R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Hastası Olunan Sözler. (https://www.r10.net/off-topic/320933-hastasi-olunan-sozler.html)

WebEngineer 17-02-2009 13:54:12

Hastası Olunan Sözler.
 
Selam arkadaşlar;

Burda çok sevdiğimiz, mantıklı hoş sözleri paylaşırsak güzel bir bilgi ortam'ı olur diye düşünüyorum. İlk olarak ben paylaşıyorum.

" Aslında en büyük hata, hatayı algıladığında geri dönememektir. "

Yalova77 17-02-2009 13:57:08

Sanma ki dert sadece sende var. Sende ki derdi nimet sayanda var.

DarksPrince 17-02-2009 13:58:52

Ağaca dayanma çürür insana dayanma ölür.

espri olsun diye söylemiyorum lise 1 de duymuştum hemen her yerde dile getiririm gerçektende bu atasözünü çok sevmişimdir :)

WebEngineer 17-02-2009 14:08:29

Bir insanı ahlaken eğitmeden sadece zihnen eğitmek topluma bir bela kazandırmaktır.

deli dana 17-02-2009 14:09:46

aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza.

ismailbayram 17-02-2009 14:11:31

Her Yüzüne Güleni Dost Bilme

Aldanma Gençliğine Ölen Hep İhtiyarmı

:)

Alone 17-02-2009 14:13:31

Ağır ol abi desinler :)

WebEngineer 17-02-2009 14:16:10

Sen sabret, zaman zaten sabırsız.

DarksPrince 17-02-2009 14:29:22

Hayat bir seçenektir ama sen hayatı seçemezsin.

WebEngineer 17-02-2009 14:54:38

Yaratıcılığın %90'ı terlemektir.

simdidensaol 17-02-2009 14:55:54

Anlamsızlık güzel şey , bazen anlamakta bana acı verebiliyor.

WebEngineer 17-02-2009 15:01:51

Alıntı:

simdidensaol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156312)
Anlamsızlık güzel şey , bazen anlamakta bana acı verebiliyor.

Sırtını dönüp giden dostlar var, suratsızca sana geri dönebiliyor.Ama benim için artık hiçbirşeyin önemi yok devamını hatırlayamadım çok güzel bir şarkı hala telimde duruyor.

was 17-02-2009 15:05:28

insanların dışı sahte içi kahpe

Peksoft 17-02-2009 15:09:14

Madem yüzme bilmiyodun, niye çıktın kavağa. :P

3 kuruşluk adama 5 kuruş değer verirsen, 2 kuruşu yüzüne vurur.

Lisedeyken, Murat TEKBAŞ diye bi' hocamız vardı, o derdi.
Edit: Sagopanında çok sözü var ama hangi birini yazıyım ki. :S

Rudeboy 17-02-2009 15:12:03

Vefa sadece boza değildir.

Tatangalar'a ait bir pankart. Sakaryasporumuz son sıradayken yaptığımız 1500 kişilik deplasmanlar bu sözün en büyük ispatı.

DarksPrince 17-02-2009 15:18:13

Tembellik seni yenmem gerek ama önce dinlenmem gerek :p

secorama 17-02-2009 15:38:50

kul bela almaz hak yazmadıkça,hak bela yazmaz kul azmadıkça ;)

WebEngineer 17-02-2009 15:41:26

Dünyayı anlamak yetmez, onu değiştirmek gerekir.

HitmanCorpS 17-02-2009 15:43:41

Her gerçek önce hayaldir.

Dünyayı anlamak yetmez onu değiştirmek gerekir.

Edit ; 2. söz yazılmış :)

demreli 17-02-2009 15:44:35

insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da :D

Jeek 17-02-2009 15:44:42

Bu dünyada var bir kelek, öbür dünyaya geçmek gerek.

izzyGM 17-02-2009 15:50:31

Hit hit dedigin nedir reklamcı ben sitem icin backlink almayı göze almışım :)

HarbiSey 17-02-2009 15:54:09

Karda donmak üzeresin, uyku tatlı geliyor ama sen öldüğünün farkında değilsin !

Mercedes 17-02-2009 15:59:09

"Sorunum Sorununu Bana Yansıtanlardır.'"

WebEngineer 17-02-2009 15:59:18

Hayat bir dağ gibidir. yukarı çıktıkça bacaklarınız yorulur ama ufkunuz genişler.

Mercedes 17-02-2009 16:01:16

"Bilmediğin oku git mektebinde oku"

BUGRAHANN 17-02-2009 16:07:05

Hatalıysam yüz yüze görüşelim ciğerim.

b4nN3dX 17-02-2009 16:07:13

Alıntı:

' Sayısal loto gibiiyim herkeze vurmam
Sana Gelmediğim Gün Karıya Gittiğim Gündür GÜLÜM
üşüyorsan üstüne Google Earth
Temel bir fıkrasında der ki GÜLDÜRMEYECEKSİN :rolleyes:
Komik olanları seçtm

simdidensaol 17-02-2009 16:07:24

Bir gün olsun bulabilsem gerçek aşkı sevgiyi , buldumda ne oldu sanki ayrılık vakti...

WebEngineer 17-02-2009 16:07:44

Alıntı:

Mercedes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156715)
"Bilmediğin oku git mektebinde oku"

Bu söze mi hastasın İbrahim abi :D

Mercedes 17-02-2009 16:08:22

“Fikirlerini ve söylediklerini asla kabul edemem..Ama onları söyleme hakkını ölünceye kadar savunurum..”

b4nN3dX 17-02-2009 16:08:48

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156749)
Bu söze mi hastasın İbrahim abi :D

ilk oku aslında oku değil gibi geldi bana :=)

yelhosting 17-02-2009 16:10:14

Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.

Mevlana Celaleddin Rumi

HazarHizmet 17-02-2009 16:13:06

bizim sınıfa İST bi herif geldi
geldi gün güzel seylere ana ana diyordu
bende '' ana ana '' diyom ( güzel bi söz ve olay artında süper,harika gibi kelimelerin yerine kullanılıyor[uz] )

Serverfield_Sezer 17-02-2009 16:27:53

Aynı yerde ikinci kez düşüyorsan, kabahat senindir.

Işıklar söndüğü zaman, bütün kadınlar güzeldir. (favorimdir) :)

Üç türlü yalan vardır; basit yalan, kuyruklu yalan ve istatistik.

Arkadaşlık kuvvetli bir bağdır. Paraya ihtiyaç olunca başvurulmazsa, ömür boyu sürer.

WebEngineer 17-02-2009 16:29:18

Alıntı:

silencegate Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156906)
Aynı yerde ikinci kez düşüyorsan, kabahat senindir.

Işıklar söndüğü zaman, bütün kadınlar güzeldir. (favorimdir) :)

Üç türlü yalan vardır; basit yalan, kuyruklu yalan ve istatistik.

Arkadaşlık kuvvetli bir bağdır. Paraya ihtiyaç olunca başvurulmazsa, ömür boyu sürer.

Bunların hepsi ekşi sözlükte var ama :D

Serverfield_Sezer 17-02-2009 16:31:38

Alıntı:

WebEngineer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058156921)
Bunların hepsi ekşi sözlükte var ama :D

bunlar da benim hastası olduklarım :) konunuza uygun sanırım :)

MertWeb 17-02-2009 16:38:59

Yolların ustasıyım,gözlerinin hastasıyım:)

KARTALLAR Yüksek Uçar [KARTALSPORUM]

KoS 17-02-2009 16:46:26

Covekov zivot se moze podeliti u tri razdoblja: “Moj tata je jaci od tvog tate”, “Ali tata, ne shvacas ti to”, “Moj tata je uvek govorio…”.

Kada covek sedi jedan sat s nekom lepom devojkom, cini mu se kao jedna minuta. Ali, neka sedi jedan minut na vrucoj peci, bilo bi mu duze od jednog sata. Eto, to je relativnost.

MertWeb 17-02-2009 16:49:18

Alıntı:

KoS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058157065)
Covekov zivot se moze podeliti u tri razdoblja: “Moj tata je jaci od tvog tate”, “Ali tata, ne shvacas ti to”, “Moj tata je uvek govorio…”.

Kada covek sedi jedan sat s nekom lepom devojkom, cini mu se kao jedna minuta. Ali, neka sedi jedan minut na vrucoj peci, bilo bi mu duze od jednog sata. Eto, to je relativnost.


Türkçesini'de yazsaydın:D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:38:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.