![]() |
Acaba hangi ülkeye çöp atsam da gündemde kalsam derdi :D |
sağık açısından en iyi ülke biziz burası doğru ama ekonomik olarak en kötülerden biriyiz.gelişmiş ülkeleri kastediyorum. amerikada sağlık ücretleri rusyadandan beter,amerikayı yıkabilecek tek reel güç salgın hastalıktır. yani rusya çin felan amerikayayı yıkamaz savaç gücüyle. sağlık sistemi en kötü ve pamuk ipliğine bağlı ülke amerikadadır. |
Rusya size anlatılan gibi de değil hocam :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bu nasıl bir kafa yahu. O öyle söyledi inan, bu böyle söyledi inan. Trajikomik. |
Ben bu senaryoyu almancı akrabamdan biliyorum. |
Aynı hikayenin gurbetçi Türk'ler tarafından anlatılan ve 6-7 farklı ülke için yapılmış versiyonunu dinledim. Sadece şehirler, rub/eu/usd kısımları değişiyor. |
Samimi bir arkadaşım Rusya'da 4000USD Maaş alıyor. 1000USD Kira veriyor. Halinden de oldukça memnun. 2000 usd civarı aylık para biriktirse yılda 25 Bin usd yatırım yapar 10 yıl bu tempo çalışsa Türkiye'de Ağa gibi olur. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:24:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.