![]() |
Hastası Olunan Sözler. Selam arkadaşlar; Burda çok sevdiğimiz, mantıklı hoş sözleri paylaşırsak güzel bir bilgi ortam'ı olur diye düşünüyorum. İlk olarak ben paylaşıyorum. " Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönememektir. " |
Sanma ki dert sadece sende var. Sende ki derdi nimet sayanda var. |
Ağaca dayanma çürür insana dayanma ölür. espri olsun diye söylemiyorum lise 1 de duymuştum hemen her yerde dile getiririm gerçektende bu atasözünü çok sevmişimdir :) |
Bir insanı ahlaken eğitmeden sadece zihnen eğitmek topluma bir bela kazandırmaktır. |
aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza. |
Her Yüzüne Güleni Dost Bilme Aldanma Gençliğine Ölen Hep İhtiyarmı :) |
Ağır ol abi desinler :) |
Sen sabret, zaman zaten sabırsız. |
Hayat bir seçenektir ama sen hayatı seçemezsin. |
Yaratıcılığın %90'ı terlemektir. |
Anlamsızlık güzel şey , bazen anlamakta bana acı verebiliyor. |
Alıntı:
|
insanların dışı sahte içi kahpe |
Madem yüzme bilmiyodun, niye çıktın kavağa. :P 3 kuruşluk adama 5 kuruş değer verirsen, 2 kuruşu yüzüne vurur. Lisedeyken, Murat TEKBAŞ diye bi' hocamız vardı, o derdi. Edit: Sagopanında çok sözü var ama hangi birini yazıyım ki. :S |
Vefa sadece boza değildir. Tatangalar'a ait bir pankart. Sakaryasporumuz son sıradayken yaptığımız 1500 kişilik deplasmanlar bu sözün en büyük ispatı. |
Tembellik seni yenmem gerek ama önce dinlenmem gerek :p |
kul bela almaz hak yazmadıkça,hak bela yazmaz kul azmadıkça ;) |
Dünyayı anlamak yetmez, onu değiştirmek gerekir. |
Her gerçek önce hayaldir. Dünyayı anlamak yetmez onu değiştirmek gerekir. Edit ; 2. söz yazılmış :) |
insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da :D |
Bu dünyada var bir kelek, öbür dünyaya geçmek gerek. |
Hit hit dedigin nedir reklamcı ben sitem icin backlink almayı göze almışım :) |
Karda donmak üzeresin, uyku tatlı geliyor ama sen öldüğünün farkında değilsin ! |
"Sorunum Sorununu Bana Yansıtanlardır.'" |
Hayat bir dağ gibidir. yukarı çıktıkça bacaklarınız yorulur ama ufkunuz genişler. |
"Bilmediğin oku git mektebinde oku" |
Hatalıysam yüz yüze görüşelim ciğerim. |
Alıntı:
|
Bir gün olsun bulabilsem gerçek aşkı sevgiyi , buldumda ne oldu sanki ayrılık vakti... |
Alıntı:
|
“Fikirlerini ve söylediklerini asla kabul edemem..Ama onları söyleme hakkını ölünceye kadar savunurum..” |
Alıntı:
|
Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol. Mevlana Celaleddin Rumi |
bizim sınıfa İST bi herif geldi geldi gün güzel seylere ana ana diyordu bende '' ana ana '' diyom ( güzel bi söz ve olay artında süper,harika gibi kelimelerin yerine kullanılıyor[uz] ) |
Aynı yerde ikinci kez düşüyorsan, kabahat senindir. Işıklar söndüğü zaman, bütün kadınlar güzeldir. (favorimdir) :) Üç türlü yalan vardır; basit yalan, kuyruklu yalan ve istatistik. Arkadaşlık kuvvetli bir bağdır. Paraya ihtiyaç olunca başvurulmazsa, ömür boyu sürer. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Yolların ustasıyım,gözlerinin hastasıyım:) KARTALLAR Yüksek Uçar [KARTALSPORUM] |
Covekov zivot se moze podeliti u tri razdoblja: “Moj tata je jaci od tvog tate”, “Ali tata, ne shvacas ti to”, “Moj tata je uvek govorio…”. Kada covek sedi jedan sat s nekom lepom devojkom, cini mu se kao jedna minuta. Ali, neka sedi jedan minut na vrucoj peci, bilo bi mu duze od jednog sata. Eto, to je relativnost. |
Alıntı:
Türkçesini'de yazsaydın:D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:38:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.