk Lirası alıyor demezsiniz,
Almanya için söylenenler: orda asgari ücret nekadar biliyormusunuz, bir ev kirası en ucuz 700£ asgariücret 1300£ geriye ne kaldı onlar orada domatesi taneyle alıyorlar,
asla senin burada en kötü 100bin'e aldığınız arabayı onlar 1 asgari ücrete alabiliyorlar diye konuşmaz direk ev kirası matematiği yaparlar ve o ülkenin %5'i asgari ücretle çalışıyor demezler.

[IMG=523]https://cdn.r10.net/editor/39882/1055411325.png[/IMG]


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:47:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.